Przetargi.pl
Świadczenie usług promocyjnych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług promocyjnych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług promocyjnych w ramach Projektu, w tym: a) Promocja w mediach, b) Organizacja spotkania informacyjnego, c) Wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych, d) Zapewnienie udziału w wydarzeniach promujących Projekt. 2. Celem Projektu jest wykreowanie na terenie miasta Elbląg oraz województwa warmińsko-mazurskiego sprzyjających warunków do powstawania i rozwoju MŚP. 3. Usługa będzie realizowana w oparciu o plan działań obejmujący 5 kanałów komunikacji - prasa, radio, Internet, materiały drukowane, spotkania informacyjne. Celem realizacji usługi promocji ma być dotarcie do różnych grup odbiorców, w tym co najmniej: do przedsiębiorców funkcjonujących na rynku nie dłużej niż 3 lata, osób starających się o dotacje na rozpoczęcie działalności, studentów i absolwentów uczelni wyższych, pracowników akademickich, osób powracających na rynek pracy. 4. Szczegółowy zakres usługi oraz termin realizacji poszczególnych jej składowych określone zostały w OPZ. 5. W przypadku usług, o których mowa w: a) ust. 1 lit. b) rozliczenie za zrealizowaną usługę odbywać się będzie na podstawie faktycznie zleconych usług w oparciu o cenę jednostkową za osobę zaoferowaną przez Wykonawcę oraz o liczbę uczestników wydarzenia zgłoszonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega prawo do niezlecania Wykonawcy wszystkich spotkań określonych w OPZ, b) ust. 1 lit. d) rozliczenie za usługę odbywać się będzie na podstawie faktycznie zleconych usług w oparciu o cenę jednostkową zaoferowaną przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega prawo do niezlecania Wykonawcy wszystkich wydarzeń określonych w OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ). a) Wraz ze złożeniem w|w oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające. wypełniony Formularz oferty zawierający w szczególności łączną cenę oferty brutto, oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację o ewentualnych podwykonawcach, w tym część zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwę podwykonawcy; 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1. 3) pozostałe dokumenty, niewymienione w rozdziale VI ust. 1, w tym: np. a) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy b) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentacji każdego Wykonawcy z wspólnie ubiegających się. c) itp. Oferta wraz z powyższymi dokumentami w postaci plików opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym powinna być skompresowana do jednego pliku archiwum (ZIP).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach