Przetargi.pl
Opracowanie, zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie zintegrowanego serwisu internetowego pod nazwą

Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30969 Kraków, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 428 700 , fax. 126 428 700
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
    Al. Jana Pawła II 39
    30969 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 428 700, fax. 126 428 700
    REGON: 12668100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie zintegrowanego serwisu internetowego pod nazwą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie zintegrowanego serwisu internetowego pod nazwą wirtualne Muzeum Lotnictwa Polskiego (zwane dalej „MLP”), stanowiącego zintegrowany system komputerowy przeznaczony do obsługi Muzeum oraz osób korzystających z zasobu jego zbiorów muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, w celu ich upowszechnienia i spopularyzowania zarówno w Polsce, jak i na świecie. Ma w sposób jednolity prezentować całą ofertę Muzeum w formie strony www.mlp oraz stworzyć narzędzie umożliwiające dostęp i korzystanie ze zdigitalizowanych zbiorów poprzez jednolite prezentowanie całej oferty oraz stworzenie narzędzi umożliwiających dostęp do zasobów (e-biblioteki) zbiorów. Zintegrowany serwis internetowy powinien mieć wspólną bazę danych, która ma stanowić źródło informacji o Muzeum, wystawach, ofercie edukacyjnej oraz musi pełnić następujące funkcje: 1) nowego systemu udostępniania kontekstowego zasobu zbiorów muzealnych, archiwum i biblioteki, kompatybilnego z systemem inwentaryzacji zbiorów stosowanym aktualnie przez Zamawiającego, który umożliwia importowanie zawartości i treści znajdujących się w tym systemie; 2) interaktywnej platformy dostępu do zasobu (e-biblioteki) zawierającej zdigitalizowane zbiory Muzeum oraz umożliwiającej ich ponowne wykorzystanie w celach poznawczych, edukacyjnych i badawczo naukowych; 3) integracji zasobu zbiorów Muzeum z portalem Europeana; 4) strony www.mlp, na której będą udostępniane online wirtualne wystawy czasowe; 5) strony www.mlp, na której będą udostępniane online wirtualne lekcje muzealne organizowane przez Zamawiającego; 6) sklepu online, w którego ofercie byłaby sprzedaż pamiątek i wydawnictw muzealnych; 7) systemu sprzedaży i rezerwacji biletów online, umożliwiającego wcześniejszy zakup i rezerwację biletów, a także zamówienie usług przewodnika, kompatybilnego z systemem stosowanym aktualnie przez Zamawiającego; 8) bazy danych klientów umożliwiającej wysyłanie masowego mailingu i tworzenie newslettera; 9) platformy umożliwiającej zarządzanie zasobem zbiorów Muzeum oraz ich udostępnieniem w formie cyfrowej; 10) platformy umożliwiającej dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców, w szczególności do grup najbardziej zagrożonych wykluczeniem kulturalnym lub cyfrowym. Strona www.mlp powinna być dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością oraz być kompatybilna z urządzeniami mobilnymi. Serwis powinien być w języku polskim oraz posiadać zaimplementowany mechanizm umożliwiający publikowanie treści w innych językach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 4.500,00 zł. (słownie: cztery tysiące pięścet 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego PKO Bank Polski nr 08 1020 2906 0000 1502 0019 9232. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a upzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 upzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 upzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z treścią siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach