Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kampanii medialnej promującej oferty partnerów projektu w Internecie na terenie Polski

Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 10-017 Olsztyn, Staromiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895353565
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna
    Staromiejska 1
    10-017 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895353565
    REGON: 539553770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmrot.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie wpisane do rejestru przedsiębiorców

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kampanii medialnej promującej oferty partnerów projektu w Internecie na terenie Polski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i przeprowadzenie kampanii medialnej promującej oferty partnerów projektu w Internecie na terenie Polski. W skład promocji (reklamy) internetowej wchodzi m.in.: 1) Przygotowanie banerów internetowych do kampanii medialnej promującej oferty partnerów projektu Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: • opracowanie banerów w języku polskim (przedstawienie min 3 propozycji kreacji) • przygotowanie banerów we wszystkich wskazanych formatach ( zaakceptowana wersja) • zmiana banerów 2 razy w ciągu trwania kampanii • każdorazowo przedstawienie Zamawiającemu kreacji (projektu) banerów i uzyskanie jego akceptacji • w razie braku akceptacji Wykonawca ma obowiązek przedstawić kolejne kreacje (projekty) aż do uzyskania ostatecznej akceptacji Zamawiającego • promocja 9 podmiotów MŚP w postaci landing page/artykułu na stronie Zamawiającego, w tym: 1) Przygotowanie 9 opisów ww. podmiotów o długości do 2.000 znaków ze spacjami plus co najmniej 3 zdjęć do każdego podmiotu 2) obsługa współpracy z partnerami projektu w celu przygotowania informacji o partnerach projektu 2) Przeprowadzenie kampanii medialnej promującej oferty partnerów projektu w Internecie na terenie Polski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,- zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Formy i zasady wnoszenia wadium reguluje art. 45 ustawy PZP. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Pekao SA nr 44 1240 5598 1111 0010 8877 8498 z dopiskiem: „Przetarg 1/WMROT/20” przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach