Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Carving I i II stopnia dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego.

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Carving I i II stopnia dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Carving I i II stopnia dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego. Uczestnikami szkolenia będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu olkuskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Carving - szkolenie grupowe (I stopnia) I.1 Liczba uczestników - 6 I.2 Szkolenie Carvingu - szkolenie grupowe w wymiarze co najmniej 10 godzin. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej zagadnienia: 1.historia sztuki carvingu 2.narzędzia do carvingu: typy, rodzaje, sposoby używania i konserwacji 3.sposoby zabezpieczania i pielęgnacji wyrzeźbionych prac 4.rzeźbienie takich jak: arbuz, melon, dynia, burak, kalarepa, rzodkiew, ogórek, cukinia, marchew i inne 5.tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb (tworzenie kompozycji przestrzennej) I.3 Metody pracy: 1.zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum 2.ćwiczenia praktyczne Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia kompletu noży do carvingu (co najmniej 2 szt.) ze stali nierdzewnej, które po zakończeniu szkolenia zostaną własnością kursanta. I.4Termin realizacji: do dnia 31.05.2012 r. Carving II stopnia (dla osób średniozaawansowanych) I.1 Liczba uczestników - 2 osoby I.2 Szkolenie Carving II stopnia w wymiarze co najmniej 12 godzin. Program szkolenia powinien pogłębiać wiedzę i doskonalić umiejętności zdobyte w trakcie szakolenia I stopnia. Ponadto uwzględniać powinien nowe elementy tj. płaskorzeźby oraz kompozycje wieloelementowe. I.3 Metody pracy: -zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum -ćwiczenia praktyczne I.5 Termin realizacji: do dnia 30.06.2012 r. Ilekroć w opisie występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAPEWNIĆ Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi pakiet materiałów szkoleniowych. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem szkolenia jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne (w tym również warzywa i owoce oraz profesjonalne noże do carvingu) oraz materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis). Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, -listę obecności -protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, -imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, -rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Wzory dokumentów Wykonawca pobierze ze strony internetowej www.zawodowiec.olkusz.pl Po zakończeniu szkolenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginały ww. dokumentów oraz dokumentację fotograficzną ze szkolenia. W przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, Wykonawca zapewni 1 gorący posiłek (catering) dla uczestników szkolenia. Wykonawca odpowiada za udostępnienie profesjonalnego sprzętu oraz materiałów do ćwiczeń, w tym warzyw i owoców. Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. Wykonawca uwzględni w cenie opłacenie 1 egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli taki jest przewidziany, a także pozostałe koszty organizacyjne. Szkolenie ma zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem imiennego certyfikatu i zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego następujące elementy: imię, nazwisko, datę i miejsce urodzenia, nazwę szkolenia, pełne dane organizatora, datę realizacji oraz poruszane tematy wraz z wymiarem godzinowym. Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru do siedziby Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, w terminie 7 dni od daty ich wydania uczestnikom szkoleń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników szkolenia oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia na zajęciach. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności uczestnika na szkoleniu. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego i egzaminu zewnętrznego. Wykonawca niezwłocznie, tj. w ciągu 2 dni, zawiadomi (w formie pisemnej) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego szkolenia. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji szkolenia będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W pomieszczeniach, w których będą realizowane szkolenia będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu szkolenia najpóźniej w dniu podpisania umowy oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Sugeruje się, aby szkolenie odbywało się w dni wolne od nauki bądź w dni powszednie po godzinie 16.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: osiągnięcia zawodowe w konkursach/mistrzostwach Carvingu osoby odpowiedzialnej za świadczenie usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach