Przetargi.pl
Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk w czasie realizacji praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk w czasie realizacji praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk w czasie realizacji praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 1: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk na praktyce zawodowej uczniów (6 praktykantów) - 6 stanowisk w branży mechanicznej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum mechanicznego - zawód technik mechanik zgodnie z programem. 1. Opieka nad grupą do 6 praktykantów. 2. Praktyka odbywać się będzie na terenie miasta Rudnika nad Sanem 3. Termin objęcia i czas pełnienia funkcji opiekuna praktyk: - praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z zawartą umową, - termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r. Część 2: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk na praktyce zawodowej uczniów (7 praktykantów) - 7 stanowisk w branży mechanicznej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum mechanicznego - zawód technik mechanik zgodnie z programem. 1. Opieka nad grupą do 7 praktykantów. 2. Praktyka odbywać się będzie na terenie miasta Rudnika nad Sanem 3. Termin objęcia i czas pełnienia funkcji opiekuna praktyk: - praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z zawartą umową, - termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r. Część 3: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk na praktyce zawodowej uczniów (8 praktykantów) - 8 stanowisk w branży mechanicznej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum mechanicznego - zawód technik pojazdów samochodowych zgodnie z programem. 1. Opieka nad grupą do 8 praktykantów. 2. Praktyka odbywać się będzie na terenie miasta Rudnika nad Sanem 3. Termin objęcia i czas pełnienia funkcji opiekuna praktyk: - praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z zawartą umową, - termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r. Część 4: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk na praktyce zawodowej uczniów (7 praktykantów) - 7 stanowisk w branży mechanicznej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum mechanicznego - zawód technik pojazdów samochodowych zgodnie z programem. 1. Opieka nad grupą do 7 praktykantów. 2. Praktyka odbywać się będzie na terenie miasta Rudnika nad Sanem 3. Termin objęcia i czas pełnienia funkcji opiekuna praktyk: - praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z zawartą umową - termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r. Część 5: Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk na praktyce zawodowej uczniów (6 praktykantów) - 6 stanowisk w branży drzewnej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum przemysłu drzewnego - zawód technik technologii drewna zgodnie z programem. 1. Opieka nad grupą 6 praktykantów. 2. Praktyka odbywać się będzie na terenie miasta Rudnika nad Sanem 3. Termin objęcia i czas pełnienia funkcji opiekuna praktyk: - praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z zawartą umową, - termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r. Projekt ma charakter edukacyjny i skierowany jest do trzech szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Niżański. Świadczenia usług odbywać się będą na podstawie umowy - zlecenia (odrębne umowy dla każdej z części zamówienia). Informacje dotyczące wszystkich części zamówienia: Praktykę odbywać będą uczniowie klas 3 - uczących się w zawodach: technik mechanik, technik pojazdów samochodowych, technik technologii drewna, zgodnie z harmonogramem. 3.4 Wymagania względem Wykonawcy Wykonawca będzie realizował umowę w wymiarze 40 godzin. Opiekun praktyki ze strony szkoły zobowiązuje się współdziałać z Pracodawcą we wszystkich sprawach związanych z realizacją praktyki. Rozliczenie wymiaru godzinowego pracy w projekcie odbywać się będzie po zakończeniu praktyki na podstawie złożonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez koordynatora projektu list obecności praktykantów, listę obecności opiekuna potwierdzaną przez pracodawcę pracodawców, uzupełnione dzienniki praktyk oraz miesięczną kartę czasu pracy opiekuna praktyk. Wymagania Zamawiającego co do osoby pełniącej funkcję opiekuna praktyk: - minimum średnie wykształcenie techniczne kierunkowe, - uprawnienia pedagogiczne, - staż pracy minimum 1 rok nauczania przedmiotów zawodowych lub praktycznej nauki zawodu, Do obowiązków opiekuna uczniów na praktyce zawodowej będzie należało: 1) nadzór i monitorowanie przebiegu praktyk w zakładach pracy zgodnie z programem praktyk zatwierdzonym przez dyrektora szkoły z której są praktykanci, 2) realizacja programu praktyk zawodowych w porozumieniu z pracodawcą, 3) kontrola realizacji programu praktyk, 4) opieka nad uczniami przebywającymi na praktyce oraz podejmowanie działań zaradczych w przypadku zgłaszanych problemów przez praktykantów lub pracodawców, 5) powiadomienie szkoły o naruszeniu przez praktykanta dyscypliny pracy, 6) współdziałanie z osobami hospitującymi i monitorującymi realizację praktyk, 7) współpraca w sprawdzaniu obecności uczniów na praktyce zawodowej z opiekunem praktyk z zakładu pracy (lista obecności na początku i na końcu dnia praktyk), 8) dbanie o zachowanie przepisów bhp i ppoż., 9) sporządzanie dokumentacji przebiegu praktyk (zestawień, ankiet, sprawozdań na drukach otrzymanych od koordynatora szkolnego projektu,) 10) nadzór i pomoc w prowadzeniu przez praktykanta dziennika przebiegu praktyki, 11) wykonywanie wszystkich czynności administracyjnych związanych z dokumentacją i ewaluacją przebiegu praktyk, 12) współdziałanie z dyrektorem szkoły, wysyłającym uczniów na praktykę, przedstawicielem zakładu pracy, koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu, 13) dbanie o swój wygląd i powierzonych praktykantów, 14) przestrzeganie ustalonego czasu pracy i regulaminów obowiązujących w zakładzie pracy, 15) udzielanie codziennego instruktażu wstępnego i podsumowującego. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty wystawione przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (załącznik nr 6). W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zamawiającemu - w okresie realizacji zadań w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Wykonawca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zamawiającemu w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie, W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach