Przetargi.pl
Remont dachów i elewacji budynków wchodzących w skład zespołu pałacowego w Goszczu, Część II: wymiana stolarki budowlanej oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych budynku nr 7

Gmina Twardogóra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 158 251 , fax. 713 158 142
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
    ul. Ratuszowa 14
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. 713 158 251, fax. 713 158 142
    REGON: 93193482200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów i elewacji budynków wchodzących w skład zespołu pałacowego w Goszczu, Część II: wymiana stolarki budowlanej oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych budynku nr 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachów i elewacji budynków wchodzących w skład zespołu pałacowego w Goszczu, Część II: wymiana stolarki budowlanej oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych budynku nr 7. Na przedmiot zamówienia składa się między innymi następujący zakres: Prace rozbiórkowe, prace przygotowawcze, oblicowanie otworów okiennych i drzwiowych, wyprawy tynkarskie na ościeżach, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej, drzwiowej i bramowej, wykonanie izolacji ścian fundamentowych od zewnątrz, wykonanie opaski żwirowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.2019.310 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Twardogóra Bank Spółdzielczy oddział w Twardogórze Nr 26 9584 1047 2005 0500 0592 0004 z adnotacją: „Wadium – przetarg: REMONT DACHÓW i ELEWACJI BUDYNKÓW WCHODZĄCYCH W SKŁAD ZESPOŁU PAŁACOWEGO W GOSZCZU, Część II: wymiana stolarki budowlanej oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych budynku nr 7”. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy załączyć do oferty przetargowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach