Przetargi.pl
Opracowanie zakresu tematycznego i organizacja Międzynarodowego Forum Gospodarczego Gdynia 2013 w dniu 11 października 2013

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zakresu tematycznego i organizacja Międzynarodowego Forum Gospodarczego Gdynia 2013 w dniu 11 października 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie zakresu tematycznego trzech następujących paneli Międzynarodowego Forum Gospodarczego Gdynia 2013 (w skrócie MFG Gdynia 2013): panel gospodarka morska, panel lotniska regionalne, panel restrukturyzacja terenów poprzemysłowych, w tym: 1.1. Podanie zakresu tematycznego paneli oraz wskazanie liderów paneli i prelegentów Forum, wraz z ich notami biograficznymi 1.2. Wskazanie gościa specjalnego Forum- eksperta w dziedzinie gospodarki lub inwestycji wraz z podaniem noty biograficznej gościa 1.3.Wskazanie miejsca organizacji wydarzenia na terenie Gdyni 1.4.Wskazanie propozycji wydarzeń towarzyszących (np. warsztatów, wystaw, ew. dodatkowych paneli) 1.5.Przedstawienie scenariusza (ramowego programu) Forum 1.6.Wskazanie sponsorów oraz partnerów Forum 1.7.Przedstawienie harmonogramu realizacji poszczególnych działań związanych z Forum 1.8.Uzasadnienie zaproponowanych rozwiązań 2. Organizację MFG, zgodnie z opracowaniem, którym mowa w pkt.3.1, w tym: 2.1.Uruchomienie i prowadzenie sekretariatu Forum 2.2.Powołanie zespołu koordynującego działania związane z organizacją Forum i organizacja cyklicznych spotkań zespołu, z udziałem głównego specjalisty Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości. 2.3.Aktualizacja i obsługa strony internetowej Forum www.forum.gdynia.pl, w tym: przygotowywanie materiałów tekstowych i zdjęciowych, tłumaczenie tekstów na język angielski, zamieszczanie newsów dot. aktualnych przygotowań do Forum przynajmniej 4 razy w miesiącu, począwszy od daty podpisania umowy z Zamawiającym, po wcześniejszej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego wszelkich materiałów do zamieszczenia na stronie. 2.4.Wybór uczestników i zaproszonych na Forum gości - opracowanie bazy mailingowej oraz adresowej, (format Excel, z podaniem informacji: nazwa, adres, dane telefoniczne, adres email), na podstawie baz własnych, przesłanych przez Miasto, liderów paneli prelegentów oraz Partnerów 2.5.Prowadzenie rejestracji uczestników Forum na podstawie formularzy zgłoszeniowych 2.6.Organizacja wydarzeń towarzyszących oraz wykładu gościa specjalnego Forum, eksperta/autorytetu w dziedzinie gospodarki lub inwestycji 2.7.Wskazanie i pokrycie kosztów zatrudnienia moderatora (prowadzącego) Forum 2.8.Wynagrodzenie prelegentów, liderów paneli oraz gościa specjalnego pokrywające również ewentualny pobyt w hotelu 2.9.Dowóz prelegentów, gościa specjalnego z lotniska oraz z hoteli na obrady 2.10. Koordynacja działań w ramach współpracy z liderami paneli 2.11.Współpraca z patronami medialnymi, partnerami i sponsorami 2.12.Wynajęcie sal konferencyjnych oraz ich dekoracja 2.13. Obsługa techniczna, w tym: zapewnienie wyposażenia technicznego sal konferencyjnych, m.in.: projektor multimedialny, ekran, flipchart, mównica, mikrofony, nagłośnienie, obsługa techniczna, aparatura do tłumaczeń symultanicznych, kabina tłumaczy, odbiorniki ze słuchawkami, zapewnienie tłumaczy symultanicznych 2.14. Organizacja cateringu w dniu forum (dwie przerwy kawowe) 2.15. Organizacja zakończenia Forum, w tym: wynajęcie sali, dekoracja sali, zapewnienie cateringu, zapewnienie obsługi technicznej 2.16. Redagowanie oraz rozsyłanie informacji do mediów, w tym mediów Partnerskich oraz Promocja Forum na serwisach społecznościowych Facebook/Goldenline 2.17. Promocja Forum poprzez Serwis Informacyjny Polskiej Agencji Prasowej 2.18. Promocja Forum na stronach partnerów Forum 2.19. Druk, w nakładzie co najmniej 500 sztuk, zgodnie z projektem zaakceptowanym przez Zamawiającego, oraz dystrybucja pocztą oficjalnych zaproszeń na Forum, do wybranej grupy odbiorców zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2.20. Dystrybucja pocztą elektroniczną oficjalnych, zaakceptowanych przez Zamawiającego, zaproszeń na Forum 2.21. Opracowanie merytoryczne i graficzne oraz druk folderu z programem forum dla wszystkich uczestników Forum, zgodnie z projektem zaakceptowanym przez Zamawiającego 2.22. Przygotowanie i moderowanie konferencji prasowej na temat Forum, w tym przygotowanie press release, w ilości 50 sztuk 2.23. Organizacja i prowadzenie recepcji w dniu Forum dla wszystkich paneli tematycznych 2.24. Wykonanie dla wszystkich gości forum, organizatorów, liderów paneli oraz prelegentów: taśm na szyję, identyfikatorów, długopisów, toreb papierowych (format minimum A4) oraz bloczków do notatek, zgodnie z projektami zaakceptowanymi przez Zamawiającego 2.25. Ekspozycja materiałów recepcyjnych oraz elementów identyfikacyjnych organizatora oraz partnerów wskazanych przez organizatora, w tym pobranie oraz zwrot do siedziby Zamawiającego 2.26. Opracowanie relacji po wydarzeniu i umieszczenie na stronie internetowej 2.27.Wykonanie dokumentacji fotograficznej z Forum 2.28.Opracowanie raportu podsumowującego Forum 2.29. Współpraca z Zamawiającym w zakresie prowadzonych działań promujących Forum, w tym wskazanie osoby do kontaktu z Zamawiającym 2.30.Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. 2.31.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi/prace wykonane przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium merytoryczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/uslugi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach