Przetargi.pl
Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych i papierniczych oraz środków czystości w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Część 1 Zorganizowanie 5 stanowisk 3 osobowych i 1 stanowisko 2 osobowe (łącznie grupa do 17 osób) do odbycia praktyki pod nadzorem opiekuna w branży mechatronicznej: zgodnie z programem, który stanowi załącznik. 1. Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 17 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. 2. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 3. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 4 dni po 6,5godziny i jeden dzień 6 godzin (łącznie 32 godziny) w piątki 8, 15, 22, 29 listopada i 6 grudnia 2013r. Czas rozpoczęcia i zakończenia pracy w danym dniu zgodnie z godzinami pracy zakładu (rozpoczęcie nie wczesnej niż o godzinie 845). 4. Termin realizacji praktyk: 1) rozpoczęcie i zakończenie praktyki w miesiącu - listopad - grudzień 2013 r., zgodnie z umową. 2) termin obowiązywania umowy do 13 grudnia 2013 r. Część 2 Zorganizowanie 1 stanowiska 3 osobowego i 1 stanowiska 2 osobowe (łącznie grupa do 5 osób) do odbycia praktyki pod nadzorem opiekuna w branży mechatronicznej: zgodnie z programem, który stanowi załącznik. 1. Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 5 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. 2. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 3. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 4 dni po 6,5 godziny i jeden dzień 6 godzin (łącznie 32 godziny) w piątki 8, 15, 22, 29 listopada i 6 grudnia 2013r. Czas rozpoczęcia i zakończenia pracy w danym dniu zgodnie z godzinami pracy zakładu (rozpoczęcie nie wczesnej niż o godzinie 845). 4. Termin realizacji praktyk: 1) rozpoczęcie i zakończenie praktyki w miesiącu - listopad - grudzień 2013 r., zgodnie z umową. 2) termin obowiązywania umowy do 13 grudnia 2013 r. Projekt ma charakter edukacyjny i skierowany jest do trzech szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Niżański. Świadczenia usług odbywać się będą na podstawie umowy - zlecenia (odrębne umowy dla każdej z części zamówienia). Informacje dotyczące części 1 i 2 zamówienia: Praktykę odbywać będą uczniowie klasy 3 - zawód technik mechatronik zgodnie z harmonogramem. 1. Podmioty przyjmujące uczniów zapewniają warunki materialne do realizacji praktyki, a w szczególności: 1) przygotowanie i wyposażenie stanowiska odbywania praktyki zgodnie z branżą, w niezbędne urządzenia, sprzęt, narzędzia, materiały i dokumentację techniczną, uwzględniające wymagania bhp i ppoż., 2) odzież, obuwie robocze i środki ochrony indywidualnej oraz środki higieny osobistej przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, 3) pomieszczenia do przechowywania odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej, 4) nieodpłatne posiłki profilaktyczne i napoje przysługujące na danym stanowisku pracy, zgodnie z przepisami w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów, 5) dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz pomieszczeń socjalno - bytowych, 6) wyznaczenie przedstawiciela zakładu pracy na czas odbywania praktyki (opiekun praktyki ze strony zakładu pracy), który będzie bezpośrednio uczestniczył w realizacji programu praktyki i współdziałał ze szkolnym opiekunem praktyki 7) przeszkolenie praktykantów pod względem bhp i ppoż., 8) dowóz uczniów z zakładu macierzystego do miejsc faktycznego odbywania praktyki (jeśli dotyczy), 2. W ramach realizacji zadania przewiduje się monitorowanie przebiegu praktyk w zakładach pracy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty wystawione przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (załącznik nr 4). W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zamawiającemu - w okresie realizacji zadań w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Wykonawca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zamawiającemu w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie, W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach