Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia stażu - wizyty zawodoznawczej w Ośrodku SPA w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia stażu - wizyty zawodoznawczej w Ośrodku SPA w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu stażu - wizyty zawodoznawczej w Ośrodku SPA w Krynicy Zdroju dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Bochni na kierunku technik masażysta, w ramach projektu pn.Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce 2/. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie noclegów, wyżywienia, transportu oraz zorganizowanie dwudniowego stażu - wizyty zawodoznawczej, zgodnie tematyką i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 3/. Szczegółowe wymagania związane z przeprowadzeniem stażu - wizyty zawodoznawczej Liczba uczestników: 10 osób uczniów Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Bochni. Czas trwania staży - wizyt zawodoznawczych: Zaplanowano zrealizowanie 16 godzin (I dzień - 8 godzin, II dzień - 8 godzin) W trakcie stażu, w każdym z dni przewiduje się dwie przerwy po 15 min Czas realizacji: Zaplanowano łącznie 2 dni stażu - wizyty zawodoznawczej. Termin realizacji: 26 - 27 maja 2012 r. Miejsce realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: Ośrodek SPA w Krynicy wyposażony w centrum SPA i odnowy biologicznej. Gabinety do masażu powinny być wyposażone w odpowiedni sprzęt i środki. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia stażu - wizyty zawodoznawczej w 2 różnych ośrodkach SPA w kolejnych dniach. 4/. Założenia do planu wyjazdu: I dzień 1. Wyjazd o godzinie 7.00 z Bochni - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych ul. Regis 2 2. Przyjazd do Krynicy do ośrodka SPA godz. Ok. 8.45 3. Odbycie staży - wizyt zawodoznawczych - 8 godzin; a. Godzina rozpoczęcia: 9.00 b. Godzina zakończenia: 16.00 c. Przerwy: pierwsza przerwa 11.00-11.15, druga przerwa: 14.00 -14.15 4. Wyżywienie: 2 daniowy obiad z napojem 5. Zakwaterowanie w hotelu 6. Kolacja 7. Nocleg II dzień 1. Wyżywienie: śniadanie w hotelu 2. Wykwaterowanie z hotelu 3. Odbycie wizyty zawodoznawczej - 8 godzin a. Godzina rozpoczęcia: 9.00 b. Godzina zakończenia: 16.00 c. Przerwy: pierwsza przerwa 11.00-11.15, druga przerwa: 14.00-14.15 4. Wyżywienie: 2 daniowy obiad z napojem 5. Wyjazd z Krynicy ok.18.00 6. Powrót do Bochni ok. 19.45 5/. Minimalna tematyka stażu -wizyty zawodoznawczej 1. Zasady funkcjonowania SPA: a) Część ogólna b) Część zabiegowa 2. Zakres zabiegów wykonywanych w SPA a) kosmetyka twarzy b) kosmetyka ciała c) rodzaje masaży d) zabiegi dodatkowe 3. Wskazania i przeciwwskazania do wykonywania zabiegów. 4. Sprzęt specjalistyczny do wykonywania zabiegów w SPA. 5. Wykonywanie masaży pod opieką trenera. 6. Zapoznanie się z możliwością doskonalenia zawodowego, korzystanie z kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe, korzystanie z literatury fachowej oraz innych źródeł informacji o zabiegach wykonywanych w SPA. Rekrutację na staż - wizytę zawodoznawczą prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 6/. Obowiązki Wykonawcy a. pokrycie kosztów stażu - wizyty zawodoznawczej w przypadku pobierania opłat przez Ośrodek SPA, b. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), c. zapewnienie dostępu do urządzeń, przyrządów rehabilitacyjnych i medycznych oraz sprzętu, będących wyposażeniem Ośrodka SPA, d. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzania stażu - wizyty zawodoznawczej na terenie Ośrodka SPA e. realizacja stażu - wizyty zawodoznawczej przez wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia (pkt. 3.3.7 SIWZ), f. zapewnienie opiekuna odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg stażu-wizyty zawodoznawczej, g. po zakończeniu stażu - wizyty zawodoznawczej wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, h. podpisanie i wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu stażu - wizyty zawodoznawczej, Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. i. zapewnienie ubezpieczenia NNW w kwocie 10 000,00 zł każdemu uczestnikowi stażu - wizyty zawodoznawczej w drodze do miejsca stażu i z powrotem, a także w trakcie trwania stażu - wizyty zawodoznawczej. 7/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL, d. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z wytycznymi POKL. 8/. Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z podpisami jako dowód obecności uczestników w każdym dniu stażu- wizyty zawodoznawczej, b. program wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usług wraz z fakturą. 9/.Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom stażu -wizyty zawodoznawczej wyżywienia, w tym łącznie w trakcie realizacji zamówienia: 10 śniadań, 20 obiadów i 10 kolacji, zgodnie z następującym rozkładem: jednego śniadania (w drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej), dwóch obiadów (pierwszy i drugi dzień stażu-wizyty zawodoznawczej) i jednej kolacji (pierwszy dzień stażu-wizyty zawodoznawczej). Przyjazd grupy planowany jest ok. 8.45, natomiast wyjazd następuje drugiego dnia ok. godziny 18.00 10/.Wyżywienie: a. śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna b. obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe c. kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę) 11/.Szczegółowe wymagania związane z zakwaterowaniem Przedmiotem zamówienia jest organizacja 1 noclegu dla grupy 10 osób uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej. 12/. Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w jednym obiekcie położonym w Krynicy Zdrój lub w okolicach nie dalej jednak niż 10 km od miejsca odbywania stażu- wizyty zawodoznawczej, w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania: - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 200 m od niego, - pokoje 2,3,4 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym. Wykonawca otrzyma imienną listę uczestników stażu po podpisaniu umowy. 13/.Szczegółowe wymagania związane z transportem: Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu tj. dowozu i odwozu 10 uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej: I dzień - z Bochni do Krynicy Zdrój do Ośrodka SPA, miejsca odbywania stażu - wizyty zawodoznawczej, oraz odwóz na miejsce zakwaterowania (jeśli jest znacznie oddalony od miejsca stażu), II dzień - w Krynicy - z miejsca zakwaterowania do ośrodka SPA miejsca odbywania stażu - wizty zawodoznawczej, następnie na miejsce posiłku (obiad) i odwóz z Krynicy do Bochni. Wykonawca zapewni przewóz uczniów i uczennic zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone z przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie. Mikrobus 10 osobowy. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. 14/. Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW w wysokości 10 000,00 zł na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika stażu - wizyty zawodoznawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach