Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie zawodowe w Bielsku-Białej w semestrze letnim 2012/2013 w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Miejski Zarząd Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Akademii Umiejętności 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 033 4992322
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Oświaty
    ul. Akademii Umiejętności 1a 1a
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, fax. 033 4992322
    REGON: 07081191300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie zawodowe w Bielsku-Białej w semestrze letnim 2012/2013 w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie zawodowe w Bielsku-Białej w semestrze letnim 2012/2013 w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1: Doradztwo grupowe w semestrze letnim 2012/2013 Część 2: Doradztwo indywidualne w semestrze letnim 2012/2013 Część 1: Doradztwo grupowe w semestrze letnim 2012/2013 a)Usługa grupowego doradztwa zawodowego w semestrze letnim w roku szkolnym 2012/2013, na rzecz maksymalnie 746 uczniów szkół wymienionych w Tabeli nr 1: do SIWZ pn. Wykaz szkół ponadgimnazjalnych biorących udział w projekcie pn. Mam zawód - mam pracę w regionie. b)Uczniowie biorący udział w projekcie zostali podzieleni na 37 grup, liczących nie mniej niż 8 osób i nie więcej niż 25 osób. c)Zajęcia będą się odbywać od poniedziałku do piątku, w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów, jednak nie wcześniej niż od godziny 7:00 i nie później niż do godziny 20:00, z możliwością przeprowadzenia zajęć w sobotę za zgodą dyrektora szkoły i uczestników projektu. d)Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (za godzinę lekcyjną uważa się 45 minut) dla każdej z wyodrębnionych przez Zamawiającego grup. e)Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin lekcyjnych doradztwa grupowego zrealizowaną przez Wykonawcę. f)W przypadku zmniejszenia liczby grup cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godziną lekcyjną doradztwa grupowego) nie ulegnie zmianie a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. g)Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, tj. na podstawie list obecności, Dzienników zajęć doradztwa grupowego każdej z grup, do prowadzenia których Wykonawca jest zobowiązany oraz karty czasu pracy i ewidencji godzin i zadań (jeśli dotyczy). h)Usługi będą prowadzone w okresie maksymalnie 5 kolejnych tygodni od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaistnieją obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenie okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności. i)Podpisanie umowy nastąpi po wyrażeniu zgody przez Lidera Projektu do przetwarzania danych osobowych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. j)Zamawiający po wyrażeniu zgody przez Lidera Projektu powierzy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Część 2: Doradztwo indywidualne w semestrze letnim 2012/2013 a)Usługa indywidualnego doradztwa zawodowego w semestrze letnim w roku szkolnym 2012/2013 na rzecz maksymalnie 597 uczniów szkół wymienionych w Tabeli nr 1: do SIWZ pn. Wykaz szkół ponadgimnazjalnych biorących udział w projekcie pn. Mam zawód - mam pracę w regionie. b)Uczniowie, którzy będą odbiorcami doradztwa indywidualnego zostaną wyłonieni z grupy uczniów będących uczestnikami zajęć doradztwa grupowego (doradztwo grupowe poprzedza doradztwo indywidualne - oznacza to, że dla prawidłowej realizacji projektu, najpierw przeprowadzone musi zostać doradztwo grupowe). c)Dla każdego uczestnika doradztwa indywidualnego przewidziane jest 9 godzin lekcyjnych w okresie maksymalnie 6 tygodni od dnia zakwalifikowania na zajęcia z doradztwa indywidualnego jednak nie później niż do dnia 27 czerwca 2013r. d)Zajęcia będą się odbywać od poniedziałku do piątku z możliwością przeprowadzenia zajęć w sobotę jednak nie wcześniej niż od godziny 7:00 i nie później niż do 20:00. Przy czym zajęcia odbywające się w sobotę mogą być realizowane jedynie za zgodą dyrektora szkoły i uczestnika projektu. e)Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin lekcyjnych indywidualnego doradztwa zawodowego zrealizowaną przez Wykonawcę. f)W przypadku zmiany liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godzinę lekcyjną doradztwa indywidualnego) nie ulegnie zmianie a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. g)Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, tj. na podstawie list obecności, prowadzonych przez Wykonawcę, Indywidualnych Planów Rozwoju Zawodowego, które Wykonawca zobowiązany jest utworzyć dla każdego z uczniów uczestniczących w zajęciach oraz na podstawie kart czasu pracy oraz ewidencji godzin i zadań (jeśli dotyczy). h)Podpisanie umowy nastąpi po wyrażeniu zgody przez Lidera Projektu do przetwarzania danych osobowych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. k)Zamawiający po wyrażeniu zgody przez Lidera Projektu powierzy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wymagania dotyczące doradztwa: Część 1: Doradztwo grupowe w semestrze letnim 2012/2013 a)Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki: -przygotowania treści i formy dokumentów rekrutacyjnych (w tym CV i Listu motywacyjnego) -przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej -gry symulacyjne -podstaw przedsiębiorczości -stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy b)Doradztwo grupowe będzie prowadzone przez konsultantów zawodowych na materiałach dydaktycznych przez nich przygotowanych, w oparciu o podręcznik konsultanta zawodowego przekazany przez Zamawiającego. Wykonawca zwraca podręcznik Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi. Wzory materiałów dydaktycznych przed rozpoczęciem doradztwa muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. Zajęcia z doradztwa grupowego muszą być prowadzone przez co najmniej 15 osób. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia personelu Wykonawcy o osoby posiadające wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje nie gorsze niż wymienione w nin. SIWZ. c)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany konsultanta zawodowego wskazanego w ofercie przetargowej Wykonawcy na inną osobę. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że wskazana osoba posiada uprawnienia co najmniej równoważne w stosunku do osoby wymienianej. d)Wykonawca do przeprowadzenia jednego bloku zajęć, tj. 24 godziny lekcyjne dla grupy zapewni jednego konsultanta zawodowego. Oznacza to, że blok zajęć dla jednej grupy z założenia nie może prowadzić więcej niż jeden konsultant/doradca. Wyłącza się z tego zapisu przypadki losowe wymagające zastąpienia któregoś z konsultantów. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego o zaistnieniu wypadku losowego wymagającego zmiany konsultanta. e)W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant/doradca przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. f)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia oddzielnie dla każdej z grup dzienników zajęć doradztwa grupowego, które po zakończeniu zajęć przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. Wykonawca zakupi dzienniki na własny koszt. g)Niezwłocznie po wykonaniu usługi Wykonawca przedłoży Zamawiającemu podpisane przez uczestników listy obecności na wszystkie zajęcia z doradztwa grupowego. Listy obecności oraz ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. h)Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w szkołach wymienionych w Tabeli nr 1 do SIWZ. i)Wykonawca zapewni konsultantom/doradcom zawodowym zaplecze techniczne niezbędne do wykonania usługi (np.: flipchart, laptop, projektor) jeśli Wykonawca będzie przewidywał użycie takiego sprzętu. Ponadto Wykonawca pokrywa koszty dojazdu doradców/konsultantów zawodowych do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi, w tym wydruki materiałów dla uczestników zajęć doradztwa grupowego. j)W terminie 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: -materiały dydaktyczne, tj. podręcznik doradcy/konsultanta zawodowego zawierający program doradztwa grupowego -wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego -wzór ankiety uczestnika doradztwa -imienną listę uczestników doradztwa grupowego k)W terminie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego ustalony w uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych szkół biorących udział w projekcie oraz z uwzględnieniem dostępności uczniów objętych doradztwem grupowym. O wszelkich zmianach w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego i uzyskać akceptację zmian. l)W terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: -listy obecności podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego -dzienniki zajęć -ankiety wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego -podręcznik konsultanta zawodowego m)Po wykonaniu usługi doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/rachunku za wykonanie usługi. Część 2: Doradztwo indywidualne w semestrze letnim 2012/2013 a)Indywidualne zajęcia z doradcą mają na celu ukierunkowanie ucznia na rozwój zawodowy i pomoc w opracowaniu Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta/doradcę potrzeb uczniowie będą kierowani na odpowiednie do swoich predyspozycji, oczekiwań i potrzeb formy wsparcia w ramach pakietu wsparcia zaplanowanego w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie. (tj. m. in. kursy, zajęcia pozalekcyjne, zajęcia wyrównawcze, staże, praktyki, wizyty studyjne). b)Doradztwo indywidualne będzie prowadzone przez konsultantów zawodowych na materiałach dydaktycznych przez nich przygotowanych, w oparciu o podręcznik konsultanta zawodowego przekazany przez Zamawiającego. Wykonawca zwraca podręcznik Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi. Wzory materiałów dydaktycznych przed rozpoczęciem doradztwa muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. Zajęcia z doradztwa indywidualnego muszą być prowadzone przez co najmniej 40 osób. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia personelu Wykonawcy o osoby posiadające wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje nie gorsze niż wymienione w nin. SIWZ. c)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany konsultanta zawodowego wskazanego w ofercie przetargowej Wykonawcy na inną osobę. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że wskazana osoba posiada uprawnienia co najmniej równoważne w stosunku do osoby wymienianej. d)W ramach zajęć z doradztwa indywidualnego konsultant wspólnie z uczniem opracuje jego Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego, którego oryginał zostanie przekazany uczniowi, a kopia podbita za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - Zamawiającemu. e)Wykonawca zobowiązany będzie także do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa indywidualnego niezwłocznie po zakończeniu usługi. Wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy. Podpisane przez uczestników listy obecności oraz Indywidualne Plany Rozwoju Zawodowego będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia f)Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w szkołach wymienionych w Tabeli nr 1 do SIWZ. g)Wykonawca zapewni konsultantom/doradcom zawodowym zaplecze techniczne niezbędne do wykonania usługi (np.: flipchart, laptop, projektor) jeśli Wykonawca będzie przewidywał użycie takiego sprzętu. Ponadto Wykonawca pokrywa koszty dojazdu doradców/konsultantów zawodowych do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów dla uczestników zajęć doradztwa indywidualnego. h)W terminie 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: -materiały dydaktyczne tj. podręcznik doradcy/konsultanta zawodowego zawierający wskazówki dotyczące doradztwa indywidualnego -wzór listy obecności na zajęcia z doradztwa indywidualnego -wzór Indywidualnego Programu Rozwoju Zawodowego i)Niezwłocznie po zakończeniu doradztwa grupowego Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników doradztwa indywidualnego. j)W terminie 5 dni kalendarzowych od otrzymania listy uczestników doradztwa indywidualnego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć ustalony w uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych szkół oraz z uwzględnieniem dostępności uczniów objętych doradztwem indywidualnym. k)O wszelkich zmianach w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego i uzyskać akceptację zmian. l)W terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa indywidualnego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: -listy obecności podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa indywidualnego -sporządzone wspólnie z uczestnikami doradztwa indywidualnego kopie ich Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę -podręcznik konsultanta zawodowego m)Po wykonaniu zajęć z doradztwa indywidualnego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/rachunku za wykonanie usługi. Pełny opis zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Termin wykonania zamówienia. Część 1: Doradztwo grupowe w semestrze letnim 2012/2013 Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia dla Części 1 w nieprzekraczalnym terminie: maksymalnie 5 kolejnych tygodni od dnia podpisania umowy. Część 2: Doradztwo indywidualne w semestrze letnim 2012/2013 Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia dla Części 2 w nieprzekraczalnym terminie maksymalnie 6 tygodni od dnia zakwalifikowania się uczestników projektu na zajęcia z doradztwa indywidualnego, tj. od dnia otrzymania przez Wykonawcę imiennej listy uczniów zakwalifikowanych na doradztwo indywidualne, lecz nie później niż do dnia 27 czerwca 2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach