Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
- Data zamieszczenia: 2012-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
REGON: 00051573800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie, wydrukowanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby V Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej realizowanego w ramach projektu Dobry fach to szansa pracy, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opracowanie, wydrukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego informatorów promujących szkoły zawodowe: a) wykonanie profesjonalnych sesji zdjęciowych w liczbie nie mniejszej niż dwie sesje dla każdej z 13 placówek uczestniczących w SETiZ, których wynikiem będzie minimum 30 zdjęć z każdej sesji w rozdzielczości nie mniejszej niż 3886x2592 pikseli w miejscach i terminach wskazanych przez placówki uczestniczące w SETiZ; b) przygotowanie projektu graficznego informatora w oparciu o wykonane zdjęcia oraz materiały zebrane podczas bezpośredniego spotkania z personelem zarządzającym poszczególnych placówek uczestniczących w SETiZ w miejscach i terminach przez nie wskazanych. Każda z części informatora przypadająca na konkretne placówki będzie miała indywidualną szatę graficzną i opracowana będzie pod bezpośrednim nadzorem przedstawicieli w/w placówek, przy czym na konsultację z każdą z placówek należy przewidzieć nie mniej niż jedno spotkanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; c) wydrukowanie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu informatora zgodnie z następującą specyfikacją: liczba stron: 24 (wliczając okładkę); format: A5 (po złożeniu); wymagany papier: kreda błysk, 200 g; szycie: zszyty 2 zszywkami; druk: pełny kolor; nakład: 2000 egzemplarzy. d) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; e) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy. 2. Opracowanie, wydrukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego folderów informacyjnych o V Salonie Edukacji Technicznej i Zawodowej: a) opracowanie koncepcji rozmieszczenia poszczególnych piętnastu punktów ekspozycyjnych w oparciu o kompleksową wizualizację hali wystawowej. Wizualizacja powinna być zrealizowana po przeprowadzeniu wizji lokalnej w skali 1:100, z uwzględnieniem sugestii Zamawiającego. b) przygotowanie trzech projektów graficznych foldera w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego oraz przeprowadzoną wizualizację, z których następnie wybrany zostanie jeden. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; c) wydrukowanie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu foldera zgodnie z następującą specyfikacją: format: A4, bigowanie x 2; format po złożeniu: 210mm x 99mm; wymagany papier: kreda błysk, 300 g; uszlachetnienie : laminowanie błyszczące, dwustronnie; druk: 4+4 CMYK; nakład: 1500 egzemplarzy. d) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; e) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy. 3. Opracowanie, wydrukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zaproszeń w kopercie wraz z papierowym wkładem dla uczestników konferencji podczas V Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej: a) przygotowanie trzech projektów graficznych zaproszenia wraz z papierowym wkładem w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego, z których następnie wybrany zostanie jeden. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; b) wydrukowanie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu zaproszenia wraz z papierowym wkładem zgodnie z następującą specyfikacją: zaproszenie: format: 210x210, składany na pół; wymagany papier: kreda mat, 300 g; druk: 4+4 CMYK; nakład: 150 sztuk. Wkład: format: 200x100; wymagany papier: kreda mat, 300 g; druk: 4+4 CMYK; nakład: 150 sztuk. Koperta: format: 220x110; papier: biały d) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; e) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy. 4. Wyprodukowanie płyt DVD z filmem (nadruk i kopiowanie) oraz ich dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: a) kopiowanie na płyty DVD filmu promującego szkoły zawodowe dostarczonego przez Zamawiającego; b) przygotowanie trzech projektów graficznych nadruku na płyty DVD oraz opakowania na płyty w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego, z których następnie wybrany zostanie jeden. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; c) nadruk na płyty DVD zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu zgodnie z następującą specyfikacją: nadruk w pełnym kolorze; druk odporny wodę i działanie promieni UV; nakład: 150 sztuk; d) wykonanie opakowania na płyty DVD w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego projekt zgodnie z następującą specyfikacją: opakowanie: karton jednostronnie powlekany; gramatura: 200 g; druk: jednostronny, w pełnym kolorze; uszlachetnienie: laminowanie laminatem błyszczącym. e) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; f) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czestochowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2016-02-24 - Przygotowanie i opracowanie dokumentu strategiczno-operacyjnego pn. Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego)- w ramach projektu pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny.
Dodano: 2015-08-14 - Plakatowanie do wystaw i wydarzeń Muzeum na słupach ogłoszeniowych w Katowicach, Bytomiu,Chorzowie, Gliwicach, Sosnowcu oraz Krakowie
Dodano: 2015-03-26 - Promocja terenów strategicznych gospodarczo przy ul. Bukowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-03-06 - Realizacja kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach (internet/ prasa/ telewizja)/ Z-6/I/2015/PNT
Dodano: 2015-02-10 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2015-01-22 - Publikacja ogłoszeń w prasie
Dodano: 2014-03-13 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2013-09-30 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych..
Dodano: 2013-08-07 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych
Dodano: 2013-07-23