Przetargi.pl
Organizacja wycieczek i wyjazdów dla dzieci PWD w Proszowicach

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 386 22 12 , fax. 12 386 22 12
  • Data zamieszczenia: 2020-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach
    ul. 3 Maja 72
    32-100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 12 386 22 12, fax. 12 386 22 12
    REGON: 35715270400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.proszowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wycieczek i wyjazdów dla dzieci PWD w Proszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis i zakres robót oraz warunki ich wykonania określają: SIWZ wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej zamawiającego. Zamówienie nie będzie realizowane w częściach. W ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wycieczek, która będzie w stałym kontakcie z kierownikiem wycieczki, lub osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki, a w czasie trwania zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg wycieczek; 2) przedstawienia szczegółowego harmonogramu wycieczek, uzgodnionego z Zamawiającym: a) w terminie 7 dni od daty podpisania umowy dla wycieczek organizowanych do czerwca 2020, b) w terminie 14 dni do dla wycieczek organizowanych do sierpnia 2020; W harmonogramie wykonawca wskaże co najmniej: terminy wycieczek, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, nazwy i adresy miejsc noclegowych (jeśli są przewidziane), organizację posiłków, miejsca przewidziane do zwiedzania oraz rozkład godzinowy kolejnych pozycji programu wycieczki. Wycieczki będą organizowane w dwóch turach– pierwszej: od lutego 2020 do czerwca 2020 , drugiej do sierpnia 2020 3) ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz pokrywania opłat drogowych,kosztówpostoju na parkingach płatnych, 4) zapewnienia wyżywienia dla uczestników wycieczki; w przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jako posiłek wskazana jest kanapka +sok, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154). Dostarczone posiłki będą świeże i przygotowanew dniu ich dostarczenia. 5) zapewnienia transportu dla uczestników wycieczki przy użyciu komfortowych, klimatyzowanych autokarów klasy LUX , spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 128); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW, klimatyzacją, ogrzewaniem postojowym, lodówkę, siedzeniami do spania, WC, Barem Café,apteczką pierwszej pomocy i zestawem TV, DVD. 6) zapewnić do transportu dzieci autokary przystosowane do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczone na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej, 7) zapewnienia do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj.Dz.U. 2016, poz. 1907,z późn. zm.), 8) transportu uczestników wycieczki ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca wyjazdu do poszczególnych docelowych/zwiedzanych obiektów wraz z powrotem na miejsce wyjazdu; 9) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, zapewnienia na własny koszt zastępczego środka transportu, spełniającego wymagania określone powyzej oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowcy w sytuacji określonej wyżej, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. 10) ubezpieczenia uczestników wycieczek na cały okres trwania wycieczki 11) zapewnienia biletów wstępu (i pokrycia ich kosztu) dla wszystkich uczestników wycieczki (dzieci i opiekunów) do miejsc przeznaczonych do zwiedzania wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ lub proponowanych przez wykonawcę jeśli zamawiający pozostawił wybór takiego miejsca Wykonawcy, pokrycia kosztów rezerwacji grupowych i innych związanych z realizacją programu wycieczek 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczki. Zamawiający zapewni uczestnictwo w wycieczce kierownika oraz nauczyciela (opiekuna) z każdej placówek PWD. Ilość opiekunów dla poszczególnych grup została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Wynagrodzenie kierownika wycieczki i opiekuna pokrywa Zamawiający. Kierownik wycieczki wyznaczony przez Zamawiającego będzie pełnił jednocześnie funkcję pilota wycieczki. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 05 kwietnia 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. wykaże że jest wpisany do Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t.j.Dz. U. z 2016r. poz. 187,zm. Dz.U. z 2016r., poz.1334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. OŚWIADCZENIE DOSTARCZONE W DNIU PODPISANIA UMOWY Oświadczenie, że zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wykonawca lub podwykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę, osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie, zgodnie z zapisem SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach