Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych oraz wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej Miasta Limanowa

Miasto Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34600 Limanowa, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 337 20 54 , fax. 18 337 10 41
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Limanowa
    ul. Jana Pawła II 9
    34600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 337 20 54, fax. 18 337 10 41
    REGON: 49189323300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.limanowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznych oraz wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej Miasta Limanowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznych oraz wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej Miasta Limanowa z podziałem na następujące części: Część 1: Instalacje fotowoltaiczne w budynkach: 1) Urząd Miasta Limanowa 2) Zespół Szkół Samorządowych Nr 1 3) Zespół Szkół Samorządowych Nr 2 4) Zespół Szkół Samorządowych Nr 3 5) Zespół Szkół Samorządowych Nr 4 6) Miejskie Przedszkole Nr 1 7) Miejskie Przedszkole Nr 2 8) Miejski Żłobek 9) budynek przy ul. Spacerowej 8 Część 2: Wymiana oświetlenia w budynkach: 1) Urząd Miasta Limanowa 2) Zespół Szkół Samorządowych Nr 1 3) Zespół Szkół Samorządowych Nr 2 4) Zespół Szkół Samorządowych Nr 3 5) Zespół Szkół Samorządowych Nr 4 6) Miejskie Przedszkole Nr 1 7) Miejskie Przedszkole Nr 2 8) Miejski Żłobek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45251100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Część 2: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 3) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną