Przetargi.pl
Organizacja warsztatów edukacyjnych w ramach projektu LIFE+ LIFE11 NAT/PL/432 pn. /Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd/

Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego w Katowicach z/s w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Krasickiego 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2674482, 3574902 , fax. 0-32 2670422
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego w Katowicach z/s w Będzinie
    ul. Krasickiego 25 25
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 0-32 2674482, 3574902, fax. 0-32 2670422
    REGON: 27671198000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja warsztatów edukacyjnych w ramach projektu LIFE+ LIFE11 NAT/PL/432 pn. /Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą się odbywały w formie stacjonarnej i terenowej - wycieczka. Forma zajęć, metody oraz przekazywana treść zostaną dopasowane do grupy wiekowej uczestników. Warsztaty stacjonarne odbywać się będą w Ośrodku Edukacyjno-Naukowym w Smoleniu lub w placówce oświatowej z terenu PK Orlich Gniazd. Uczestnicy, dzięki dogodnym warunkom terenowym poznają charakterystyczne gatunki roślin i zwierząt muraw kserotermicznych i naskalnych oraz dowiedzą się o sposobach, metodach ochrony odtwarzania siedlisk nieleśnych. W ramach warsztatów zostaną przedstawione zagrożenia wynikające z relacji płynących człowiek - środowisko, a także zapoznają się z metodami wypasu i owiec w jurajskim krajobrazie kiedyś i w czasach współczesnych. Organizacja warsztatów dla dzieci i młodzieży oraz innych zainteresowanych osób Organizacja 1-dniowych warsztatów ekologicznych dla 3380 osób /135 grup, średnia liczba osób w grupie - 25, przez okres od dnia podpisania umowy do 30.11.2015 r./ Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości mogą ulec zmianie z zachowaniem ceny jednostkowej za jedną osobę wskazanej w ofercie i wykorzystania mniejszej ilości zajęć oraz zmniejszenia ilości osób biorących w nich udział, adekwatnie do potrzeb Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że na powyższe wyraża zgodę oraz oświadcza, że nie będzie z tego tytułu zgłaszał żadnych pretensji i zrzeka się wszelkich ewentualnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Miejsce realizacji - Ośrodek Edukacyjno-Naukowy ZPKWŚ w Smoleniu k. Pilicy lub placówka oświatowa z terenu PK Orlich Gniazd. Zasady prowadzenia zajęć: warsztaty będą odbywać się zgodnie z regulaminem zajęć edukacyjnych prowadzonych w Ośrodku Edukacyjnym ZPKWŚ oraz na ścieżkach dydaktycznych /Załącznik nr 1/; zajęcia z uczniami będą prowadzone w dni robocze na terenie Ośrodek Edukacyjno-Naukowego ZPKWŚ w Smoleniu k. Pilicy lub w placówkach oświatowych z terenu PK Orlich Gniazd; czas trwania warsztatów - 4 godziny lekcyjne (część stacjonarna - 1 godzina, część terenowa - 2 godziny, wyżywienie w formie cateringu - 1 godzina); jedna godzina lekcyjna - 45 minut zegarowych; Wykonawca postępuje zgodnie z programem opracowanym przez Zamawiającego (do wglądu w Biurze ZPKWŚ LIFE+ Jura, w Będzinie); Wszystkie treści, materiały przekazywane uczestnikom zajęć należy skonsultować z Zamawiającym; rodzaj umowy zawieranej z podmiotem świadczącym usługę edukacyjną: umowa zlecenia /Załącznik nr 6/. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: realizacja projektu zgodnie z posiadaną wiedzą - starannie , uczciwie i odpowiedzialnie; współpraca z wyznaczonym przedstawicielem; wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia, zbierania jak i dostarczania dokumentacji wg wzorców przekazanych przez Zamawiającego (dokumenty zostaną przekazane Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy), komplet list obecności oraz oświadczenie sprawowania opieki nad uczestnikami zajęć potwierdzonych podpisami ze strony opiekunów grup. Przekazywania tych dokumentów Zamawiającemu nastąpi do 5 dnia każdego miesiąca ze zrealizowanych usług z miesiąca poprzedniego; informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu oraz reagowanie na sytuacje zagrożenia prawidłowej i terminowej realizacji projektu; wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo uczniów podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy; prowadzenie warsztatów zgodnie z regulaminem zajęć edukacyjnych prowadzonych w Ośrodku Edukacyjnym ZPKWŚ oraz na ścieżkach dydaktycznych (Załącznik nr 1); wykonawca dopuszcza możliwość udziału w zajęciach projektowych osób z personelu Zamawiającego w celu umożliwienia im skontrolowania jakości i przebiegu oferowanej usługi; zamawiający zastrzega sobie prawo do utrwalania w formie elektronicznej przebiegu zajęć w dowolnym formacie i na dowolnym nośniku: video rejestracji, zdjęć itp. i rozpowszechniania w dowolnej formie; wykonawca zobowiązuje się o dbanie o stan nieodpłatnie udostępnionych sal dydaktycznych oraz materiałów, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć; ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; wykonawca wykona minimum 10 zdjęć i dostarczy je Zamawiającemu w okresie do 5 dnia każdego miesiąca ze zrealizowanych usług z miesiąca poprzedniego; Proponowany program warsztatów: 9.15 - 10.00 - część stacjonarna warsztatów 10.00 - 1130 - warsztaty terenowe 11.30 - 12.15 - wyżywienie w formie cateringu Organizacja wyżywienia podczas warsztatów w formie cateringu: przygotowanie i dostarczenie oraz obsługa /podanie i sprzątanie po posiłku/ wraz z zapewnieniem naczyń- 2-daniowego obiadu dla 3380 osób - dzieci i młodzież /135 grup, średnia liczba osób w grupie - 25, przez okres od dnia podpisania umowy do 30.11.2015 r./ Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: dostarczenie wyżywienia w godzinach ustalonych przez Zamawiającego; posiłki Wykonawca dostarczał będzie na własny koszt, w specjalistycznych termosach lub jednorazowych styropianowych pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw; Wykonawca musi zagwarantować zastawę stołową (wszystkie naczynia i sztućce używane podczas posiłków, służące zarówno do spożywania, jak i podawania potraw oraz napojów); jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 5 warsztatów; zestaw obiadowy musi składać się (wymagania minimalne): Pierwsze danie: Zupa (400 ml); Drugie danie: ziemniaki lub frytki (250g), Mięso różne lub ryba (150g), surówka (150g), kompot (250 ml); wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP; przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów; do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: dostarczenie porcjowanych posiłków na określone miejsce; podanie posiłków; posprzątanie i utylizacja na własny koszt pozostałości po wydanym posiłku;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//zpkws.bedzin.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach