Przetargi.pl
Opracowanie skryptów w ramach zadania: dostosowanie programu poprzez opracowanie przedmiotów ogólnouczelnianych we współpracy z pracodawcami DZP.381.64.2013.UG

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie skryptów w ramach zadania: dostosowanie programu poprzez opracowanie przedmiotów ogólnouczelnianych we współpracy z pracodawcami DZP.381.64.2013.UG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie skryptów dla studentów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach w ramach projektu: UPGOW - Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy, zadanie 44- Dostosowanie programu poprzez opracowanie przedmiotów ogólnouczelnianych we współpracy z pracodawcami, podzadanie 403 - przygotowanie materiałów i opracowanie skryptu. Materiały powinny pozwolić na uzyskanie kompetencji niezwiązanych ze studiowanym kierunkiem studiów, a w rezultacie zwiększających szanse przyszłych absolwentów na rynku pracy.
    2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
    Część A : Kształtowanie kompetencji międzykulturowych.
    Część B : Podstawy pracy z oprogramowaniem GIS.
    Część C : Ochrona środowiska przyrodniczego.
    Część D : Pedagogika szkolna.
    3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części) zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    4.Zakres zamówienia obejmuje: opracowanie, przygotowanie i dostarczenie skryptów dla studentów Uniwersytetu Śląskiego w ramach zadania 44 - Dostosowanie programu poprzez opracowanie przedmiotów ogólnouczelnianych we współpracy z pracodawcami. Wszystkie materiały muszą zostać opracowane specjalnie dla projektu, uwzględniając specyfikę i potrzeby Zamawiającego.
    5.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:
    a)Materiały winny zawierać treści zgodne z tematyką określoną w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2 do SIWZ.
    b)Materiały powinny uwzględniać aktualne osiągnięcia z dziedziny, której dotyczą, bibliografię oraz inne wymagania typowe dla tego typu pozycji (spis treści, wstęp, podsumowanie).
    c)Materiały muszą zostać opracowane w atrakcyjny sposób tzn. możliwie jak najbardziej zróżnicowany i przyjazny dydaktycznie z wykorzystaniem grafik, wykresów itp.
    d)Materiały muszą zostać opracowane w sposób umożliwiający ich bezpośrednie umieszczenie na platformie e-learningowej http://el.us.edu.pl/
    e)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania korekty autorskiej tekstu i złożenia materiałów w formie gotowej do druku, w wersji elektronicznej na nośniku w formie pliku PDF.
    f)Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na materiałach odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz sugestiami Zamawiającego.
    6.W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust. 1 umowy Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość przysługujących mu autorskich praw majątkowych do dzieła będącego przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz nie będzie żądał z tego tytułu wynagrodzenia. Wynagrodzenie zostanie wypłacone na podstawie rachunku/faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na rachunku/fakturze, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonego rachunku/faktury, lub w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną - wypłata nastąpi w terminie wypłat obowiązującym u Zamawiającego.
    7.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 20 marca 2014 roku.
    8.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ).
    9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
    10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    11.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    12.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    15.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    16.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/u/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach