Przetargi.pl
Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części i dopuszcza możliwość składania ofert na 1, 2 lub 3 części Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 1 Zorganizowanie - 6 stanowisk (6 praktykantów) w branży drzewnej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum przemysłu drzewnego - zawód technik technologii drewna zgodnie z programem. 1)Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 6 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. 2)Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Rudnika nad Sanem 3)Termin realizacji praktyk: - praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r. (5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z umową, - termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r. Część 2 Zorganizowanie - 13 stanowisk (13 praktykantów) w branży mechanicznej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum mechanicznego - zawód technik mechanik zgodnie z programem. 1)Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 13 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. 2)Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Rudnika nad Sanem 3)Termin realizacji praktyk: - praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z umową, - termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r. Część 3 Zorganizowanie - 15 stanowisk (15 praktykantów) w branży mechanicznej. Praktykę odbywać będą uczniowie technikum mechanicznego - zawód technik pojazdów samochodowych zgodnie z programem. 1)Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 15 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. 2)Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Rudnika nad Sanem 3)Termin realizacji praktyk: - praktyka odbywać się będzie od 26-30.05.2014 r.(5 dni po 8 godzin łącznie 40 godzin) zgodnie z umową, - termin obowiązywania umowy do 30 maja 2014 r. Projekt ma charakter edukacyjny i skierowany jest do trzech szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Niżański. Świadczenia usług odbywać się będą na podstawie umowy - zlecenia (odrębne umowy dla każdej z części zamówienia). Informacje dotyczące części 1, 2 oraz 3 zamówienia: Praktykę odbywać będą uczniowie klasy 3 - uczących się w zawodach: technik mechanik, technik pojazdów samochodowych, technik technologii drewna, zgodnie z harmonogramem. 1.Podmioty przyjmujące uczniów zapewniają warunki materialne do realizacji praktyki, a w szczególności: 1)przygotowanie i wyposażenie stanowiska odbywania praktyki zgodnie z branżą, w niezbędne urządzenia, sprzęt, narzędzia, materiały i dokumentację techniczną, uwzględniające wymagania bhp i ppoż., 2)odzież, obuwie robocze i środki ochrony indywidualnej oraz środki higieny osobistej przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, 3)pomieszczenia do przechowywania odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej, 4)nieodpłatne posiłki profilaktyczne i napoje przysługujące na danym stanowisku pracy, zgodnie z przepisami w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów, 5)dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz pomieszczeń socjalno - bytowych, 6)wyznaczenie przedstawiciela zakładu pracy na czas odbywania praktyki (opiekun praktyki ze strony zakładu pracy), który będzie bezpośrednio uczestniczył w realizacji programu praktyki i współdziałał ze szkolnym opiekunem praktyki 7)przeszkolenie praktykantów pod względem bhp i ppoż., 8)dowóz uczniów z zakładu macierzystego do miejsc faktycznego odbywania praktyki (jeśli dotyczy), 2.W ramach realizacji zadania przewiduje się monitorowanie przebiegu praktyk w zakładach pracy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty wystawione przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (załącznik nr 4). W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zamawiającemu - w okresie realizacji zadań w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Wykonawca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zamawiającemu w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie, W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach