Miasto Chełm ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
ul. Lubelska 63 i 65
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
REGON: 11019823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie, wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm - Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i dostawę gadżetów reklamowych w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm - Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Zakres zamówienia obejmuje: długopis drewniany - 100 szt., torba na zakupy - 100 szt., etui na telefon - 50 szt., teczka na dokumenty - 40 szt., szklanka do kawy lub herbaty ze szklanym spodkiem - 50 szt., brelok do kluczy - 50 szt., torba papierowa - 25x11x32 cm - 50 szt., torba papierowa - 31x12x41 cm - 50 szt., skórzane etui na artykuły piśmiennicze - 10 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, Wykonawca winien złożyć: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Postanowienia § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej o zasięgu międzynarodowym, mającej na celu wzmocnienie i rozwój potencjału gospodarczego gminy Piaski w ramach projektu: Budowa marki Piaski przyjazne Przedsiębiorcom i promocja walorów inwestycyjnych gminy Piaski, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2015-08-19 - Wydruk i ekspozycja billboardów w związku z realizacją projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii
Dodano: 2015-03-10 - Wydruk i ekspozycja billboardów w związku z realizacją projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii
Dodano: 2015-02-25 - Usługi pozyskiwania klientów na emisję reklam, sponsorowanie audycji telewizyjnych, lokowanie produktów oraz prowadzenie kampanii informacyjnych na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddziału Terenowego w Lublinie.
Dodano: 2014-10-23 - Wykonanie i ekspozycja bilboardów w związku z realizacją projektu Nie truj powietrza - miej wpływ na to czym oddychasz - kampania edukacyjna dotycząca przeciwdziałania niskiej emisji
Dodano: 2014-08-08 - Organizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz
Dodano: 2014-07-28 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej trzeciego naboru wniosków o dotację w ramach Programu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2014-06-06 - Przedmiotem zamówienia są usługi promocyjne związane z udziałem w imprezach Plenerowych wraz z wykonaniem stoiska zewnętrznego na potrzeby projektu Marka Regionalna Lubelskie, wykonania wewnętrznej ścianki tekstylnej oraz trybunki tekstylnej. [OP-IV.272.91.2014.AMI]
Dodano: 2014-05-30 - Usługa wykonania i dostawy materiałów informacyjnych OP-IV.272.34.2014.AO
Dodano: 2014-03-20 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej sześciu imprez plenerowych promujących markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2014-02-28