Przetargi.pl
Organizacja staży-wizyt zawodoznawczych oraz wyjazdów na targi branżowe w ramach doradztwa zawodowego dla uczniów szkół zawodowych powiatu olkuskiego w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2015-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja staży-wizyt zawodoznawczych oraz wyjazdów na targi branżowe w ramach doradztwa zawodowego dla uczniów szkół zawodowych powiatu olkuskiego w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji staży - wizyt zawodoznawczych dla uczniów szkół zawodowych powiatu olkuskiego w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Pod nazwą staże- wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie: jedną z form wsparcia oferowaną w ramach projektu /Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce/ umożliwiającą nabycie doświadczenia i wiedzy o przyszłym miejscu pracy. Wizyty te umożliwiają poznanie nie tylko środowiska lokalnego, ale i struktury zatrudnienia w regionie. Stanowią rozszerzenie kształcenia politechnicznego oraz wspomagają proces poradnictwa zawodowego dla dzieci i młodzieży. Dla uczniów szkół zawodowych dodatkowo pogłębiają znajomość technologii i organizacji pracy, dają sposobność zaznajamiania się nowoczesnym oprogramowaniem i oprzyrządowaniem oraz pozwalają na bezpośredni kontakt ze środowiskiem pracy. Dostarczają praktycznej wiedzy o zawodach, czynnościach i warunkach ich wykonywania. Uzupełniają tym samym wiedzę ucznia z zakresu zawodoznawstwa, które obejmuje m.in.:-historię podziału pracy; -współczesny podział pracy; -opisy zawodów i charakterystyki zawodowe; -analizę czynności zawodowych; -warunki pracy i zadania pracownicze. W trakcie stażu- wizyty zawodoznawczej uczestnicy mają zapoznać się z przedsiębiorstwem, oferowanymi przez nie produktami/usługami, a także jego funkcjonowaniem. Ponadto uczestnicy poznają stanowiska pracy w kontekście ich zawodów oraz kwalifikacje niezbędne do podjęcia pracy na wybranych stanowiskach. Miejsca realizacji staży-wizyt zawodoznawczych określa załącznik nr 6 do SIWZ tj. Wykaz miejsc docelowych wyjazdów - będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.W ramach umowy: 1)Wykonawca zapewni przewóz osób w ramach każdej z wizyt, sprawnymi autokarami wyposażonymi w klimatyzację posiadającymi ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia niezbędne do przewozu osób na terenie kraju. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pojazdu przez właściwe służby. 2)Wykonawca zapewni bezpieczny przewóz młodzieży i opiekunów do miejscowości, stanowiącej cel wizyty, w tym bezpośrednio do wszystkich miejsc, których odwiedziny stanowią cel wizyty, miejsc wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ w kolumnie /dodatkowe informacje i koszty/ oraz z powrotem. W przypadku wyjazdów 2-dniowych również do miejsc, w których będą odbywać się noclegi oraz posiłki. 3)Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo podstawić autokar lub autokary wraz z kierowcą w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Wskazanie nastąpi na dwa dni przed planowanym terminem wyjazdu. 4)Za początek świadczenia usługi przez Wykonawcę w ramach jednego wyjazdu każdorazowo uznane będzie skontaktowanie się Wykonawcy z opiekunem danego stażu-wizyty zawodoznawczej w szkole wskazanej w załączniku nr 6 do SIWZ (kolumna /l. osób + l. opiekunów, Szkoła/), natomiast za zakończenie świadczenia usługi w ramach jednej wizyty każdorazowo uznane będzie przekazanie dokumentacji wskazanej w punkcie 14. 5)W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi, która uniemożliwia dalszą jazdę, Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub podstawienia zastępczego pojazdu tej samej klasy w czasie nie dłuższym niż 4 godziny. 6)Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z celem podróży, których uregulowania wymaga ten cel. Dotyczy to w szczególności opłat za autostrady, parkingi oraz inne opłaty drogowe, dodatkowe opłaty w miejscu realizacji wizyty, w tym opłaty za wstęp na teren przedsiębiorstwa/instytucji/targów. Przed wszczęciem zamówienia Zamawiający dokonał rozeznania, czy istnieją dodatkowe opłaty i zawarte one zostały one zawarte w kolumnie /dodatkowe informacje i koszty/. Zamawiający zaleca jednak, aby przed złożeniem oferty Wykonawca potwierdził te informacje w miejscu wskazanym jako cel podróży. 7)Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania wszystkich kosztów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ w kolumnie /dodatkowe informacje i koszty/. 8)Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia szczegółów wyjazdu w przedstawicielem szkoły. 9)Wykonawca zobowiązany jest także do kontaktu z przedsiębiorstwem, w którym będą odbywać się staże - wizyty zawodoznawcze, w celu ustalenia szczegółów przyjazdu (uzyskania dodatkowych pozwoleń, organizacji zabezpieczeń, materiałów do ćwiczeń i wszelkich innych rzeczy niezbędnych do przeprowadzenia wizyty). 10)Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie uczestników wyjazdów na czas trwania podróży od następstw nieszczęśliwych wypadków. 11)Dane osobowe potrzebne do ubezpieczenia uczestników wyjazdów Wykonawca pozyskuje od przedstawiciela Szkoły, której dany wyjazd dotyczy. 12)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za uczestników wyjazdu przez czas trwania danego wyjazdu. 13)Wykonawca zobowiązuje się do wskazania osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu, która będzie również obecna podczas całego wyjazdu i oprócz funkcji organizacyjnych będzie pełniła rolę opiekuna. 14)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji: a)dokumentacja zdjęciowa obejmująca co najmniej 10 różnych zdjęć. Zdjęcia muszą być dobrej jakości wykonane aparatem cyfrowym, tzn. o wymiarach co najmniej 1024x768 pikseli, nierozmazane, odpowiednio oświetlone. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zdjęć jeśli nie będą spełniały kryteriów wskazanych powyżej. b)potwierdzenie odbycia stażu-wizyty zawodoznawczej - zał. nr 2 do umowy c)lista obecności - zał. nr 3 do umowy d)potwierdzenie wydania zaświadczeń zał. nr 5 do umowy e)wzór zaświadczenia z pieczęcią zakładu. 15)Do zadań Wykonawcy należy również wystawienie zaświadczeń dla uczestników staży-wizyt zawodoznawczych zgodnie ze wzorem wskazanym w zał. 4 do umowy. Wykonawca prześle droga elektroniczną uzupełniony wzór zaświadczenia do akceptacji Zamawiającego na co najmniej 2 dni przed planowaną realizacją stażu-wizyty zawodoznawczej oraz uwzględni wszystkie uwagi Zamawiającego jeżeli takowe wystąpią. 16)Dokumentację wskazaną w pkt. 14 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu po każdym zrealizowanym wyjeździe w terminie do 10 dni roboczych. 17)Wymagania dotyczące noclegu: a)Uczestnicy wyjazdu muszą zostać zakwaterowani w hotelu lub motelu lub pensjonacie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (tj. Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz.2268 z poźn. zm.) w odległości max 3 km od centrum miasta. b)Budynek, w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy wyjazdu musi spełniać wymogi budowlane, przeciwpożarowe i sanitarne, c)Uczniów zakwaterować należy w pokojach dwu-, trzy, cztero- lub pięcioosobowych, przy czym w danym pokoju zakwaterowane muszą być osoby tej samej płci. Należy zapewnić odrębne pokoje dla uczniów i opiekunów, przy czym pokoje opiekunów muszą być 1 lub 2-osobowe, a w przypadku budynków piętrowych, powinny być rozmieszczone w taki sposób, aby na każdej kondygnacji budynku, na której zostali zakwaterowani uczniowie, znajdował się pokój opiekunów. 18)Wymagania dotyczące wyżywienia: a)Suchy prowiant: kanapka, woda mineralna niegazowana min. 0,5 l, owoc. Wykonawca powinien wkalkulować wartość 2 suchych prowiantów na każdy wyjazd (droga do i z miejsca docelowego) b)Obiad: zupa, napój, drugie danie (danie mięsne + ziemniaki/ryż + surówka. Wykonawca przed wyjazdem zobowiązany jest do ustalenia, czy w grupie są osoby mające specjalne wymagania żywieniowe np. wegetarianie, osoby z alergią pokarmową itp. W takim wypadku zobowiązany jest do zapewnienia obiadu zgodnego z tymi wymaganiami). c)Pełne wyżywienie: śniadanie (pieczywo, 2 rodzaje wędlin, ser żółty, dżem owocowy, kawa/herbata, warzywa krojone np. pomidor lub ogórek) obiad (zupa, napój, drugie danie (danie mięsne + ziemniaki/ryż + surówka. Wykonawca przed wyjazdem zobowiązany jest do ustalenia, czy w grupie są osoby mające specjalne wymagania żywieniowe np. wegetarianie, osoby z alergią pokarmową itp. W takim wypadku zobowiązany jest do zapewnienia obiadu zgodnego z tymi wymaganiami), kolacja (pieczywo, wędlina, ser żółty, sałatka jarzynowa, danie ciepłe, kawa/herbata). Jeżeli uczestnicy wyjazdu wyrażą zgodę obiad+kolacja może zostać zamieniona na obiado-kolację. Posiłki muszą być przygotowane na miejscu z produktów świeżych i wysokiej jakości., odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych. Posiłki powinny spełniać Zasady Racjonalnego Żywienia, ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zasadami HACCP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie w realizacji wizyt zawodoznawczych lub wycieczek szkolnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach