Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób zakwalifikowanych do projektu: Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie - Etap II

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 313 56 30 , fax. 034 313 56 30
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 7 7
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 313 56 30, fax. 034 313 56 30
    REGON: 15002826100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób zakwalifikowanych do projektu: Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursu komputerowego dla grupy 29 osób bezrobotnych zakwalifikowanych do udziału w projekcie Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Przedmiotowe zamówienie publiczne obejmuje następujące szkolenia i kursy: 1.1. Mała gastronomia z obsługą imprez okolicznościowych, z elementami baristyki i florystyki oraz obsługą kasy fiskalnej dla 12 osób. Cel szkolenia - przygotowanie uczestniczek do podjęcia pracy lub samodzielnego świadczenie usług w zakresie gastronomii, organizacji i obsługi imprez okolicznościowych, ich odpowiedniej oprawy florystycznej, nabycie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta oraz obsługi kasy fiskalnej. Zakres szkolenia - szkolenie powinno obejmować n/w zakresy tematyczne: teoretyczne i praktyczne aspekty pracy w małej gastronomii, obsługa kasy fiskalnej, obsługa imprez okolicznościowych, nakrywanie i podawanie do stołu, dekorowanie stołów z wykorzystaniem podstaw florystyki, przygotowywanie artystycznych kaw warstwowych, obsługa klienta, konsumenta, etyka pracy, stosowanie i przestrzeganie przepisów sanitarno-higienicznych i sanitarno-epidemiologicznych w gastronomii z uwzględnieniem GHO/GMP. Wymiar godzin szkolenia - 178 godzin w tym 16 godzin baristyki i 32 godziny florystyki. Plan realizacji szkolenia - zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami). Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji szkolenia na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 1a do SIWZ). Do planu wykonawca dołączy preliminarz szkolenia (Załącznik nr 1b do SIWZ) zawierający zestawienie wszystkich kosztów szkolenia oraz określenie ceny brutto szkolenia i ceny brutto wyszkolenia jednego uczestnika. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, wykonawca zobowiązany jest następnego dnia roboczego dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram szkolenia Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem. Materiały szkoleniowe i środki ochrony osobistej - wykonawca zapewni każdej z uczestniczek materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej lub elektronicznej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt formatu A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana), oraz odzież ochronną, zgodnie z obowiązującymi w zakresie przedmiotowego szkolenia przepisami BHP (co najmniej fartuch, nakrycie głowy, rękawice jednokrotnego użytku b.o.). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestniczek. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - uczestniczka po ukończeniu przedmiotowego szkolenia i zdaniu egzaminu z wynikiem pozytywnym uzyska zaświadczenie ukończenia szkolenia w zakresie małej gastronomii z obsługą imprez okolicznościowych,z elementami baristyki i florystyki oraz obsługi kasy fiskalnej (zaświadczenia koniecznie z załączonym suplementem na wzorach MEN, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych) 1.2. Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci z modułem języka migowego dla 2 kobiet Cel szkolenia - przygotowanie uczestniczek do podjęcia pracy lub samodzielnego świadczenie usług w charakterze opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci na terenie kraju lub w krajach Unii Europejskiej. Zakres szkolenia - szkolenie powinno obejmować n/w zakresy tematyczne: teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci, podstawowe aspekty psychologiczne i społeczne pracy opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci, podstawy dietetyki i przygotowywania posiłków osobom starszym, niepełnosprawnym i dzieciom, zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawy higieny i pielęgnacji osób starszych niepełnosprawnych i dzieci, dokonywanie pomiaru ciśnienia krwi i poziomu cukru, wykonywanie zabiegów aseptycznych, etyka zawodowa w pracy opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci, w ramach zajęć praktycznych - wizyty studyjne w Domu Opieki Społecznej lub na oddziale rehabilitacyjnym pod kierunkiem wykładowcy, organizacja pracy własnej oraz zasady BHP, moduł języka migowego. Wymiar godzin szkolenia - 120 godzin w tym 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych oraz 40 godzin języka migowego. Plan realizacji szkolenia - zgodny z Rozporządzeniem. Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami) Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji szkolenia na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 1a do SIWZ). Do planu wykonawca dołączy preliminarz szkolenia zawierający zestawienie wszystkich kosztów szkolenia oraz określenie ceny brutto szkolenia i ceny brutto wyszkolenia jednego uczestnika. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, wykonawca zobowiązany jest następnego dnia roboczego dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram szkolenia Szkolenie będzie realizowany zgodnie z harmonogramem. Materiały szkoleniowe i środki ochrony osobistej - wykonawca zapewni każdej z uczestniczek materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej lub elektronicznej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt formatu A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana) oraz odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi w zakresie przedmiotowego szkolenia przepisami BHP(co najmniej fartuch medyczny i rękawice jednokrotnego użytku b.o). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestniczek. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - uczestniczka po ukończeniu przedmiotowego szkolenia i zdaniu egzaminu z wynikiem pozytywnym uzyska zaświadczenie ukończenia szkolenia opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci oraz ukończenia szkolenia języka migowego (zaświadczenia koniecznie z załączonym suplementem - na wzorach MEN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz na wzorach uznawanych w krajach Unii Europejskiej w języku angielskim lub niemieckim) 1.3. Magazynier, kierowca/operator wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowych z modułem obsługi komputerowego programu magazynowego dla 13 osób. Cel szkolenia - uzyskanie przez uczestników umiejętności i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do podjęcia pracy w charakterze kierowcy/operatora wózka jezdniowego lub pracownika magazynu. Zakres szkolenia - szkolenie powinno obejmować n/w zakresy tematyczne: teoretyczne i praktyczne aspekty pracy magazyniera, podstawowe rodzaje magazynów i urządzeń magazynowych, podstawowe zasady składowania i przechowywania towarów, przepisy BHP i Ppoż. w magazynach, etyka pracy magazyniera, dokumenty magazynowe i ich obieg, podstawowe umiejętności obsługi komputerowego programu magazynowego - np. programu Insert, obsługa wózków jezdniowych z napędem elektrycznym i napędem gazowym, bezpieczna wymiana butli gazowych. Wymiar godzin szkolenia - 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Plan realizacji szkolenia - szkolenie przeprowadzane będzie w oparciu o program nauczania wydany przez Urząd Dozoru technicznego oraz zgodnie z Rozporządzeniem. Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami). Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji szkolenia na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 1a do SIWZ). Do planu wykonawca dołączy preliminarz szkolenia, zawierający zestawienie wszystkich kosztów szkolenia oraz określenie ceny brutto szkolenia i ceny brutto wyszkolenia jednego uczestnika. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, wykonawca zobowiązany jest następnego dnia roboczego dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram szkolenia. Szkolenie będzie realizowany zgodnie z harmonogramem. Materiały szkoleniowe i środki ochrony osobistej - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej lub elektronicznej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt formatu A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników. Wykonawca na czas szkolenia praktycznego zapewni uczestnikom środki ochrony osobistej przewidziane dla kierowcy/operatora wózka jezdniowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - uczestnik po ukończeniu przedmiotowego szkolenia, zdaniu egzaminu wewnętrznego oraz egzaminu zewnętrznego UDT z wynikiem pozytywnym uzyska zaświadczenie ukończenia kursu operatora wózka jezdniowego, ukończenia kursu bezpiecznej wymiany butli gazowej oraz ukończenia kursu magazyniera (zaświadczenia koniecznie z załączonym suplementem - na wzorach MEN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych) oraz zaświadczenie kwalifikacyjne wydawane przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie kierowcy/operatora wózka jezdniowego oraz w zakresie bezpiecznej wymiany butli gazowej. 1.4. Nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, i profesjonalną obsługą klienta - dla 2 osób Cel szkolenia - uzyskanie przez uczestników umiejętności i kwalifikacji niezbędnych do podjęcia pracy w charakterze sprzedawcy. Zakres szkolenia - szkolenie powinno obejmować n/w zakresy tematyczne: teoretyczne i praktyczne aspekty pracy sprzedawcy obsługa kas fiskalnych, profesjonalna obsługa klienta etyka pracy sprzedawcy, dokumenty handlowe oraz ich obieg, stosowanie i przestrzeganie przepisów sanitarno-higienicznych i sanitarno-epidemiologicznych w handlu z uwzględnieniem dobrej praktyki higienicznej, zasad bezpieczeństwa i zasad systemu HACCP. Wymiar godzin szkolenia - 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Plan realizacji szkolenia - szkolenie przeprowadzane będzie zgodnie z Rozporządzeniem. Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami). Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji szkolenia na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 1a do SIWZ). Do planu wykonawca dołączy preliminarz szkolenia, zawierający zestawienie wszystkich kosztów szkolenia oraz określenie ceny brutto szkolenia i ceny brutto szkolenia jednego uczestnika kursu. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, wykonawca zobowiązany jest następnego dnia roboczego dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram szkolenia. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem. Materiały szkoleniowe i środki ochrony osobistej - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej lub elektronicznej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt formatu A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia na czas zajęć praktycznych środki ochrony osobistej przewidziane dla sprzedawcy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - uczestnik po ukończeniu przedmiotowego szkolenia i zdaniu egzaminu wewnętrznego uzyska zaświadczenie ukończenia szkolenia oraz zdobycia określonych kwalifikacji i umiejętności zawodowych (zaświadczenia koniecznie z załączonym suplementem - na wzorach MEN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych) 1.5. Komputerowe ABC - podstawowy kurs obsługi komputera dla 29 osób Cel kursu - uzyskanie przez uczestników umiejętności obsługi komputera, (często wymaganych przez pracodawców) na poziomie podstawowym. Zakres kursu -zajęcia powinny obejmować n/w zakresy tematyczne: podstawowe zasady korzystania z komputera, obsługa systemów operacyjnych, obsługa pakietu biurowego - w systemie MS Office lub OpenOffice, wprowadzenie do pracy w sieci internetowej, korzystanie z wyszukiwarek stron internetowych, obsługiwanie poczty elektronicznej, stosowanie i przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ Wymiar godzin - 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Plan realizacji kursu - kurs przeprowadzany będzie zgodnie z Sylabusami ECDL oraz Rozporządzeniem. Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami). Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji szkolenia na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 1a do SIWZ). Do planu wykonawca dołączy preliminarz kursu, zawierający zestawienie wszystkich kosztów oraz określenie ceny brutto kursu i ceny brutto wyszkolenia jednego uczestnika. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z harmonogramem. Materiały szkoleniowe i środki ochrony osobistej - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej lub elektronicznej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt formatu A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - uczestnik po ukończeniu przedmiotowego kursu i zdaniu egzaminu wewnętrznego uzyska zaświadczenie ukończenia kursu komputerowego na poziomie podstawowym i nabycia określonych umiejętności (zaświadczenia koniecznie z załączonym suplementem - na wzorach MEN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach