Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 427 357, , fax. 896 469 250
- Data zamieszczenia: 2020-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
ul. Władysława Jagiełły 1
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 427 357, , fax. 896 469 250
REGON: 51139872500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych do apteki szpitalnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę materiałów opatrunkowych do apteki szpitalnej Zamawiającego, według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1: Materiały opatrunkowe jałowe Pakiet nr 2: Materiały opatrunkowe nr 1 Pakiet nr 3: Materiały opatrunkowe nr 2 Pakiet nr 4: Plastry i przylepce Pakiet nr 5: Opatrunki specjalistyczne nr 1 Pakiet nr 6: Opatrunki specjalistyczne nr 2 Pakiet nr 7: Opatrunki specjalistyczne nr 3 Pakiet nr 8: Gąbka hemostatyczna Pakiet nr 9: Tampony donosowe Pakiet nr 10: Opatrunki włókninowe i foliowe Pakiet nr 11: Plastry do kaniul - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ust. 1ustawy PZP - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ W/w dokumenty podpisuje każdy Wykonawca składający ofertę, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) w polach nazwa i adres Wykonawcy wpisują dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- załącznik nr 1 do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku– załącznik nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie z art. 25a ust. 1ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – (na załączonym druku – załącznik nr 3 do SIWZ), d) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - (na załączonym druku - załącznik nr 4 do SIWZ), e) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Wykonawcę – pełnomocnika (jeżeli dotyczy), g) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opatrunków i rękawic
Dodano: 2024-04-02 - 1/2024 - Dostawa opatrunków, opatrunków specjalistycznych i artykułów sanitarnych
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych do apteki szpitalnej.
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2023-12-03 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2023-10-08 - Dostawa zestawów opatrunkowych i akcesoriów do podciśnieniowej terapii leczenia ran wraz z użyczeniem 15 sztuk kompatybilnych urządzeń dla WSZ w Elblągu na okres 12 miesięcy.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2022-11-11 - Dostawa leków, środków farmaceutycznych oraz opatrunków i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
Dodano: 2022-11-07 - Materiały opatrunkowe
Dodano: 2022-10-27 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2022-10-03