Przetargi.pl
ORGANIZACJA WYPOCZYNKU LETNIEGO DLA DZIECI I RODZICÓW W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH PROJEKTU PN. „POZA HORYZONT”

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, Reymonta 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (18) 3520510
  • Data zamieszczenia: 2022-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Reymonta 1
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. (18) 3520510
    REGON: 004405900
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA WYPOCZYNKU LETNIEGO DLA DZIECI I RODZICÓW W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH PROJEKTU PN. „POZA HORYZONT”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu wypoczynku letniego dla dzieci i rodziców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania wypoczynku letniego dla dzieci w wieku od 7 do 18 lat i rodziców, który będzie trwać 8 dni (7 noclegów). Usługę należy wykonać w okresie 11.07.2022 r. - 13.08.2022 r. 2) Usytuowanie ośrodka wypoczynkowego w którym nastąpi zakwaterowanie uczestników wypoczynku: na wybrzeżu Morza Bałtyckiego w miejscowości Łeba lub w innej miejscowości na wybrzeżu Morza Bałtyckiego w odległości maksymalnie do 100 km od Łeby, albo na wyżej określonej długości do 30 km od wybrzeża Morza Bałtyckiego (odległość mierzona według serwisu mapy google – jadę samochodem).3) Adres ośrodka wypoczynkowego Wykonawca będzie zobowiązany wskazać przed podpisaniem umowy.4) Ilość uczestników wycieczki: a) 40 dzieci i 7 rodziców,b) 3 osoby deleguje Zamawiający – przedstawiciele Zamawiającego/ obserwatorzy. Wykonawca pokryje wszelkie koszty pobytu i koszty związane z realizacją programu wycieczki osób delegowanych przez Zamawiającego.5) Wyjazd z Gorlic: ul. Kościuszki 44E – Stacja paliw Grosar, 38- 300 Gorlice, ok. godz. 24:00 do miejsca zakwaterowania (ośrodka wypoczynkowego), powrót do Gorlic z miejsca zakwaterowania w ostatnim dniu pobytu w ośrodku po śniadaniu. 6) Transport: Wykonawca zapewni transport uczestników wypoczynku z miejsca zbiórki wskazanego przez Zamawiającego do zaoferowanego miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w dniu wyjazdu oraz z zaoferowanego miejsca realizacji zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca powrotu w dniu przyjazdu grupy do Gorlic. 7) W przypadku gdy ośrodek wypoczynkowy będzie położony w miejscowości nie bezpośrednio sąsiadującej z morzem, Wykonawca winien zapewnić transport uczestników na plażę i z powrotem przynajmniej raz dziennie.8) Zakwaterowanie uczestników wypoczynku na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu uczestników.9) Zakwaterowanie uczestników wypoczynku w jednym lub dwóch budynkach, na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach. Ośrodek musi być ogrodzony i oświetlony.10) Zakwaterowanie uczestników wypoczynku w pokojach maksymalnie 6 – osobowych (dotyczy dzieci) i 2 – osobowych (dotyczy rodziców) na pojedynczych łóżkach. Każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń. Nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych oraz rozkładanych. Dopuszcza się zakwaterowanie uczestników w pokojach typu Studio. Pokoje muszą być wyposażone w meble: szafki nocne i krzesła dla każdego dziecka oraz stół i szafę. Wejście do pokoi tylko z korytarza wewnętrznego. Przez cały okres pobytu należy zapewnić w pomieszczeniach, w których przebywają uczestnicy wycieczki temperaturę minimum 20 stopni C. Stołówka ma znajdować się w tym samym budynku co pokoje w których będą zakwaterowani uczestnicy albo w budynku odrębnym w bezpośrednim sąsiedztwie, połączonym zadaszonym przejściem z budynkiem zakwaterowania uczestników wycieczki.11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, kompleksowej, całodobowej opieki doświadczonej i wykwalifikowanej kadry pedagogicznej, w tym kierownika wypoczynku i wychowawców wypoczynku spełniających warunki, o których mowa w art. 92p ust. 1-6 ustawy o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1915 ze zm.) oraz przepisach zawartych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. (Dz.U.2016.452 z dnia 2016.04.05), w tym w szczególności w zakresie liczby wymaganych wychowawców wypoczynku w stosunku do liczby dzieci. 12) Wyżywienie: Wykonawca zapewni całodniowe wyżywienia (3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja). Wypoczynek rozpocznie się obiadem we wskazanym przez Wykonawcę ośrodku a zakończy śniadaniem w tym ośrodku. Ponadto w drodze powrotnej należy zapewnić wszystkim uczestnikom obiad w lokalu przystosowanym do serwowania posiłków. Charakterystyka posiłków: Śniadanie: codziennie musi być zapewniony: tzw. posiłek mleczny (np. zupa mleczna z różnymi dodatkami: płatki, chrupki, Müsli, kasza manna itp.) oraz produkty z minimum dwóch grup żywności tj. np. ser i wędlina; sezonowe warzywa; masło; dżem; miód; pieczywo mieszane; herbata i/lub kawa zbożowa, kakao. Minimum dwa razy Wykonawca ma obowiązek przygotować dodatkowo tzw. ciepłe śniadanie np. kiełbasa z wody, jajecznica itp. wraz z dodatkami typu musztarda, ketchup, majonez (zupa mleczna lub inny ciepły mleczny posiłek, który będzie wydawany codziennie nie jest zaliczany do tzw. ciepłego śniadania). Obiad: główny posiłek składający się z dwóch dań tj. zupy, dania głównego z porcją warzyw (surówka lub sałatka lub bukiet jarzyn) oraz kompotu. Zupa w ilości nie mniej niż 300 ml (podawana w wazach) w skład, której wchodzi wywar mięsno-warzywny lub warzywny oraz odpowiednie warzywa i dodatki (kasza, makaron, kluski itp.), drugie danie: ziemniaki lub kasza lub ryż i mięso lub ryba lub drób i surówka lub warzywa poddane obróbce i kompot lub sok owocowy. Kolacja: produkty z minimum dwóch grup żywności np. ser i wędlina, sezonowe warzywa, masło, pieczywo mieszane, herbata. Minimum dwa razy Wykonawca ma obowiązek przygotować tzw. ciepłą kolację tj. w jeden dzień kolację w formie ogniska lub grilla: kiełbasa, pieczywo, musztarda, keczup, w inny dzień np. parówki lub naleśniki lub jajecznica. Ponadto wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom przez wszystkie dni wypoczynku nieograniczony dostęp do wody pitnej. Suchy prowiant: Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika w podróży do ośrodka wypoczynkowego i z powrotem ekwiwalent za śniadanie i kolację: pieczywo z wędliną i/lub serem (2 szt.), owoc, butelkę wody niegazowanej 0,5 l, kubek herbaty.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika podczas trwania całodniowej wycieczki (wycieczka o której mowa w pkt. 14 lit. c) ekwiwalent za obiad: pieczywo z wędliną i/lub serem, drożdżówkę, owoc, jogurt, warzywo, napój w kartonie min. 0,33 l, wodę niegazowaną 0,5 l. 13) Obiekty sportowe, kulturalne i rekreacyjne: Wykonawca zapewni uczestnikom możliwość korzystania z obiektów sportowych, rekreacyjnych. Wymagane jest, aby proponowane obiekty sportowe i kulturalne posiadały odpowiednią powierzchnię gwarantującą przeprowadzanie meczów i imprez grupowych dla uczestników wycieczki. Obiekty muszą być wyposażone w urządzenia niezbędne do przeprowadzania rozgrywek sportowych i rekreacji, w tym min.: boisko do gier zespołowych; plac zabaw dla dzieci, podstawowy niezbędny sprzęt do uprawiania rekreacji i sportów (piłki, rakietki np. do badmintona, stoły do ping-ponga, skakanki itp.).14) Atrakcje: a) Wycieczka I: do Słowińskiego Parku Narodowego, b) Wycieczka II: rejs po Bałtyku,c) Wycieczka III: całodniowa wycieczka do nadmorskiego miasta w tym wizyta w oceanarium,d) Wizyta w muzeum z lekcją muzealną, e) Wizyta w latarni morskiej. Wykonawca podczas wycieczek zapewni bilety wstępu. 15) Program wypoczynku obejmuje warsztaty grupowe dla uczestników wyjazdu (psychologiczne, terapeutyczne, profilaktyczne). Celem zajęć jest: dostarczenie wiedzy na temat przyczyn, objawów oraz przebiegu depresji; wskazanie form pomocy i omówienie sposobu leczenia depresji; zwiększenie świadomości dzieci i rodziców na temat rozpoznawania depresji i oswojenie rozmowy na temat depresji, która często budzi wstyd i niepokój.Czas trwania zajęć minimum 6 godzin (1 godzina zajęć – 45 min.). Wykonawca zapewnia prowadzących warsztaty. 16) Wykonawca do przeprowadzenia zajęć określonych w pkt. 15 zapewni psychologa (uprawnienia zawodowe zgodnie z ustawą o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów z dnia 8.06.2001r).17) Program wypoczynku powinien obejmować także zajęcia na wolnym powietrzu (pobyt nad morzem, jeziorem, basenem, zabawy na plaży itp.).2. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia określa zał. nr 1 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach