Przetargi.pl
Opróżnianie oraz uporządkowanie do 350 lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi; wywóz ruchomości na wysypisko i/lub do magazynu bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie oraz uporządkowanie do 350 lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi; wywóz ruchomości na wysypisko i/lub do magazynu bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opróżnianie oraz uporządkowanie do 350 lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi; wywóz ruchomości na wysypisko i/lub do magazynu bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje opróżnianie oraz uporządkowanie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz transport ruchomości (wyposażenia,) w tym wielkogabarytowych: na wysypisko śmieci, do magazynu lub innego lokalu wskazanego przez Zamawiającego, opróżnianiu oraz uporządkowaniu lokali w przypadku pozostawionych ruchomości w lokalu zajętych przez Komornika na poczet zadłużenia z przeznaczeniem na licytację komorniczą. W zakres usługi wchodzi: 1) opróżnianie oraz porządkowanie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz transport ruchomości (wyposażenia), w tym wielkogabarytowych do magazynu lub innego lokalu wskazanego przez Zamawiającego; 2) opróżnianie oraz porządkowanie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz transport ruchomości (wyposażenia), w tym wielkogabarytowych, na wysypisko śmieci; 3) sprzątanie lokali przeznaczonych do przetargu lub sprzedaży: sprzątanie, lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z pomieszczeniami przynależnymi – mycie okien, drzwi, podłóg, omiecenie pajęczyn, etc.; 4) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu usługi; 5) zabezpieczenie ruchomości wywożonych do magazynu przed uszkodzeniem /worki foliowe; kartony; folia zabezpieczająca itp./; 6) oznaczenie ruchomości składowanych do magazynu /adres, data czynności/; 7) wykonanie dezynsekcji we wszystkich opróżnianych lokalach mieszkalnych /dezynfekcji lub dezodoryzacji w razie wystąpienia takiego zapotrzebowania/; 8) usługi będą odbywały się na podstawie pisemnego lub elektronicznego zgłoszenia wystosowanego przez Zamawiającego lub Zarządcę; 9) Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia do 9 eksmisji jednocześnie; 10) rozliczenie usługi z podziałem na poszczególne Punkty Obsługi Klienta (POK) Zarządcy lub Zamawiającego; 11) każdorazowe potwierdzenie wykonania usługi przez Zarządcę lub Zamawiającego; 12) każdorazowe potwierdzenie odbioru ruchomości składowanych w magazynie przez pracownika ochrony; 13) wykonanie usługi opróżnienia lokali zwolnionych w inny sposób niż w wyniku eksmisji w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania powiadomienia; 14) świadczenie usług przez Wykonawcę musi odbywać się w całym czasie trwania umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z uchwałą Rady Miasta Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania; uchwałą Zgromadzenia Związku Międzygminnego Gospodarki Odpadami Aglomeracji Poznańskiej Nr XIX/144/2016 z dnia 27 czerwca 2016 r. w sprawie przyjęcia regulaminu w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład ZM GOAP; 15) wywóz ruchomości-odpadów wskazanych w zamówieniu nastąpi przez wykonawcę, zgodnie z przepisami: a) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21 z późn. zm.); b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 09.12.2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U.2014.1923 z 9.12.2014 r.); c) Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.2013.1399 z poźn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach