Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
- Data zamieszczenia: 2012-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
ul. Ligocka 103 103
40-568 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
REGON: 24078958500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.euuro-centrum.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie strategii kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach oraz koncepcji kreatywnej kampanii dla Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum Sp. z o.o.; numer zamówienia: Z-48/X/2012/PNT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach oraz koncepcji kreatywnej kampanii dla Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum Sp. z o.o. 2. Informacje o Zamawiającym i założenia kampanii: 1) Park Naukowo-Technologiczny Euro-Centrum Sp. z o.o. tematycznie koncentruje się na rozwoju technologii energooszczędnych i poszanowaniu energii w budynkach. Jest miejscem spotkania biznesu z nauką. Swoje cele Park realizuje, oferując laboratoria i sprzęt badawczy, usługi szkoleniowe i doradcze, ułatwiając dostęp do wiedzy i wyników najnowszych badań z branży, a także tworząc na terenie Parku sprzyjające warunki dla lokalizacji firm zaawansowanych technologii i otoczenia biznesu. Dodatkowo Park wspiera finansowo tworzenie firm technologicznych, bada innowacyjne pomysły, a następnie angażuje się kapitałowo w nowe spółki. Zamawiający w ramach ww. projektu tworzy infrastrukturę techniczną, organizacyjną oraz instytucjonalną, niezbędną dla zapewnienia korzystnych warunków dla powstawania i rozwoju przedsiębiorstw prowadzących działalności badawczą, rozwojową lub innowacyjną w dziedzinie poszanowania energii oraz wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Działania Parku kierowane są m.in. do przedsiębiorców, przedstawicieli nauki, studentów, przedstawicieli funduszy ochrony środowiska, przedstawicieli samorządu terytorialnego. 2) Przygotowanie kampanii wizerunkowo-produktowej Parku będzie przebiegać dwuetapowo. Pierwszy etap będzie polegać na opracowaniu strategii kampanii wizerunkowo-produktowej, w tym rekomendację kanałów komunikacji, opracowanie harmonogramu kampanii oraz opracowanie mediaplanów. Drugi etap obejmie opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, opracowanie scenariuszy i layoutów reklam oraz filmów promocyjnych do przyjętej strategii, harmonogramu kampanii oraz zaakceptowanego mediaplanu. 3. Celem kampanii wizerunkowo-produktowej PNT Euro-Centrum jest: 1) przedstawienie Zamawiającego jako ośrodka innowacyjności, kompleksowo wspierającego rozwój technologii, posiadającego nowoczesną infrastrukturę, której trzon stanowią efektywne energetycznie obiekty, przede wszystkim biurowiec pasywny 2) zachęcenie grup docelowych do skorzystania z oferty Zamawiającego w zakresie infrastruktury (w tym powierzchni biurowej, laboratoryjnej, konferencyjnej), data center, usług szkoleniowych i usług doradczych w zakresie poszanowania energii. 4. Kampania wizerunkowo-produktowa kierowana jest w pierwszej kolejności do przedstawicieli sektora biznesu i świata nauki, zainteresowanych skorzystaniem z oferty Zamawiającego lub mogących nawiązać z nim współpracę. Szczególnie istotne są podmioty prowadzące działalność innowacyjną, badawczą lub rozwojową, a także związane z branżą ochrony środowiska i branżą odnawialnych źródeł energii (w tym: kolektorów słonecznych, systemów solarnych, pomp ciepła, systemów sterowania i IT), prowadzące działalność na terenie Polski. Wśród przedstawicieli świata nauki nacisk położony jest na specjalistów zajmujących się bezpośrednio lub pośrednio kwestiami związanymi z poszanowaniem energii i źródłami energii odnawialnej, którzy w przyszłości mogą zakładać własne firmy technologiczne. Działania będą zatem skierowane do przedstawicieli uczelni technicznych, jednostek badawczo-rozwojowych skoncentrowanych na ww. kwestiach. W dalszej kolejności adresatami kampanii będą studenci, doktoranci kierunków związanych z profilem parku, przedstawiciele stowarzyszeń i fundacji branżowych, jak również przedstawiciele agencji i funduszy ochrony środowiska. 5. Kampania wizerunkowo-produktowa Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum Sp. z o.o. będzie miała zasięg ogólnopolski. 6. Zamawiający określa następujący czas trwania kampanii: luty-czerwiec 2013 oraz wrzesień-listopad 2013. 7. Zakres prac: 1) W ramach etapu I Wykonawca będzie obowiązany do: a) Opracowania szczegółowej strategii kampanii wizerunkowo- produktowej wraz z harmonogramem działań. Strategia musi być zgodna z celami kampanii i kierowana do grup docelowych określonych przez Zamawiającego; b) Rekomendacji najbardziej skutecznych kanałów komunikacji uwzględniających telewizję, radio, prasę, internet. Rekomendacja poszczególnych kanałów będzie poparta wynikami badań popularności danego kanału wśród wskazanych przez Zamawiającego grup docelowych; c) Opracowania szczegółowego mediaplanu. Mediaplan będzie zawierać listę mediów oraz proponowany harmonogram publikacji reklam. W przedstawionym mediaplanie Wykonawca szczegółowo określi nośniki wybrane do kampanii, formaty reklam (w tym reklam prasowych, długości spotów TV i radiowych, wielkość bannerów internetowych), terminy emisji, miejsca zamieszczenia reklam. Wykonawca przedstawi również orientacyjne koszty kampanii przy uwzględnieniu proponowanych terminów publikacji/emisji, terminy dostarczenia materiałów do publikacji/emisji oraz parametry kampanii (wartość GRP, zasięg, częstotliwość). 2) W ramach etapu II Wykonawca będzie obowiązany do: a) Opracowania koncepcji kreatywnej kampanii. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 3 propozycje idei przewodniej i tematów kreatywnych kampanii. Z przedstawionych propozycji, Zamawiający wybierze jedną, która będzie stanowiła podstawę do opracowania projektów materiałów reklamowych, opracowania scenariuszy i layoutów reklam oraz filmów promocyjnych zgodnie z przyjętą strategią i uprzednio zaakceptowanym mediaplanem; b) Opracowania zaleceń jak powinny wyglądać spoty reklamowe oraz wytycznych jak mają zostać przygotowane; c) )Zamawiający zaznacza, że po zakończeniu prac składających się na etap II, zaakceptowane projekty reklam zostaną przekazane wraz z prawami autorskimi majątkowymi na własność Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euro-centrum.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2016-02-24 - Przygotowanie i opracowanie dokumentu strategiczno-operacyjnego pn. Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego)- w ramach projektu pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny.
Dodano: 2015-08-14 - Plakatowanie do wystaw i wydarzeń Muzeum na słupach ogłoszeniowych w Katowicach, Bytomiu,Chorzowie, Gliwicach, Sosnowcu oraz Krakowie
Dodano: 2015-03-26 - Promocja terenów strategicznych gospodarczo przy ul. Bukowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-03-06 - Realizacja kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach (internet/ prasa/ telewizja)/ Z-6/I/2015/PNT
Dodano: 2015-02-10 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2015-01-22 - Publikacja ogłoszeń w prasie
Dodano: 2014-03-13 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2013-09-30 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych..
Dodano: 2013-08-07 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych
Dodano: 2013-07-23