Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2013-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
81-382 Gdynia, woj. pomorskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja przestrzeni promocyjno-reklamowej Miasta Gdyni w trakcie Heineken Opener Festival 2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja przestrzeni promocyjno-reklamowej Miasta Gdyni w trakcie Heineken Opener Festival 2013 obejmuje: 1. Ustawienie hali namiotowej o powierzchni 200 m2 z podłogą: - hala namiotowa typu ALU o powierzchni 200 m2: szerokości 10 m, długości 20 m, wysokość ściany bocznej 2,8 m, - poszycie dachu i ścian bocznych z tkaniny PVC w kolorze białym nieprzepuszczającym światła, - oświetlenie robocze - lampy jarzeniowe dwururowe 4 sztuki, - podłoga drewniana w profilach aluminiowych, - drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe z przeszkleniem 2 sztuki. 2. Wykonanie, montaż i demontaż scenografii wewnętrznej hali namiotowej wg projektu, o którym mowa w pkt 10.2.1.1. 3. Wykonanie, montaż i demontaż scenografii zewnętrznej hali namiotowej wg projektu, o którym mowa w pkt. 10.2.1.2. SIWZ 4. Organizacja namiotu technicznego wraz z podłogą o wymiarach 3 x 3 m. - namiot z konstrukcji aluminiowej, - podłoga namiotu z płyt OSB o grubości 10 mm, - 4 ścianki boczne koloru białego. 5. Wykonanie materiałów graficznych wg projektów, o których mowa w pkt, 10.2.1.4. SIWZ: - mapki w formacie 51 x 44 cm, składana do 6 prostokątów 17 x 22 cm, z bigowaniem, kolorystyka 4/4, papier kreda błysk 170 g/m2, nakład 2 tys. egzemplarzy, - plakatu w formacie B3, kolorystyka 4/0, papier kreda błysk 150 g, nakład 500 sztuk, - naklejki - format okrągły, średnica 7 cm, papier folia błysk 1/0, nakład 10 tys. sztuk, - torby plażowej dmuchanej w kształcie poduszki - ilość 600 sztuk, nadruk w 1 kolorze. 6. Zapewnienie funkcjonowania strefy podczas 4 dni festiwalu. - punkt informacyjny obsługiwany ma być przez minimum 3 osoby, - przygotowane materiały promocyjno-informacyjne roznoszone mają być przez minimum 2 osoby. Organizacja przestrzeni promocyjno-reklamowej Miasta Gdyni w trakcie Heineken Opener Festival 2013 obejmuje również: 1. Zapewnienie zaplecza technicznego niezbędnego do realizacji zaproponowanych projektów, a w szczególności: instalacji artystycznych, multimedialnych projektorów, oświetlenia, namiotów. 2.Zapewnienie osób: artystów, grafików i obsługi technicznej niezbędnej do realizacji organizacji przestrzeni promocyjno-reklamowej. 3. Prowadzenie punktu informacyjnego przez 4 dni trwania festiwalu. 4. Wynajęcie niezbędnego sprzętu do realizacji multimedialnych instalacji. 5. Stworzenia zaakceptowanego przez Zamawiającego filmu promocyjnego o długości minimalnej 20 minut i jego emisja podczas wydarzenia. 6. Wykonania i dystrybucji materiałów graficznych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 7. Wykonanie dokumentacji fotograficznej z realizacji poszczególnych elementów organizacji przestrzeni. 8. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. 9. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi/prace wykonane przez podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kryterium merytoryczne
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/uslugi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie wystawy Rybacy w akcji. Stanowiska edukacyjne na wystawie stałej w Muzeum Rybołówstwa w Helu
Dodano: 2016-06-08 - Organizacja konferencji CIVITAS FORUM 2016 w Gdyni
Dodano: 2016-05-12 - Organizacja Forum Gospodarki Morskiej Gdynia 2016 w dniu 14 października 2016
Dodano: 2016-04-08 - Wykonanie wystawy stałej Dzieje rybołówstwa na wodach Zatoki Gdańskiej w oddziale Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku - Muzeum Rybołówstwa w Helu
Dodano: 2015-08-17 - Organizacja Forum Gospodarki Morskiej Gdynia 2015 w dniu 9 października 2015
Dodano: 2015-04-30 - Organizacja i obsługa czterodniowej międzynarodowej konferencji Condition.2015 w ramach realizacji projektu Centrum Konserwacji Wraków Statków wraz z Magazynem Studyjnym w Tczewie - budowa infrastruktury kultury Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
Dodano: 2015-02-26 - Organizacja Międzynarodowego Forum Gospodarczego Gdynia 2014 w dniu 10 października 2014
Dodano: 2014-03-28 - Świadczenie usług w zakresie organizowania cyklu seminariów dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, na potrzeby Projektu Centrum Zastosowań Matematyki, podczas konferencji szkoleniowej Między teorią a zastosowaniami: Matematyka w działaniu.
Dodano: 2014-02-18 - Obsługa techniczna spotkania członków konsorcjum projektu abc.multimodal oraz IV Kongresu Mobilności Aktywnej, dofinansowanego ze środków EFRR, z programu Południowy Bałtyk
Dodano: 2013-06-10 - Opracowanie zakresu tematycznego i organizacja Międzynarodowego Forum Gospodarczego Gdynia 2013 w dniu 11 października 2013
Dodano: 2013-05-06