Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2016-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zakwaterowania z całodziennym wyżywieniem (śniadania, obiady, kolacje) wraz z zabiegami leczniczo-rehabilitacyjnymi oraz udostępnienie basenu przez Wykonawcę dla Zamawiającego, w celu realizacji 14-dniowego turnusu szkoleniowo-kondycyjnego dla 7 członków personelu latającego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 r. z wyłączeniem miesiąca lipca - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest usługa zakwaterowania z całodziennym wyżywieniem (śniadania, obiady, kolacje) wraz z zabiegami leczniczo-rehabilitacyjnymi oraz udostępnienie basenu przez Wykonawcę dla Zamawiającego, w celu realizacji 14-dniowego turnusu szkoleniowo-kondycyjnego dla 7 członków personelu latającego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 r. z wyłączeniem miesiąca lipca. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, harmonogram turnusów szkoleniowo-kondycyjnych oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiono we Wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) i w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązuje się świadczyć następujące usługi: 3.1. zakwaterowania 7 uczestników podczas 14 dniowych turnusów szkoleniowo-kondycyjnych w pokojach dwu i trzyosobowych z pełnym węzłem sanitarnym oraz zapewnienia wyżywienia 3 razy dziennie ( śniadanie, obiad, kolacja ) w obiekcie ........ Termin turnusów uzgodniony zostanie z minimum 14-dniowym wyprzedzeniem ( po 2-3 uczestników jednorazowo na turnusie ). Turnus rozpoczyna się od kolacji i kończy na obiedzie, 3.2. zapewnienia uczestnikom 3 zabiegów leczniczo - rehabilitacyjnych w dni robocze, 3.3. udostępnienia nieograniczonej możliwości korzystania z treningu fizycznego (np. sala gimnastyczna, siłownia, sauna ) 3.4. zapewnienia możliwości korzystania raz dziennie z basenu krytego przez minimum 1 godzinę. 4. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia posiłków zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity z 2015r. poz. 594 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi. 5. Wykonawca oświadcza, że prowadzona działalność jest wpisana w rejestrze zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej o objęciu nadzorem Państwowego Inspektora Sanitarnego prowadzonej działalności oraz posiada aktualne zaświadczenia i zezwolenia wydane przez SANEPID. 6. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług objętych niniejszą umową w sposób profesjonalny, przy użyciu swojej najlepszej wiedzy i doświadczenia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Wykonawca oświadcza, że dysponuje stosownym lokalem gastronomicznym wraz z odpowiednim zapleczem kuchennym / gastronomicznym oraz posiada uprawnienia do wykonania określonej umową działalności, a pracownicy Wykonawcy posiadają wymagane doświadczenie, umiejętności oraz aktualne zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych. 8. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia mają być realizowane na terenie województwa dolnośląskiego w miejscowości posiadającej status uzdrowiska górskiego lub podgórskiego na terenie Dolnego Śląska. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wymaga się złożenia oferty obejmującej całość usług stanowiących przedmiot zamówienia. 10. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe. 11. Dopuszczalność udziału podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium dotyczące posiadania basenu na terenie ośrodka
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem postępowania jest usługa hotelowo-gastronomiczna podczas szkolenia kadry kierowniczej dolnośląskiej policji w dniach 13-14 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług hotelarskich w pokojach z pełnym węzłem higieniczno - sanitarnym wraz z całodziennym wyżywieniem - postępowanie Nr 04 / PN / 16.
Dodano: 2016-06-17 - Wykonanie usługi hotelowo - gastronomicznej w ramach projektu pt.: Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014 - 2020
Dodano: 2016-04-15 - Usługa hotelowo-gastronomiczna podczas szkolenia kadry kierowniczej Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w dniach 24-25 maja 2016 r.
Dodano: 2016-04-15 - wykonanie usługi hotelowo - gastronomicznej polegającej na obsłudze dwudniowego spotkania dla polskich i czeskich funkcjonariuszy policji, 32 osoby w ramach projektu pt.: Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014 - 2020, w dniach - 15-16 czerwca 2016 r.
Dodano: 2016-04-15 - Zorganizowanie na terenie miasta Dzierżoniowa internatu i wyżywienia dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Zespole Gimnazjów nr 3 im. Stanisława Konarskiego w Dzierżoniowie
Dodano: 2015-11-23 - Zorganizowanie na terenie miasta Dzierżoniowa internatu i wyżywienia dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Zespole Gimnazjów nr 3 im. Stanisława Konarskiego w Dzierżoniowie
Dodano: 2015-05-25 - Zorganizowanie na terenie miasta Dzierżoniowa internatu i wyżywienia dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego Zespołu Gimnazjów nr 3 im. Stanisława Konarskiego
Dodano: 2014-07-16 - Zorganizowanie na terenie miasta Dzierżoniowa internatu i wyżywienia dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego Zespołu Gimnazjów nr 3 im. Stanisława Konarskiego
Dodano: 2014-06-27 - Zorganizowanie na terenie miasta Dzierżoniowa internatu i wyżywienia dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego Zespołu Gimnazjów nr 3 im. Stanisława Konarskiego
Dodano: 2014-05-28