Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO NA REMONT BUDYNKU Nr 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO NA REMONT BUDYNKU Nr 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Opracowanie projektu wykonawczego na: „Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ul. Walecznych 59”, spełniającego wymogi stawiane w art. 29 i 30 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, który stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane w myśl art. 31 ustawy „Prawo zamówień publicznych” dla realizacji rzeczowej remontu z przeniesieniem autorskich praw majątkowych oraz złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu wraz pełnieniem funkcji inspektora nadzoru autorskiego. 1.1 STAN ISTNIEJĄCY. Obiekt objęty opracowaniem stanowi nieruchomość zabudowaną w kompleksie nr 2388, położoną w Kłodzku przy ul. Walecznych 59. Budynek został wybudowany w 1936 roku i jest w ciągłym użytkowaniu. Budynek jest wpisany do ewidencji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu (pismo W/N.5183.321.2019.AR z dnia 28.02.2019 r.). Obszar przedmieścia wschodniego i zespół koszar wojskowych, brak obszaru obserwacji archeologicznej. Dane ogólne: • Powierzchnia zabudowy - 1 020 m2 • Powierzchnia użytkowa - 3 809 m2 • Kubatura budynku - 15 681 m3 Budynek nr 5 jest budynkiem koszarowym całkowicie podpiwniczonym o bryle prostej wzniesionej na planie wydłużonego prostokąta z dwuspadowym dachem krytym dachówką ceramiczną. Ściany budynku murowane z cegły ceramicznej, stropy nad piwnicą i nad II piętrem żelbetowe, pozostałe stropy ackermana, stolarka okienna drewniana, stolarka drzwiowa drewniana i metalowa. Budynek wyposażony jest w instalacje : elektryczną, teletechniczną , wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz instalację odgromową. W piwnicy budynku zlokalizowany jest węzeł cieplny, projekt i wymiana urządzeń węzła cieplnego wykonane zostaną wg. osobnego opracowania i zlecenia. 2. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wykonana dokumentacja projektowa powinna zawierać wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego, zgodnego z prawem i wymaganiami zamawiającego, osiągnięcia efektu rzeczowego tj. remontu budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ul. Walecznych 59. Dokumentacja obejmować będzie wszystkie niezbędne roboty budowlane w stopniu szczegółowości pozwalającym na jednoznaczne ich zdefiniowanie. W ramach opracowania dokumentacji projektowej na „Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w kłodzku przy ul. Walecznych 59 ” należy wykonać: 1 Opracowanie projektu budowlanego w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej 4 egz. 2 Opracowanie projektu wykonawczego w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej 4 egz. 3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej 2 egz. 4 Przedmiary robót po 2 egz. 5 Kosztorysy inwestorskie po 2 egz. 6 Informację do sporządzenia planu BiOZ 2 egz. 7 Zestawienie kosztów zadania 2 egz. 3. Wykonawca zrealizuje, na zasadach zawartych w projekcie umowy, własnym staraniem i na własny koszt: dokumenty, badania, ekspertyzy, oceny techniczne, odkrywki, pomiary itp., niezbędne do poprawnego i pełnego wykonania dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia. 3.1. W dokumentacji projektowej ująć : • Aktualizację inwentaryzacji budynku. • Roboty w branży budowlanej. • Roboty w branży sanitarnej. • Roboty w branży elektrycznej. 3.2. Zakres robót do ujęcia w dokumentacji projektowej. 3.2.1.Branża budowlana: • Roboty rozbiórkowe z wywozem i utylizacją zdemontowanych materiałów. • Roboty dachowe – remont pokrycia dachu, przemurowanie kominów wentylacyjnych, wymiana orynnowania i obróbek blacharskich, remont lukarn. • Ocieplenie budynku wraz z elewacją. • Roboty tynkarskie. • Roboty malarskie – malowanie izb żołnierskich, korytarzy i klatek schodowych. • Roboty okładzinowe w tym wymiana posadzek oraz renowacja parkietów drewnianych. • Wykonanie ścianek systemowych w węzłach sanitarnych. • Dostosowanie budynku do przepisów ppoż., w tym wykonanie oddymiania klatki schodowej. • Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz stolarki okiennej z wymianą parapetów. • Remont schodów wewnętrznych i barier. • Remont podestów wejściowych do budynku. • Remont chodnika i opaski wokół budynku. • Remont odwodnienia – wymiana elementów odwodnienia i remont opaski odwadniającej. • Odtworzenie trawników. • Zabezpieczenie istniejącej zieleni wokół budynku na czas prowadzenia robót. 3.2.2.Branża sanitarna: • Wykonać inwentaryzację wewnętrznych instalacji sanitarnych. • Remont wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. • Remont wewnętrznej instalacji wody zimnej ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji z materiałów odpornych na korozję. • Wymiana przyborów sanitarnych. • Remont wewnętrznej instalacji hydrantowej. • Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, rury nierdzewne na zaciski, grzejniki stalowe płytowe, zawory grzejnikowe z głowicą termoregulacyjną i zawory powrotne. • Wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w węzłach sanitarnych. • Wymiana przyłączy wod-kan do budynku. 3.2.3.Branża elektryczna: • Wymiana rozdzielnic RG. • Wymiana rozdzielnic piętrowych. • Wymiana instalacji oświetleniowej i gniazdowej wraz z wymianą osprzętu elektrycznego. • Wykonanie zasilania instalacji oddymiającej. • Remont instalacji telefonicznej i teletechnicznej. • Remont instalacji odgromowej wraz z otokiem. • Wykonanie instalacji SSP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 3.930,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 25.07.2019 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 25.07.2019 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na opracowanie projektu wykonawczego na remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ul. Walecznych 59” 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną wycenę elementów dokumentacji projektowej – Formularz nr 5 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 6 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach