Przetargi.pl
Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla wniosków dotyczących terenu Miasta i Gminy Uniejów złożonych w 2014 roku

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla wniosków dotyczących terenu Miasta i Gminy Uniejów złożonych w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowywaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla wniosków dotyczących terenu Miasta i Gminy Uniejów złożonych w 2014 r. 2. Wykonawca sporządzał będzie projekty decyzji wraz z analizą urbanistyczną w terminie 7 dni od dnia przekazania kompletnego wniosku o ustalenie warunków zabudowy lub ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego protokołem zdawczo - odbiorczym. 3. Wnioski Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy w odstępie tygodniowym. 4. W przypadku konieczności korekty projektu, w szczególności w wyniku uwag i opinii organów opiniujących wymienionych w przepisach ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wykonawca zobowiązany będzie wykonać korektę projektu decyzji w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania dokumentacji protokołem zdawczo - odbiorczym. 5. W przypadku odwołania od decyzji i skierowania jej przez organ odwoławczy do ponownego rozpatrzenia przez organ I instancji Wykonawca będzie uczestniczył w tym postępowaniu w ramach wynagrodzenia umownego. Przygotowanie projektu takiej decyzji nastąpi w terminie 7 dni od dnia przekazania stosownej dokumentacji protokołem zdawczo - odbiorczym. 6. Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać Zamawiającemu: a) analizy urbanistycznej w formie wydruku i w formie elektronicznej (załączniki tekstowe w formacie doc, docx lub rtf; załączniki graficzne w formacie pdf lub jpg; forma elektroniczna może być przekazywana na nośniku lub przesyłana mailem na adres podany przez Zamawiającego) b) projekty decyzji wraz z załącznikami w formie wydruku i w formie elektronicznej (załączniki tekstowe w formacie doc, docx lub rtf; załączniki graficzne w formacie pdf lub jpg; forma elektroniczna może być przekazywana na nośniku lub przesyłana mailem na adres podany przez Zamawiającego) 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do sporządzanych projektów decyzji 8. Miejscem przekazania i odbioru prac jest siedziba Zamawiającego. Przekazywanie przygotowanych projektów decyzji będzie odbywać się protokołem zdawczo - odbiorczym. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykonania analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu każdorazowo udał się w teren oraz udokumentował zastane w terenie warunki robiąc fotografie, których wersję elektroniczną będzie przekazywał Zamawiającemu wraz z projektem decyzji, której dotyczą. 10. Prace winny być zgodne z wymogami określonymi w: a) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.); b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2013 r., nr 164, poz. 1588); c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. nr 164, poz. 1589); d) przepisami odrębnymi 11. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich danych pozyskanych w toku realizacji przedmiotu zamówienia (w tym w szczególności danych osobowych). 12. Zamawiający informuje, iż - w 2011 r. złożonych zostało 95 wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz 4 wnioski o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; - w 2012 r. złożonych zostało 85 wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz 16 wniosków o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; - do 27.11.2013 r. złożonych zostało 100 wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz 4 wnioski o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 1. Wadium należy wnieść w wysokości 750,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8557 0009 2005 0200 0130 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej w następujący sposób: Wadium - przetarg na usługi pn. Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla wniosków dotyczących terenu Miasta i Gminy Uniejów złożonych w 2014 roku nie otwierać przed 06.12.2013 r., godz. 10:30 . 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4 a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 5 stosuje się odpowiednio 7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach