Przetargi.pl
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w mieście i gminie Zelów.

Gmina Zelów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-425 Zelów, ul. Żeromskiego 23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0 44 634 10 00 , fax. 0 44 634 13 41
  • Data zamieszczenia: 2010-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zelów
    ul. Żeromskiego 23 23
    97-425 Zelów, woj. łódzkie
    tel. 0 44 634 10 00, fax. 0 44 634 13 41
    REGON: 59064827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w mieście i gminie Zelów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta i gminy Zelów: I. GMINA ZELÓW: 1) - obszar opracowania w obrębach: Ignaców, Nowa Wola, Chajczyny, Kurów - Kurówek, Pożdżenice, Kolonia Pożdżenice, Wygiełzów, Łęki, Zalesie, Walewice, Wypychów - Podlesie, Krześlów, Sobki, Janów, Pukawica, Sromutka, Mauryców, z przeznaczenie terenu pod farmę wiatrową a) - zgodnie z Uchwałą Nr XVI/142/2008 Rady Miejskiej w Zelowie z dnia 29 kwietnia 2008 r. wraz z załącznikami graficznymi ( siedem załączników). II. MIASTO ZELÓW: 1) - obszar opracowania: działki nr ewid. - 67/3, 67/6, 67/7, 67/8, 67/10, 67/11, 67/12, obręb Nr 14, ul. Piotrkowska, z przeznaczeniem terenu pod usługi sportu i rekreacji sportowej a)- zgodnie z Uchwałą Nr XVI/143/2008 Rady Miejskiej w Zelowie z dnia 29 kwietnia 2008 r. 2) - obszar opracowania: działka nr ewid. - 123, obręb Nr 01, ul. Leśna, z przeznaczeniem terenu pod działalność aktywności gospodarczej a) - zgodnie z Uchwałą Nr XVI/144/2008 Rady Miejskiej w Zelowie z dnia 29 kwietnia 2008r. III. STUDIUM W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Zelów,. Uchwałą Nr XXXV/268/2009 Rady Miejskiej w Zelowie z dnia 28 września 2009 r., tereny objęte opracowaniem położone są na obszarach: R1 - tereny lokalizacji farm wiatrowych, PU/UH/US - teren produkcyjno - usługowy, usługi handlu, usługi sportu i rekreacji sportowej, P - teren przemysłu ( aktywności gospodarczej). 2. Materiały udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego: - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Zelów - gmina Zelów - dla farm wiatrowych ( mapy w skali 1: 2000, siedem obszarów, brak opracowań ekofizjograficznych), - miasto Zelów - dla dwóch obszarów: mapy sytuacyjno - wysokościowe w skali 1: 1000 wraz z opracowaniem ekofizjograficznym z listopada 2009 roku. 3. Czynności merytoryczne i proceduralne leżące po stronie Wykonawcy: 1) opracowanie koncepcji planu, 2) prezentacja koncepcji planu władzom gminy, 3) sprządzenie projektu planu z uwzględnieniem uwag gminy wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, 4) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planów, 5) sporządzenie wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne wraz z niezbędnymi innymi dokumentami związanymi z procedurą uzyskania powyższych zgód, 6) uczestniczenie w opiniowaniu i uzgadnianiu projektu planów: a) przygotowanie projektu wniosków o zaopiniowanie i uzgodnienie projektu planów, b) przygotowanie projektów wniosków o uzgodnienie zakresu i szczegółowości prognozy oddziaływania na środowisko, c) przygotowanie odpowiedniej do opiniowania i uzgodnień ilości kopii projektu planu ( tekst i rysunek) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, d) prezentacja i uzgodnienie projektu planów na posiedzeniu Powiatowej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, e) przygotowanie wykazów opinii oraz uzgodnień do projektu planów, ich analiza oraz opracowanie stanowiska w sprawie uwag w nich zawartych. 7) uczestniczenie w procedurze strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz z opracowaniem wynikających z procedury dokumentów, w tym końcowych, 8) wprowadzenie do projektu planów zmian wynikających z uzyskanych opinii i i dokonanych uzgodnień, 9) przygotowanie projektów ogłoszenia rasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektów planów do publicznego wglądu, 10) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach planów rozwiązaniami, 11) przygotowanie wykazu uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektów planów do publicznego wglądu, ich analiza i opracowanie propozycji ich rozstrzygnięcia, 12) wprowadzenie zmian do projektów planów wynikających z uwzględnienia uwag, 13) dokonanie oceny, czy wprowadzone zmiany skutkują koniecznością ponowienia uzgodnień oraz w przypadku konieczności ponowienia uzgodnień - przygotowanie dokumentów niezbędnych do tego celu, 14) przygotowanie projektów planów do uchwalenia ( wraz z listą nieuwzględnionych uwag), 15) udział w posiedzeniach komisji i w sesjach Rady Miejskie w Zelowie, na których uchwalane będą plany, 16) skompletowanie, uporządkowanie i opracowanie dokumentacji prac planistycznych oraz przygotowanie jej kopii. 4.Forma i zakres opracowania końcowego: 9) część graficzna - wydruk w technice barwnej w 4 egz. 10) część tekstowa - wydruk w 4 egz. 11) Część graficzna i tekstowa w formie elektronicznej: a) tekst w plikach o rozszerzeniu doc, rtf lub odt b) część graficzna w plikach o rozszerzeniu jpg 5.Warunki dodatkowe: 12) Wykonawca uczestniczy w pełnej procedurze sporządzenia planów, w tym: w posiedzeniach komisji Rady Miejskiej w Zelowie, zebraniach dyskusyjnych, naradach i sesjach Rady Miejskiej w Zelowie, 13) Wykonawca przygotowuje wszystkie dokumenty związane z pełnym tokiem formalno - prawnym włącznie z redakcją pism i będzie odpowiedzialny za terminy toku formalno - prawnego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach