Przetargi.pl
Organizacja przewozu dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Szydłowo oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Szydłowo wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2019 r. do 21.06.2019 r.

Gmina Szydłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64-930 Szydłowo, Jaraczewo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 211 55 21 , fax. 67 211 55 21
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowo
    Jaraczewo 2
    64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie
    tel. 67 211 55 21, fax. 67 211 55 21
    REGON: 57079124700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szydlowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja przewozu dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Szydłowo oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Szydłowo wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2019 r. do 21.06.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji przewozu dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Szydłowo oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Szydłowo wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2019 r. do 21.06.2020 r. 2. Przewozy dzieci odbywają się do następujących szkół: • Zespół Szkół w Szydłowie, • Zespół Szkół w Starej Łubiance, • Szkoła Podstawowa w Skrzatuszu. • Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. M. Grzegorzewskiej w Pile. 3. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsca zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu) lub przewóz uczniów w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii komunikacji regularnej specjalnej w terminie od 01.09.2019 r. do 21.06.2020 r. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych odpowiednią ilość sprawnych technicznie autobusów do dyspozycji Zamawiającego w celu zapewnienia sprawnego i terminowego dowozu dzieci. Zamawiający zastrzega, iż nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich autobusów jednocześnie, będą one wykorzystywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej za bilet miesięczny i liczby przejechanych kilometrów. 5. Długość dziennej trasy /27-30 tras/ dowozów i odwozów wynosi w zależności od potrzeb od 661,4 km do 770,4 km. Średnia miesięczna ilość kilometrów wynosi około 13 760 km. 6. Liczba miejsc siedzących w autobusie odpowiednia dla liczby uczniów oraz opiekuna + 3 miejsca wolne. 7. Liczba osób uprawnionych do otrzymania biletów, stan na 5 czerwca 2019 r. to 386 uczniów. 8. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. 9. Trasy oraz harmonogram przewozów uczniów do poszczególnych szkół określone zostały w załączniku Nr 9 do SIWZ. Godziny przewozu i odwozu mogą ulec zmianie. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych. 12. Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. nr 46, poz. 432 ze zm.) (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna). 13. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, w sobotę Przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektorów danej placówki o zmianie terminu dowozu. 14. Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu. 15. Pojazdy służące do przewozów uczniów muszą posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW, muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa oraz muszą być wyposażone w monitoring wnętrza. 16. W ofercie należy podać cenę biletu miesięcznego (brutto), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz całkowitą wartość zamówienia uwzględniającą koszt zakupu biletów miesięcznych na poszczególne trasy dowozów do szkół, (w przypadku składania oferty na prowadzenie komunikacji regularnej) lub podać całkowitą wartość zobowiązania uwzględniającą łączną wartość zamówienia wraz z wyszczególnionym kosztem 1 km z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (w przypadku składania oferty na prowadzenie komunikacji regularnej specjalnej). 17. Ilość kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy na poszczególne lata szkolne może ulegać zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do 30 nie skutkują zmianą w jednostkowej cenie biletów. 18. Rozliczenia wykonywane będą w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych lub ilości przejechanych kilometrów. 19. Imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół - przed rozpoczęciem każdego semestru. 20. Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu, a w wypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu. 21. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 22. Ilość autobusów potrzebnych do realizacji zamówienia – 7, w tym: - co najmniej jeden autobus z 62 miejscami siedzącymi, pozostałe z co najmniej 18 miejscami siedzącymi, - co najmniej jeden autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym niepełnosprawność ruchowa). 23. Wymogi dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy autobusów wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób: Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 24. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga od Wykonawców udowodnienia, że posiadają oni zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 5 grudnia 2018 roku o transporcie drogowym (Dz.U. 2019 poz. 58).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 2 do SIWZ); oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitanowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do SIWZ) - składane przez wykonawcę w termie 3 dni od dnia zamieszczania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach