Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg
- Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
ul. Rynek Ratusz 1 1
55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
REGON: 93193505200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wypoczynku letniego wraz z transportem i realizacją programu profilaktyki antyalkoholowej dla 120 dzieci w wieku 7-16 lat z terenu Gminy Kąty Wrocławskie w miejscowości nadmorskiej na terenie kraju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: - organizację turnusu 10- dniowego (9 noclegów) dla 120 dzieci w wieku od 7-16 lat każdy, przy liczbie uczestników pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie większą niż 15 osób, -transport dzieci do i z miejsca wypoczyn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: -spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji -wykażą się realizacją przynajmniej dwóch zadań z ostatnich 3 lat (potwierdzonych dokumentami przez Zamawiających), stwierdzających należyte wykonanie zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia -posiadają aktualne zezwolenie na działalność gospodarczą organizatora turystyki w zakresie organizowania imprez turystycznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór zał. nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Aktualne zezwolenie na działalność gospodarczą organizatora turystyki w zakresie organizowania imprez turystycznych 5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 7. Zaakceptowany projekt umowy ( wzór zał. nr 3 do specyfikacji) 8. Wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykaz musi zawierać min. 2 zamówienia (wzór zał. nr 4 do specyfikacji) 9. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 9.8 zostały wykonane z należytą starannością 10. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (wzór zał. nr 5 do specyfikacji)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katywroclawskie.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem postępowania jest usługa hotelowo-gastronomiczna podczas szkolenia kadry kierowniczej dolnośląskiej policji w dniach 13-14 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług hotelarskich w pokojach z pełnym węzłem higieniczno - sanitarnym wraz z całodziennym wyżywieniem - postępowanie Nr 04 / PN / 16.
Dodano: 2016-06-17 - Usługa zakwaterowania z całodziennym wyżywieniem (śniadania, obiady, kolacje) wraz z zabiegami leczniczo-rehabilitacyjnymi oraz udostępnienie basenu przez Wykonawcę dla Zamawiającego, w celu realizacji 14-dniowego turnusu szkoleniowo-kondycyjnego dla 7 członków personelu latającego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 r. z wyłączeniem miesiąca lipca
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie usługi hotelowo - gastronomicznej w ramach projektu pt.: Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014 - 2020
Dodano: 2016-04-15 - Usługa hotelowo-gastronomiczna podczas szkolenia kadry kierowniczej Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w dniach 24-25 maja 2016 r.
Dodano: 2016-04-15 - wykonanie usługi hotelowo - gastronomicznej polegającej na obsłudze dwudniowego spotkania dla polskich i czeskich funkcjonariuszy policji, 32 osoby w ramach projektu pt.: Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014 - 2020, w dniach - 15-16 czerwca 2016 r.
Dodano: 2016-04-15 - Zorganizowanie na terenie miasta Dzierżoniowa internatu i wyżywienia dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Zespole Gimnazjów nr 3 im. Stanisława Konarskiego w Dzierżoniowie
Dodano: 2015-11-23 - Zorganizowanie na terenie miasta Dzierżoniowa internatu i wyżywienia dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Zespole Gimnazjów nr 3 im. Stanisława Konarskiego w Dzierżoniowie
Dodano: 2015-05-25 - Zorganizowanie na terenie miasta Dzierżoniowa internatu i wyżywienia dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego Zespołu Gimnazjów nr 3 im. Stanisława Konarskiego
Dodano: 2014-07-16 - Zorganizowanie na terenie miasta Dzierżoniowa internatu i wyżywienia dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego Zespołu Gimnazjów nr 3 im. Stanisława Konarskiego
Dodano: 2014-06-27