Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
- Data zamieszczenia: 2021-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
ul. Wojska Polskiego 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
REGON: 17071162800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsz.elblag.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług promocyjnych w ramach projektu STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług promocyjnych w ramach Projektu, w tym: a) Promocja w mediach, b) Organizacja spotkania informacyjnego, c) Wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych, d) Zapewnienie udziału w wydarzeniach promujących Projekt. 2. Celem Projektu jest wykreowanie na terenie miasta Elbląg oraz województwa warmińsko-mazurskiego sprzyjających warunków do powstawania i rozwoju MŚP. 3. Usługa będzie realizowana w oparciu o plan działań obejmujący 5 kanałów komunikacji - prasa, radio, Internet, materiały drukowane, spotkania informacyjne.Celem realizacji usługi promocji ma być dotarcie do różnych grup odbiorców, w tym co najmniej: do przedsiębiorców funkcjonujących na rynku nie dłużej niż 3 lata, osób starających się o dotacje na rozpoczęcie działalności, studentów i absolwentów uczelni wyższych, pracowników akademickich, osób powracających na rynek pracy. 4. Szczegółowy zakres usługi oraz termin realizacji poszczególnych jej składowych określone zostały w OPZ. 5. W przypadku usług, o których mowa w: a) ust. 1 lit. b) rozliczenie za zrealizowaną usługę odbywać się będzie na podstawie faktycznie zleconych usług w oparciu o cenę jednostkową za osobę zaoferowaną przez Wykonawcę oraz o liczbę uczestników wydarzenia zgłoszonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega prawo do niezlecania Wykonawcy wszystkich spotkań określonych w OPZ, b) ust. 1 lit. d) rozliczenie za usługę odbywać się będzie na podstawie faktycznie zleconych usług w oparciu o cenę jednostkową zaoferowaną przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega prawo do niezlecania Wykonawcy wszystkich wydarzeń określonych w OPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług promocyjnych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
Dodano: 2020-12-23 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej RPO WiM 2014-2020
Dodano: 2020-10-14 - Emisja edukacyjnych spotów radiowych i telewizyjnych oraz przygotowanie i opublikowanie artykułów w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej projektu „Modernizacja instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów w Olsztynie”
Dodano: 2020-08-17 - Świadczenie usług ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
Dodano: 2020-07-17 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii medialnej promującej oferty partnerów projektu w Internecie na terenie Polski
Dodano: 2020-02-25 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii promującej województwo warmińsko – mazurskie w Internecie
Dodano: 2019-08-09 - Usługa opracowania materiałów promocyjno-informacyjnych i przeprowadzenia działań promocyjno-informacyjnych, w 2 cyklach, projektu pt. „Startup Heroes – platforma startowa dla nowych projektów” realizowanego w ramach „Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020” na potrzeby Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Olsztynie ( nr umowy: POPW.01.01.01-28-0002/18-00)
Dodano: 2019-01-17 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii outdoorowej z użyciem nośników reklamy zewnętrznej, w tym ekranów LED oraz ekranów kinowych, dotyczącej RPO WiM 2014-2020.
Dodano: 2018-09-17