Przetargi.pl
Budowa drogi wewnętrznej z przyłączami

Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8332021 , fax. 046 8333228
  • Data zamieszczenia: 2010-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka
    ul. Pomologiczna 18 18
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8332021, fax. 046 8333228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wewnętrznej z przyłączami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa zjazdu z ul. Sosnowej na działkę ewidencyjną 1801/1 stanowiącego dojazd do Pracowni Pszczelarskiej w Puławach z przyłączami wod.-kan. i bramą z furtką. Zamawiający w Pierwszym etapie wykonał przyłącza instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych do sieci w ul. Sosnowej z pierwszymi studzienkami na działce. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Wykonania robót zgodnie z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami Inspektorów nadzoru, normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zasadami sztuki budowlanej. 2. Zastosowania fabrycznie nowych materiałów posiadających stosowne atesty, certyfikaty i świadectwa. 3. Terminowej realizacji przedmiotu zadania. 4. Prowadzenia wszystkich rodzajów prac przez osoby uprawnione zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawnymi. 5. Wyposażenia swoich pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia robót. 6. Zapewnienia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przypisanych prawem świadczeń dla swoich pracowników. 7. Uporządkowania terenu robót po zakończeniu ich wykonania. 8. Niezwłocznego wykonania robót koniecznych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed zalaniem lub awarią. Jeśli konieczność wykonania tych robót wystąpi z winy Wykonawcy, to nie przysługuje mu prawo do otrzymania wynagrodzenia z tego tytułu. 9. Prowadzenia dokumentacji robót. 10. Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP oraz zgodnie z przepisami ppoż. 11. Terminowego przekazania Zamawiającemu przedmiotu niniejszej umowy w stanie technicznym nadającym się do użytkowania zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego wraz z wszelkimi dokumentami dopuszczającymi do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 12. Wykonania oraz zapewnienia warunków bezpiecznej pracy. 13. Utrzymania terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania, usuwania materiałów, urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci oraz urządzeń prowizorycznych w miejscach do tego przeznaczonych. 14. W przypadku wystąpienia robót nieprzewidzianych Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 15. W przypadku wystąpienia błędów w projekcie budowlanym Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 16. Dostarczenia niezbędnych atestów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy. 17. Okazania na żądanie Zamawiającego certyfikatu (deklaracji) zgodności z obowiązującymi normami lub w przypadku ich braku właściwą aprobatę techniczną w stosunku do wbudowanych materiałów. 18. Zgłaszania Zamawiającemu wpisem do Dziennika Budowy wykonania robót zanikowych lub ulegających zakryciu oraz przedmiotów odbioru. 19. Wykonania BIOZ. 20. Usuwania na bieżąco usterek stwierdzonych w trakcie realizacji robót. 21. Przestrzegania uwag jednostek uzgadniających, które są zawarte w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 22. Usuwania na bieżąco usterek stwierdzonych przez Inspektorów w trakcie realizacji robót. 23. Usuwania wszelkich usterek stwierdzonych podczas odbiorów w terminach technicznie i organizacyjnie uzasadnionych. 24. Informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych w terminie 4 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. 25. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egz. oraz inwentaryzacji geodezyjnej. 26. Po zakończeniu robót i przed przekazaniem zadania - uporządkowania placu robót i zaplecza będącego jego własnością. 27. Umożliwienia wstępu na teren robót pracownikom Zamawiającego. Wszystkie użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie nazwy własne użyte w specyfikacji oznaczają pożądany standard materiałów, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiał do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wykonawca zobowiązany będzie do ustanowienia kierowników budowy w branży drogowej i sanitarnej. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zakresu robót objętych SIWZ, dokumentacjami technicznymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wraz z pracami towarzyszącymi takimi, jak: przygotowanie terenu i zaplecza robót, uprzątniecie terenu robót po zakończonych pracach, itp. Wykonawca pokryje we własnym zakresie koszty niezbędnych materiałów i usług. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, jaki zakres robót zostanie powierzony Podwykonawcy/om. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane zadanie. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu robót i pozyskał wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszty oględzin ponosi Wykonawca. Zamawiający zabezpieczy Wykonawcy nieodpłatnie wodę i energię elektryczną dla potrzeb budowy. Oferując cenę ryczałtową za wykonanie całości zadania Wykonawca podejmuje się wykonania wszystkich usług oraz robót koniecznych do wykonania zadania i winien przewidzieć w niej także koszty wykonania prac nie objętych dokumentacją, a koniecznych do wykonania zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka, Odział Pszczelnictwa, ul. Skowieszyńska 57
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach