Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg
- Adres: 10-017 Olsztyn, Staromiejska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895353565
- Data zamieszczenia: 2019-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna
Staromiejska 1
10-017 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895353565
REGON: 539553770 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmrot.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie wpisane do rejestru przedsiębiorców
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie kampanii promującej województwo warmińsko – mazurskie w Internecie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kampanii promującej województwo warmińsko – mazurskie w Internecie w Anglii i Niemczech, w tym: 1) promocja województwa warmińsko – mazurskiego poprzez przygotowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej w Anglii; 2) promocja województwa warmińsko – mazurskiego poprzez przygotowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej w Niemczech; 3) przygotowanie banerów internetowych do kampanii promującej województwo warmińsko – mazurskie w Anglii i w Niemczech; 4) obsługa współpracy z partnerami projektu w celu przygotowania informacji o obiektach hotelarskich w postaci folderu w wersji pdf w wersjach angielskiej i niemieckiej lub strony/zakładki na stronie internetowej w wersjach angielskiej i niemieckiej (wybór formy zależy od decyzji Zamawiającego); 5) przygotowanie 6 artykułów o atrakcjach województwa warmińsko-mazurskiego o długości od 1800-3000 znaków (długość artykułów i tematyka zależy od decyzji Zamawiającego) i przetłumaczenie ich na język angielski i niemiecki; 6) przygotowanie dodatkowych 12 grafik w wersjach językowych angielskiej i niemieckiej związanych z przygotowanymi artykułami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Formy i zasady wnoszenia wadium reguluje art. 45 ustawy PZP. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Pekao SA nr 44 1240 5598 1111 0010 8877 8498 z dopiskiem: „Przetarg 2/WMROT/19” przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług promocyjnych w ramach projektu STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu
Dodano: 2021-02-15 - Świadczenie usług promocyjnych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
Dodano: 2020-12-23 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej RPO WiM 2014-2020
Dodano: 2020-10-14 - Emisja edukacyjnych spotów radiowych i telewizyjnych oraz przygotowanie i opublikowanie artykułów w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej projektu „Modernizacja instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów w Olsztynie”
Dodano: 2020-08-17 - Świadczenie usług ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
Dodano: 2020-07-17 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii medialnej promującej oferty partnerów projektu w Internecie na terenie Polski
Dodano: 2020-02-25 - Usługa opracowania materiałów promocyjno-informacyjnych i przeprowadzenia działań promocyjno-informacyjnych, w 2 cyklach, projektu pt. „Startup Heroes – platforma startowa dla nowych projektów” realizowanego w ramach „Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020” na potrzeby Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Olsztynie ( nr umowy: POPW.01.01.01-28-0002/18-00)
Dodano: 2019-01-17 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii outdoorowej z użyciem nośników reklamy zewnętrznej, w tym ekranów LED oraz ekranów kinowych, dotyczącej RPO WiM 2014-2020.
Dodano: 2018-09-17