Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
- Data zamieszczenia: 2016-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
REGON: 30253813100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opróżnianie oraz uporządkowanie do 350 lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi; wywóz ruchomości na wysypisko i/lub do magazynu bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opróżnianie oraz uporządkowanie do 350 lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi; wywóz ruchomości na wysypisko i/lub do magazynu bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje opróżnianie oraz uporządkowanie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz transport ruchomości (wyposażenia,) w tym wielkogabarytowych: na wysypisko śmieci, do magazynu lub innego lokalu wskazanego przez Zamawiającego, opróżnianiu oraz uporządkowaniu lokali w przypadku pozostawionych ruchomości w lokalu zajętych przez Komornika na poczet zadłużenia z przeznaczeniem na licytację komorniczą. W zakres usługi wchodzi: 1) opróżnianie oraz porządkowanie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz transport ruchomości (wyposażenia), w tym wielkogabarytowych do magazynu lub innego lokalu wskazanego przez Zamawiającego; 2) opróżnianie oraz porządkowanie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz transport ruchomości (wyposażenia), w tym wielkogabarytowych, na wysypisko śmieci; 3) sprzątanie lokali przeznaczonych do przetargu lub sprzedaży: sprzątanie, lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z pomieszczeniami przynależnymi – mycie okien, drzwi, podłóg, omiecenie pajęczyn, etc.; 4) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu usługi; 5) zabezpieczenie ruchomości wywożonych do magazynu przed uszkodzeniem /worki foliowe; kartony; folia zabezpieczająca itp./; 6) oznaczenie ruchomości składowanych do magazynu /adres, data czynności/; 7) wykonanie dezynsekcji we wszystkich opróżnianych lokalach mieszkalnych /dezynfekcji lub dezodoryzacji w razie wystąpienia takiego zapotrzebowania/; 8) usługi będą odbywały się na podstawie pisemnego lub elektronicznego zgłoszenia wystosowanego przez Zamawiającego lub Zarządcę; 9) Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia do 9 eksmisji jednocześnie; 10) rozliczenie usługi z podziałem na poszczególne Punkty Obsługi Klienta (POK) Zarządcy lub Zamawiającego; 11) każdorazowe potwierdzenie wykonania usługi przez Zarządcę lub Zamawiającego; 12) każdorazowe potwierdzenie odbioru ruchomości składowanych w magazynie przez pracownika ochrony; 13) wykonanie usługi opróżnienia lokali zwolnionych w inny sposób niż w wyniku eksmisji w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania powiadomienia; 14) świadczenie usług przez Wykonawcę musi odbywać się w całym czasie trwania umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z uchwałą Rady Miasta Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania; uchwałą Zgromadzenia Związku Międzygminnego Gospodarki Odpadami Aglomeracji Poznańskiej Nr XIX/144/2016 z dnia 27 czerwca 2016 r. w sprawie przyjęcia regulaminu w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład ZM GOAP; 15) wywóz ruchomości-odpadów wskazanych w zamówieniu nastąpi przez wykonawcę, zgodnie z przepisami: a) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21 z późn. zm.); b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 09.12.2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U.2014.1923 z 9.12.2014 r.); c) Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.2013.1399 z poźn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca
Dodano: 2024-05-17 - Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
Dodano: 2024-04-18 - Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń
Dodano: 2024-04-15 - Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń
Dodano: 2024-02-02 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2023-12-18 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenach zewnętrznych Sądów Rejonowych w Jarocinie, Pleszewie i Ostrzeszowie
Dodano: 2023-12-12 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
Dodano: 2023-11-28 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, w okresie od 16.07.2023 r. do 15.07.2024 r.
Dodano: 2023-06-11 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Dodano: 2023-02-20 - Usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu
Dodano: 2023-02-07