Przetargi.pl
Opracowanie, przygotowanie, druk wraz z dostosowaniem do Księgi Identyfikacji Wizualnej i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach kampanii Świadomi zagrożenia.

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 589 82 80 , fax. 0-22 589 82 81
  • Data zamieszczenia: 2011-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
    ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 3 3
    02-362 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 589 82 80, fax. 0-22 589 82 81
    REGON: 00011577200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, przygotowanie, druk wraz z dostosowaniem do Księgi Identyfikacji Wizualnej i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach kampanii Świadomi zagrożenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych realizuje 2 projekty - kampanie informacyjno-edukacyjne skierowane do mieszkańców 8 regionów. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie zapobiegania pożarom lasów. Projekty Ogień w lesie a przyroda podniesienie świadomości mieszkańców terenów wiejskich w zakresie zapobiegania pożarom lasów LIFE08 INF-PL-000523 oraz Ogień w lesie a przyroda II - drugi etap kampanii informującej społeczeństwo o zagrożeniu pożarowym w lasach LIFE09 INF-PL-000275 są współfinansowane ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jednym z elementów kampanii są materiały informacyjno - promocyjne. Atrakcyjność tego rodzaju materiałów drukowanych wpłynie na zwiększenie zainteresowania kampanią wśród grup docelowych projektów. Drukowane materiały informacyjno - promocyjne są bardzo dobrym nośnikiem treści rozpowszechnianych w ramach kampanii, które także będą wykorzystywane po zakończeniu projektów, dlatego też ich jakość i wytrzymałość powinna być wysoka. Celem zamówienia jest dostosowanie projektów na podstawie Księgi Identyfikacji Wizualnej oraz wytycznych zawartych w Tabeli nr 2 - materiałów informacyjno - promocyjnych wraz z treścią i minimum 30 zdjęciami, ich wykonanie i dostarczenie do Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych oraz lokalizacji przedstawionych w Tabeli nr 1. Druk powinien być wykonany na papierze ekologicznym. Tabela nr 1 L.p. Projekt Adres Ilość sztuk na każdą lokalizację 1. I Paweł Chojnowski RDLP w Białymstoku ul. Lipowa 51; 15 - 424 Białystok Wizytówki - po 1 wersji do każdej z 8 lokalizacji w ilości 150 sztuk (DGLP - 4 wersje po 150 sztuk i 1 wersja 200 sztuk) Teczka firmowa - 500 sztuk (DGLP - 1000 sztuk) Plakat informacyjny - 200 sztuk (DGLP - 400 sztuk) Plakat reklamowy - 200 sztuk (DGLP - 400 sztuk) Ulotka dwustronna - 1000 sztuk (DGLP - 2000 sztuk) Ulotka składana na 3 - 1000 sztuk (DGLP - 2000 sztuk) Folder informacyjny (broszura) - 1000 sztuk (DGLP - 2000 sztuk) 2 Arkadiusz Mrozowski RDLP w Olsztynie ul. Kościuszki 46-48; 10 - 959 Olsztyn 3 Mariusz Turczyk RDLP w Radomiu ul. 25 Czerwca 68; 26 - 600 Radom 4 Jacek Cichocki RDLP w Toruniu ul. Mickiewicza 9; 87 - 100 Toruń 5 I i II Joanna Kabat Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3; 02 - 362 Warszawa 6 II Piotr Król Nadleśnictwo Krzeszowice ul. Leśna 13; 32 - 080 Zabierzów 7 Krzysztof Boruń RDLP w Katowicach, ul. Św. Huberta 43-45; 40 - 543 Katowice 8 Aneta Sławińska Nadleśnictwo Świdnik ul. Lotnicza 4; 21 - 040 Świdnik 9 Przemysław Dobrowolski RDLP w Łodzi ul. Jana Matejki 16; 91 - 402 Łódź Tabela nr 2. L.p Produkt i nakład Opis Uwagi 1. Wizytówki 2 000 sztuk (12 wersji po 150 sztuk, 1 wersja 200 sztuk) Format: 90x50 mm, Papier: karton biały elegancki kreda matowa 300 g-m2 (ostateczna wersja projektu i papieru po akceptacji przez Zamawiającego) Druk: dwustronny z wypukłą czcionką i logotypami kampanii, lakier UV wybiórczo (płomień w logotypie Świadomi zagrożenia) Kolor: 4.4 CMYK Projekt i papier do druku po akceptacji przez Zamawiającego zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej str. 21 Papier powinien być elegancki tak by wizytówki były reklamą a nie wpływały negatywnie na wizerunek PGL LP 2. Teczka firmowa 5 000 sztuk Format: zgodnie z wytycznymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej na str. 24 - falcowana na złożeniach, po złożeniu 230 x 320 mm (dopuszczalna różnica w formacie do 1cm, tak by zmieściło nie mniej niż 20 kartek formatu A4 w złożonej teczce), teczka składana z zakładką z boku i od dołu tak by nie wypadały dokumenty, z miejscem na umieszczenie wizytówki, szerokość grzbietu 5 mm, dostosowanie do wykrojnika (ostateczna wersja po akceptacji przez Zamawiającego), dostarczona w wersji niezłożonej, Grubość: karton 300 g-m2, całość - folia matowa 4-0 (jednostronnie) + lakier błyszczący UV punktowo: na płomyku w logotypie oraz na dużym płomyku na pierwszej stronie okładki 4-0 Kolor: CMYK 4 + 0 (pełny kolor, jednostronnie) Rodzaj nadruku: technika offsetowa, Projekt i papier do druku po akceptacji Zamawiającego zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej na str. 24 3. Plakat informacyjny 2 000 sztuk Format: A2 630x440 mm Druk: jednostronny techniką offsetową Kolor: 4-0 (CMYK) Papier: kreda błyszcząca 150 g-m2, uszlachetnione lakierem offsetowym, Projekt (w tym zdjęcia i treść) oraz papier do druku po akceptacji przez Zamawiającego zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej str. 28 4. Plakat reklamowy 2 000 sztuk Format: A2 630x440 mm Druk: jednostronny techniką offsetową Kolor: 4.0 (CMYK) Papier: kreda błyszcząca 150 g-m2, uszlachetnione lakierem offsetowym, Projekt (w tym treść) oraz papier do druku po akceptacji przez Zamawiającego zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej str. 27 5. Ulotka dwustronna 10 000 sztuk Format: DL 20x21 cm Druk: offset Kolor: 4+4 CMYK Papier: 300 g-m2 kredowy błysk, uszlachetniony lakierem dyspersyjnym + lakier błyszczący UV punktowo: na płomyku w logotypie oraz na dużym płomyku na pierwszej stronie ulotki 4/0 Projekt (w tym zdjęcia i treść) oraz papier do druku po akceptacji przez Zamawiającego zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej str. 29 6. Ulotka składana na 1/3 10 000 sztuk Format: format po rozłożeniu 300x210 mm, składane na 1-3 (składane w C) falcowane Druk: offset 4 + 4 CMYK Papier: 300 g-m2 kredowy błysk, uszlachetniony lakierem dyspersyjnym + lakier błyszczący UV punktowo: na płomyku w logotypie oraz na dużym płomyku na pierwszej stronie ulotki 4.0 Projekt (w tym zdjęcia i treść) oraz papier do druku po akceptacji przez Zamawiającego zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej str.32-33 7. Folder informacyjny (broszura) 10 000 sztuk Format: B5 210x210 mm po złożeniu - falcowaniu, na środku szyta, 4 strony okładka, 20 stron środek (razem 24 strony) Druk: offset 4+4 CMYK Papier: okładka nie mniej niż 250 g/m2 kreda błysk foliowana, środek nie mniej niż 150 g-m2 + lakier błyszczący UV punktowo: na płomyku w logotypie oraz na dużym płomyku na pierwszej stronie broszury 4.0 Kolor: okładka 4+4, środek 4+4 Projekt (w tym zdjęcia i treść) oraz papier do druku po akceptacji przez Zamawiającego zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej str. 34-35 Wskazania dotyczące realizacji zamówienia. 1. Zamówienie musi uwzględniać system identyfikacji wizualnej projektu oraz Lasów Państwowych, Programu LIFE+ i NFOŚiGW. Materiały muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi ww. instytucji i programu oraz realizowanego projektu. 2. I etap - Opracowanie graficzne w tym: wypełnienie treścią i zdjęciami, projektów (z wyłączeniem folderu informacyjnego - broszury) zgodnych z wytycznymi zawartymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej oraz zmianami określonymi w SIWZ (Załącznik nr 1) nastąpi nie później niż 5 dni od dnia podpisania umowy i przekazanie ich w wersji elektronicznej w plikach otwartych (gotowych do wydruku - tif. cdr.) oraz doc. i pdf. Projekty będą zaakceptowane w formie pisemnej przez Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia przekazania projektów przez Wykonawcę lub Zamawiający zgłosi uwagi, które muszą być uwzględnione jak najszybciej by nie wpływały na termin realizacji umowy. Akceptacja opracowania folderu informacyjnego - broszury tym: wypełnienie treścią i zdjęciami, zgodnego z wytycznymi zawartymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej nastąpi nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy i przekazanie ich w wersji elektronicznej w plikach otwartych (gotowych do wydruku - tif. cdr.) oraz doc. i PDF. Projekty będą zaakceptowane w formie pisemnej przez Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia przekazania projektów przez Wykonawcę lub Zamawiający zgłosi uwagi, które muszą być uwzględnione jak najszybciej by nie wpływały na termin realizacji umowy. 3. II etap - Wykonawca wykona próbne egzemplarze materiałów informacyjno - promocyjnych, które zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego na podstawie opracowań graficznych o których mowa w pkt. 2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu próbne egzemplarze nie później niż 3 dni od akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. Zamawiający nie później niż 3 dni robocze od dnia dostarczenia egzemplarzy próbnych przez Wykonawcę zaakceptuje je albo zgłosi uwagi, które muszą być uwzględnione jak najszybciej by nie wpływały na termin realizacji umowy. 4. III etap - Wykonawca dostarczy wykonane materiały informacyjno - promocyjnych w 9 lokalizacji w ilościach określonych w SIWZ (tabela nr 1). Ilość materiałów dostarczanych poszczególne lokalizacje może ulec zmianie, co zostanie uzgodnione i pisemnie potwierdzone przez Zamawiającego. 5. Zamówione materiały nie mogą mieć wad i uszkodzeń mechanicznych. W razie stwierdzenia wad, uszkodzeń i braków, Wykonawca zobowiązuje się do jak najszybszej wymiany wadliwego towaru na towar pełnowartościowy bez zmiany cen i na swój koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zamowienia_publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach