Przetargi.pl
Orlik lekkoatletyczny w Zabrzegu.

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147110 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1
    43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147110, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 52360800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Orlik lekkoatletyczny w Zabrzegu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty związane z wymianą nawierzchni bieżni wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowych urządzeń lekkoatletycznych w tym wyposażenie stadionu oraz dostawą i montażem piłkochwytów na obiekcie zlokalizowanym na terenach sportowo – rekreacyjnych w Zabrzegu przy ul. Stadionowej 30 na działce o numerze 5153/82. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: a) rozbiórki i przebudowy; b) wykonanie nowej podbudowy asfaltobetonowej; c) wykonanie nowej nawierzchni sportowej bezspoinowej, poliuretanowo-gumowej typu SANDWICH, grubości min. 13 mm, nieprzepuszczalnej dla wody; d) wykonanie stanowiska do rzutu oszczepem; e) wykonanie stanowiska do pchnięcia kulą; f) wykonanie stanowiska do skoku wzwyż; g) wykonanie skoczni do skoku o tyczce; h) wykonanie skoczni do skoku w dal i trójskoku; i) wykonanie rowu do biegu z przeszkodami; j) wykonanie odwodnienia liniowego i kanalizacji deszczowej; k) wykonanie instalacji zasilania urządzeń do pomiaru czasu; l) montaż piłkochwytów; m) demontaż i montaż ogrodzenia; n) przekładkę kostki brukowej; o) rewaloryzację elementów zieleni; p) pełną obsługę geodezyjną w tym wykonanie i przekazanie oklauzulowanej przez: Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz sporządzenie raportu pomiarowego zgodnie z wymaganiami PZLA (Polskiego Związku Lekkiej Atletyki); q) wykonanie na koszt Wykonawcy wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń; r) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego na koszt Wykonawcy świadectwa PZLA (Polskiego Związku Lekkiej Atletyki) dla obiektu kategorii VB wraz z wynikami badań obiektowych. Podstawowe parametry obiektu: powierzchnia bieżni i stadionu z urządzeniami lekkoatletycznymi to 4 750,00m2; bieżnia okrężna 4-torowa o długości 400 m wraz z wyznaczeniem toru z rowem z wodą do biegu z przeszkodami; bieżnia prosta 6-torowa do biegu na 100 m i 110 m (plus wybiegi); urządzenia lekkoatletyczne – skocznia do skoku wzwyż wraz z rozbiegiem i zeskokiem; skocznia do skoku o tyczce podwójna dwustronna wraz z rozbiegiem; skocznia do skoku w dal i trójskoku dla kobiet i mężczyzn wraz z rozbiegiem i zeskocznią; rzutnia do pchnięcia kulą wraz z sektorem rzutów 21,50m; rzutnia do rzutu oszczepem wraz z rozbiegiem i sektorem rzutów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ UWAGA! Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę. Inne uwarunkowania: a) ze względu na charakter obiektu na terenie którego będą prowadzone roboty, Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w terenie na etapie przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót; b) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności; c) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy; d) w przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę. e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, nietoperzy, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów materiałów z demontażu, rozbiórek. Roboty realizowane będą na podstawie: • zaświadczenia o zamiarze przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę Nr WB.6743.1.239.2017.IW z dnia 24.04.2017 r. • dokumentacji projektowej opracowanej przez INWEST-BUD mgr inż. arch. Jerzy Stawowczyk Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane Uwaga: Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazanie na znak towarowy (marka),producenta, dostawcę, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art.29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż SIWZ. Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art.30 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zamawiający zabezpieczy środki finansowe na realizację przedmiotowego zadania w wysokości: rok 2017: 1 405 000,00 zł brutto rok 2018: 1 359 100,00 zł brutto Projekt ubiega się o dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu rozwoju infrastruktury lekkoatletycznej (ORLIKI LEKKOATLETYCZNE) edycja 2017. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz.1666 ze zm.), niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni w tym między innymi w robotach ziemnych, robotach nawierzchniowych). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Po zawarciu umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa wyżej, realizujących prace objęte niniejszą umową. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących prace objęte niniejszą umową. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących prace objęte umową. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. tabela elementów rozliczeniowych – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.6. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa ustawy Pzp (tzw. procedura odwrócona). Oznacza to, że Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach