Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451
- Data zamieszczenia: 2020-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
ul. Gołębia 24
31-007 Kraków, woj. małopolskie
tel. 124 324 450, fax. 124 324 451
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie wykonawcy w zakresie wykonania I Etapu rozbudowy internetowego systemu informatycznego „Strefa Projektów UJ” w Uniwersytecie Jagiellońskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I Etapu rozbudowy internetowego systemu informatycznego „Strefa Projektów UJ” umożliwiającego przygotowanie i realizację projektów finansowych ze źródeł zewnętrznych w Uniwersytecie Jagiellońskim. Szczegółowy opis programu stanowi załącznik A do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1 Określenie „system Strefa Projektów UJ” odnosi się do internetowego systemu informatycznego umożliwiającego przygotowanie i realizację projektów finansowych ze źródeł zewnętrznych w Uniwersytecie Jagiellońskim. 2.2 W ramach zamówienia rozbudowany zostanie system informatyczny umożliwiający przygotowanie i realizację projektów finansowych ze źródeł zewnętrznych w Uniwersytecie Jagiellońskim oraz stworzona i wdrożona zostanie aplikacja mobilna dla systemu „Strefa Projektów UJ”. 2.3 Załącznik A do SIWZ zawiera opis istniejącego systemu w UJ, opis przedmiotu całego zamówienia, w tym Etapu I stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia oraz Etapu II, który stanowi opis przedmiotu zamówienia, które Zamawiający planuje ogłosić w terminie późniejszym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 4. W przypadku składania oferty w formie papierowej: W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. W przypadku składania oferty w wersji elektronicznej: W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą w formie elektronicznej (odrębny plik) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum w formacie *.zip.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym „Clininet” w Szpitalu Powiatowym im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-03-07 - Nadzór i serwis oprogramowania Ratusz
Dodano: 2024-01-05 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego producenta oraz asysty technicznej wykonawcy oraz odnowienia subskrypcji dla systemu Imperva WAF
Dodano: 2023-05-08 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego producenta oraz asysty technicznej wykonawcy dla systemu DLP Forcepoint na potrzeby Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
Dodano: 2023-02-21 - Usługi nadzoru autorskiego wraz z dostarczeniem licencji i migracją/aktualizacją baz danych
Dodano: 2022-10-17 - Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym „Clininet” w Szpitalu Powiatowym im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Dodano: 2021-02-11 - Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Dodano: 2020-09-11 - Opieka serwisowa i nadzór autorski oprogramowania RIS/PACS”
Dodano: 2019-12-30 - Usługi nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica, AMMS, SPI, EDM, mHosp oraz dostarczenie licencji na moduł oprogramowania aplikacyjnego AMMS – Apteka i funkcjonalność „Dostęp do baz CEIDG/REGON/ aktywny VAT dla modułu InfoMedica – FK.
Dodano: 2019-08-09 - Usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu pogwarancyjnego
Dodano: 2019-08-09