Przetargi.pl
Rozwój e-usług w Gminie Bolków poprzez wdrożenie nowych systemów teleinformatycznych oraz zakup niezbędnego wyposażenia

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój e-usług w Gminie Bolków poprzez wdrożenie nowych systemów teleinformatycznych oraz zakup niezbędnego wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i uruchomienie sprzętu oraz aplikacji służących uruchomieniu e-usług. 1.1. W zakresie aplikacji oraz e-usług należy wdrożyć następujące moduły: ZADANIE 1 - E-podatki – Platforma internetowa, dzięki której podatnicy uzyskają możliwość sprawdzenie stanu swoich należności w rozłożeniu na poszczególne rodzaje zobowiązań, uzyskają możliwość zapłaty wybranej raty/rat wybranego podatku, on-line z własnego banku internetowego podatnika lub kartą ZADANIE 2 - E-mapy – Portal mapowy, spełniający wymagania zawarte w ustawie o infrastrukturze informacji przestrzennej, który ułatwi i przyspieszy dostęp do danych przestrzennych ze szczególnym uwzględnieniem dokumentów planistycznych o których mowa w ustawie i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tj.: miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Dla urzędnika udostępniona zostanie funkcjonalność generowania wypisów i wyrysów z MPZP ZADANIE 3 - Formularze ePuap – opracowanie formularzy elektronicznych najczęściej załatwianych spraw w urzędzie dla platformy ePuap. – aby można była złożyć wniosek bez wychodzenia z domu. ZADANIE 4 - Elektroniczny Obieg Dokumentów – zintegrowanego z platformą ePUAP, umożliwiającego prawidłowe obsługiwanie korespondencji napływającej do urzędu w formie elektronicznej oraz wysyłanie dokumentów w formie elektronicznej do obywateli i innych instytucji ZADANIE 5 - E-Rada - Aplikacja dla Biura Rady, radnych, prowadzenia sesji i głosowań, dostawa tabletów dla Radnych co umożliwi usprawnienie komunikacji między Biurem Rady Miejskiej a Radnymi oraz wyeliminowanie konieczności dostarczenia dokumentów papierowych do Radnych ZADANIE 6 - Strona internetowa – utworzenie portalu informacyjnego, zgodnego z wymaganiami Krajowych Ram Interoperacyjności, standardów WCAG 2.0. dostosowanego do wyświetlania na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. ZADANIE 7 - E-Cmentarz – aplikacja internetowa dostosowana do urządzeń mobilnych której podstawową funkcjonalności będzie wyszukiwarka grobów i osób pochowanych. 1.2. W zakresie sprzętu i oprogramowania należy wykonać niżej wymienioną część usługi: ZADANIE 8 - Dostawa serwera, macierzy, urządzenia zabezpieczającego UTM, skanerów, tabletów, laptopów, drukarki, systemu do backupu danych, oprogramowania biurowego, oprogramowania bazodanowego, systemów operacyjnych, licencji dostępowych. Dostarczone elementy systemu muszą być w pełni kompatybilne ze sobą oraz z oprogramowaniem i sprzętem użytkowanym w Urzędzie Miejskim w Bolkowie. 1.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wymagania sprzętowe, jakościowe i ilościowe dotyczące niniejszego zamówienia zawierają załączniki od nr 1a do nr 1h do niniejszej SIWZ – Opisy przedmiotu zamówienia, z którymi należy się zapoznać przed złożeniem oferty. 1.4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym lub wskazano pochodzenie (programu, sprzętu) należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, jednak kompatybilne z istniejącymi, używanymi obecnie przez Zamawiającego. Oznacza to, że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy. 1.5. Szczegółową kalkulację ceny złożonej oferty stanowił będzie wypełniony i złożony wraz z ofertą formularz ofertowy – według formularzy stanowiących załączniki od nr 3a do nr 3h do niniejszej SIWZ. 1.7. Harmonogram realizacji zamówienia Lp. Nazwa zadania Termin realizacji Etap I Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego, backupu, oprogramowania serwerowego, bazodanowego 60 dni od daty podpisania umowy Etap II Dostawa stacji roboczych, oprogramowania biurowego 90 dni od daty podpisania umowy Etap III Instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemów dostarczonych w Etapie I i II 90 dni od daty podpisania umowy Etap IV* Uruchomienie usługi e-rada do 31 grudnia 2019 r. Etap V * Uruchomienie portalu informacyjnego do 31 stycznia 2020 r. Etap VI* Uruchomienie systemu e-mapy do 31 marca 2020 r. Etap VII* Uruchomienie systemu e-cmentarz do 31 maja 2020 r. Etap VIII* Uruchomienie systemu e-podatki do 15 września 2020r. Etap IX* Wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów do 15 września 2020r. Etap X* Wdrożenie formularzy na ePuap do 15 września 2020 r. Etap XI Szkolenia użytkowników i administratorów Zadanie realizowane sukcesywnie podczas uruchamiania kolejnych funkcjonalności systemów, maksymalnie do 15 września 2020r. * UWAGA Przystąpienie do wykonywania zadań określonych w harmonogramie może nastąpić po wykonaniu Etapu III. Odbiór i płatność za wykonanie zadań nastąpi w 2020 roku zgodnie z harmonogramem płatności zatwierdzonym przez Instytucję Zarządzającą RPO WD – Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego Harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogram rzeczowo-finansowy i realizacji inwestycji dla wszystkich Zadań (części zamówienia) w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia wezwania. Zamawiający zatwierdzi Harmonogram rzeczowo-finansowy w ciągu 5 dni roboczych od daty jego przedłożenia do zatwierdzenia. Na wniosek każdej ze stron po uzyskaniu wzajemnej akceptacji Harmonogram rzeczowo-finansowy może ulec zmianie pod warunkiem, że terminy końcowe realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia przedstawione w Tabeli 1 – Harmonogram realizacji Etapów Projektu nie ulegną zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1. pkt 1) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty; 3) pisemne oświadczenia - zobowiązania osoby wskazanej do nadzorowania realizacji zamówienia, o podjęciu obowiązków Koordynatora Projektu, 4)wypełnione załączniki do oferty wskazane w rozdziale 6 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach