Przetargi.pl
Nadzór i serwis oprogramowania Ratusz

Gmina Niepołomice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122509413
  • Data zamieszczenia: 2024-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
    Plac Zwycięstwa 13
    32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
    tel. 122509413
    REGON: 351555370
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór i serwis oprogramowania Ratusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania Ratusz a w szczególności:1. W zakresie nadzoru autorskiego:1) informowanie o zmianach w programach objętych umową2) udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu,3) udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ® w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.2. W zakresie serwisu oprogramowania:1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.002) udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy TeamViewer w zakresie usterek i awarii. 3) usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy:- czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną -do 8 godzin roboczych,- czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie -do 16 godzin roboczych,- czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd -do 24 godzin roboczych.3. W zakresie asysty technicznej serwera Firebird / PostgreSQL/ Linux: 1) Udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00.2) Informowania o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL3) Zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego Firebird/ PostgreSQL na życzenie klienta.4) Diagnostyki, reinstalacji i rekonfiguracji oprogramowania serwera bazodanowego Firebird / PostgreSQL.5) Diagnostyki i rekonfiguracji serwera bazodanowego w zakresie systemu operacyjnego Linux Redhat/Centos (inne dystrybucje po uzgodnieniu).6) 20% zniżki na przygotowanie nowego fizycznego/wirtualnego serwera do pracy z systemem Ratusz.W zakresie pakietu szkoleniowego:1) udział 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Elektronicznej Administracji;2) udział 3 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Użytkowników pakietu RATUSZ®;3) udział 2 przedstawicieli Zamawiającego w organizowanej konferencji Forum Finansów;4) udział 2 przedstawicieli w stacjonarnych szkoleniach merytorycznych oraz nieograniczony dostęp do transmisji on-line;5) udział w webinariach metodycznych i akcyjnych;6) dostęp do bazy wiedzy: nagranych szkoleń i innych materiałów szkoleniowych;7) 30% zniżka na indywidualne warsztaty realizowane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.- zamawiający szacuje 30 godzin prac wdrożeniowych q czasie trwania umowy1) Prawo dostępu do systemu TERYT On-line, umożliwiające automatyczną aktualizację słownika TERYT w zakresie mającym zastosowanie w oprogramowaniu autorstwa firmy REKORD.Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynnościw warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług w szczególności:1) nadzoru autorskiego, serwisu i asysty.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do zaproszenia do negocjacji . 4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do zaproszenia do negocjacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach