Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania komputerowego oraz zorganizowanie szkoleń w ramach projektu pn. ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania komputerowego oraz zorganizowanie szkoleń w ramach projektu pn. ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie, dostawia i wdrożenie oprogramowania komputerowego oraz zorganizowanie szkoleń w ramach projektu pn. ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE z elementami: - System EDiOM, - System Cmentarz, - System Informacji Przestrzennej i Nieruchomości, - System Wodociągi i Kanalizacja wraz z Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia dla wdrożonego oprogramowania Aplikacyjnego 12-miesięcznego okresu opieki autorskiej, wsparcia technicznego i usług Asysty Technicznej. Asystą Techniczną jest usługa świadczona przez Wykonawcę, polegająca na bieżącym wsparciu Administratora (wyznaczonego przez Zamawiającego) w zakresie eksploatacji i obsługi wdrożonych w ramach przedmiotowej umowy usług elektronicznych zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Celem świadczenia usług Asysty technicznej jest bezpłatne wsparcie techniczne w używaniu Oprogramowania, do którego Zamawiający uzyskał licencję na podstawie realizacji Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę osób uprawnionych ze strony Zamawiającego do korzystania z Asysty technicznej. 2. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć bezpłatną Asystę techniczną przez okres min. 12 miesięcy. Okres i zakres Asysty technicznej rozpoczyna się z dniem podpisania przez Strony Protokołu Odbioru. 3. Wykonawca zapewni świadczenie Asysty technicznej w języku polskim. 4. Wykonawca zagwarantuje świadczenie usługi Asysty technicznej wyłącznie przez wykwalifikowany personel, przez co rozumie się osobę/osoby z doświadczeniem, posiadające odpowiednie kwalifikacje merytoryczne i wiedzę na temat Oprogramowania, po odpowiednim przeszkoleniu, cechujące się odpowiednimi predyspozycjami do kontaktu z Użytkownikiem Końcowym tj. komunikatywnością, dobra dykcją, odporność na stres, cierpliwością, pozytywnym nastawieniem do Użytkownika Końcowego. Personel Wykonawcy świadczący usługę Asysty technicznej musi posiadać umiejętności pracy z "trudnym użytkownikiem" np. zdenerwowanym, niecierpliwym, zadającym niejasne pytania lub udzielający niejasnych odpowiedzi - nieobeznanym w temacie. 5. Przedmiotem usługi Asysty technicznej świadczonej przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego jest: a) gotowość do świadczenia konsultacji telefonicznych, b) świadczenia konsultacji telefonicznych w Oknie serwisowym, c) gotowość do świadczenia zdalnej pomocy użytkownikom Oprogramowania poprzez szyfrowane połączenia do komputera użytkownika za zgodą i pod nadzorem Zamawiającego, d) gotowość do ewentualnego uruchomienia niezbędnej i koniecznej obsługi danych poprzez szyfrowane kanały dostępowe pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, e) wykonania dodatkowych, a nieprzewidzianych w SIWZ funkcjonalności w Oprogramowaniu, po zaakceptowaniu przez obie strony warunków realizacji (w tym pracochłonności) w ramach Asysty Technicznej. W ramach opieki autorskiej Wykonawca jest zobowiązany do: - nieodpłatnego dostarczania nowych wersji lub uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego, oprogramowania bazodanowego oraz narzędziowego, - nieodpłatnego dostarczania nowych wersji lub uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego, w przypadku nastąpienia zmiany w obowiązującym prawodawstwie, wymagającej nowszej wersji lub uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w terminach nie dłuższych niż określonych przez Ustawodawcę, - informowania Zamawiającego o dostępnych wersjach / aktualizacjach / poprawkach oprogramowania aplikacyjnego, oprogramowania bazodanowego oraz narzędziowego, - udostępnienia mechanizmu automatycznego sprawdzania, pobierania i instalacji poprawek Oprogramowania z wyłączeniem oprogramowania bazodanowego i oprogramowania narzędziowego dotyczącego GIS. Zamawiający dopuszcza, aby w przypadku rozwiązań portalowych działających w oparciu o przeglądarkę WWW i/lub serwery aplikacyjne Wykonawca zaproponował inną procedurę pobierania i instalacji poprawek Oprogramowania na etapie realizacji Przedmiotu Zamówienia, - instalacji nowych wersji Oprogramowania w środowisku testowym w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, - przenoszenie nowej wersji Oprogramowania do środowiska produkcyjnego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, po wykonaniu testów w środowisku testowym. Okres i zakres opieki autorskiej rozpoczyna się z dniem podpisania przez Strony Protokołu Odbioru. Wykonawca zapewni świadczenie usług gwarancyjnych: 1. Świadczenie usług gwarancyjnych przez okres 60 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. W ramach gwarancji Wykonawca sprawuje opiekę serwisową oprogramowania i sprzętu, polegającą na usuwaniu awarii, usterek oraz błędów, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 2. Okres świadczenia usług gwarancyjnych rozpoczyna się z dniem podpisania przez Strony Protokołu Odbioru Końcowego, 3. W okresie trwania Gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania świadczeń gwarancyjnych polegających na: - skutecznym Rozwiązaniu Zgłoszeń, w tym Incydentów i Problemów zgłaszanych przez Zamawiającego, - dostarczaniu, instalacji i wdrażaniu niezbędnych lub celowych poprawek (w tym tzw. łat programowych - ang. "patch") Oprogramowania wraz z przekazaniem kompletnej Dokumentacji poprawek, instrukcji instalacji, instrukcji użytkowania, - innych koniecznych działaniach nie wymienionych w powyższych punktach mających na celu zapewnienie Normalnego Działania Systemu. 4. Wszelkie świadczenia dostarczone przez Wykonawcę w ramach Gwarancji będą wykonywane przez wykwalifikowany i posiadający wystarczającą wiedzę personel Zamawiającego. 5. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować wszelkie świadczenia w ramach Gwarancji w taki sposób aby zapewnić pełną funkcjonalność Systemu w trakcie i po zrealizowaniu świadczenia. 6. Wszelkie działania związane z świadczeniem gwarancji muszą być wykonywane za wiedzą i akceptacją Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć bezpłatną usługę Help Desk przez okres świadczenia serwisu gwarancyjnego. 8. Wykonawca w okresie świadczenia serwisu gwarancyjnego ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za Błędy Oprogramowania / Awarie oraz ich usunięcie. 9. Wyznaczeni pracownicy Zamawiającego w przypadku wystąpienia Zdarzenia wysyłają formularz Zgłoszenia do systemu Help Desk. 10. Zgłoszenie może być wysyłane poprzez system Help Desk lub telefonicznie. Czas zgłoszenia liczony będzie od momentu zarejestrowania problemu w systemie co zostanie automatycznie potwierdzone wiadomością email Zamawiającemu. 11. Zgłoszenia wypełniane i wysyłane przez pracowników Zamawiającego podlegają akceptacji przez Administratora ze strony Zamawiającego. 12. W szczególnych przypadkach pracownik Zamawiającego może, w przypadku wystąpienia Zdarzenia, przesłać Wykonawcy Zgłoszenie faksem lub e-mailem. 13. Błąd musi być opisany przez zgłaszającego w sposób umożliwiający odtworzenie Błędu w środowisku wzorcowym Wykonawcy. Jeżeli odtworzenie Błędu nie będzie możliwe w środowisku wzorcowym, Wykonawca zdiagnozuje Błąd w środowisku Zamawiającego, (Uwaga: termin skutecznego Rozwiązania Zgłoszenia nie może ulec wydłużeniu). 14. Czas Rozwiązania Zgłoszenia odnosi się do Oprogramowania dostarczonego przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania. 15. Wykonawca odpowiedzialny jest za usuwanie Błędów Oprogramowania Aplikacyjnego wynikających z nieprawidłowego (niezgodnego z instrukcją) działania Oprogramowania Aplikacyjnego. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wspierania Zamawiającego w zakresie Rozwiązywania Zgłoszeń dot. Oprogramowania Narzędziowego, na które Wykonawca przekazał Zamawiającemu licencje firm trzecich. 17. Usunięcie Błędu Oprogramowania oznacza przekazanie przez Wykonawcę do Zgłaszającego, nowej wersji Oprogramowania, poprawki lub rekonfiguracji Oprogramowania oraz usunięcie skutków błędu. Wykonawca jest zobowiązany dopilnować, aby Zamawiający potwierdził odbiór informacji o nowej wersji oprogramowania, tak aby było jasne, że Zamawiający jest świadomy, że brak aktualizacji może spowodować pewne zagrożenia. 18. Wykonawca nie będzie zobowiązany do usunięcia Błędów Oprogramowania spowodowanych obsługą Oprogramowania niezgodnie z Dokumentacją Użytkową ani Błędów Oprogramowania spowodowanych działaniem osób trzecich, za których działania Wykonawca nie będzie ponosić odpowiedzialności. 19. W uzasadnionych przypadkach Czas Rozwiązania Zgłoszenia, mogą zostać przedłużone za porozumieniem Przedstawicieli Stron. 20. O zmianie terminów Rozwiązania Zgłoszenia Wykonawca poinformuje Zamawiającego e-mailem. Lokalizacja docelowa wdrożenia usług: a) Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, b) Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Trzebnicka 88, 55-120 Oborniki Śląskie,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZADANIE NR 1 - 2 000.00 ZŁ ZADANIE NR 2 - 1 200.00 ZŁ ZADANIE NR 3 - 2 500.00 ZŁ ZADANIE NR 4 - 3 500.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: 1) dla zadania częściowego nr 1: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz dostarczeniu oprogramowania GIS z modułami do prowadzenia ewidencji dróg i mostów (EDiOM) wraz z fotorejestracją pasa drogowego o wartości min. 80 000,00 zł łącznie, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Kierownikiem projektu - 3 letnie doświadczenie przy wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej (dalej: SIP) w jednostkach samorządu terytorialnego (dalej: JST) oraz certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, udział w minimum 1 wdrożeniu systemu SIP dla JST o wartości co najmniej 80 000,00 zł, - Programistą aplikacji – (minimum 1 osoba), powinna on posiadać doświadczenie jako programista aplikacji przy realizacji dwóch zamówień polegających na dostarczeniu i wdrożeniu e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz integracji systemów informatycznych poprzez interfejsy lub webserwisy (w ramach 1 umowy), - Specjalistą ds. baz danych GIS (min. 1 osoba) – posiada ona doświadczenie, jako specjalista ds. baz danych GIS przy realizacji co najmniej jednej usługi informatycznej lub teleinformatycznej polegającej na analizie danych przestrzennych, projektowaniu baz danych przestrzennych oraz tworzeniu systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat, - Specjalistą w zakresie programowania GIS (min. 1 osoba): osoba posiadająca doświadczenie jako specjalista w programowaniu rozwiązań GIS przy realizacji co najmniej 3 projektów z realizacją e-usług w okresie ostatnich 3 lat. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 4 osoby, które spełniają łącznie powyższe wymogi. 2) dla zadania częściowego nr 2: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług oraz dostarczeniu oprogramowania GIS z modułami do zarządzania ewidencją cmentarza wraz z inwentaryzacją terenową cmentarza i publiczną interaktywną mapą z wyszukiwarką pochowanych o wartości min. 50 000,00 zł łącznie, b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu interaktywnej mapy cmentarza w technologii GIS, udostępnionej publicznie w Internecie wraz z modułem do zarządzania ewidencją cmentarną dla administratora, przy czym każde zamówienie musiało zawierać przynajmniej 1000 grobów; zakończone oddaniem realizacji bez uwag i zarzutów klienta, c) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostarczeniu aplikacji mobilnej Systemu Informacji Przestrzennej, w powszechnie używanym systemie operacyjnym (np. Android) dostępnej w publicznym kanale dystrybucji platform powszechnie używanych (np. Android), zakończone oddaniem realizacji bez uwag i zarzutów klienta, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Kierownikiem projektu - 3 letnie doświadczenie przy wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej (dalej: SIP) w jednostkach samorządu terytorialnego (dalej: JST) oraz certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, udział w minimum 1 wdrożeniu systemu SIP dla JST o wartości co najmniej 50 000,00 zł, - Programistą aplikacji – (minimum 1 osoba), osoba ta powinna posiadać doświadczenie jako programista aplikacji przy realizacji dwóch zamówień polegających na dostarczeniu i wdrożeniu e-usług oraz integracji systemów informatycznych poprzez interfejsy lub webserwisy, - Specjalistą ds. baz danych GIS (min. 1 osoba) – posiada ona doświadczenie, jako specjalista ds. baz danych GIS przy realizacji co najmniej jednej usługi informatycznej lub teleinformatycznej polegającej na analizie danych przestrzennych, projektowaniu baz danych przestrzennych oraz tworzeniu systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat, Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osób, które spełniają łącznie powyższe wymogi. 3) dla zadania częściowego nr 3: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz dostarczeniu oprogramowania GIS z modułami do zarządzania informacją przestrzenną umożliwiającą obsługę dokumentacji planistycznej o wartości min. 100 000,00 zł łącznie, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Kierownikiem projektu - 3 letnie doświadczenie przy wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej (dalej: SIP) w jednostkach samorządu terytorialnego (dalej: JST) oraz certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, udział w minimum 1 wdrożeniu systemu SIP dla JST o wartości co najmniej 100 000,00 zł, - Programistą aplikacji – (minimum 1 osoba), powinna ona posiadać doświadczenie jako programista aplikacji przy realizacji dwóch zamówień polegających na dostarczeniu i wdrożeniu e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz integracji systemów informatycznych poprzez interfejsy lub webserwisy, - Specjalistą ds. baz danych GIS (min. 1 osoba) - posiada ona doświadczenie, jako specjalista ds. baz danych GIS przy realizacji co najmniej jednej usługi informatycznej lub teleinformatycznej polegającej na analizie danych przestrzennych, projektowaniu baz danych przestrzennych oraz tworzeniu systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat, - Specjalistą w zakresie programowania GIS (min. 1 osoba): osoba posiadająca doświadczenie jako specjalista w programowaniu rozwiązań GIS przy realizacji co najmniej 3 projektów z realizacją e-usług w okresie ostatnich 3 lat, - Specjalistą w zakresie planowania przestrzennego (min. 1 osoba), który posiada: znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, min. 3 lata doświadczenia w firmie specjalizującej się w obsłudze JST lub w min. 3 lata doświadczenia w administracji publicznej na stanowisku związanym z planowaniem przestrzennym. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 5 osób, które spełniają łącznie powyższe wymogi. 4) dla zadania częściowego nr 4: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie co najmniej jedno zamówienia polegające na wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej wraz z uruchomieniem e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz dostarczeniu oprogramowania GIS z modułami do zarządzania ewidencją sieci wodno-kanalizacyjnej z publikacją przebiegu sieci wod-kan w Systemie Informacji Przestrzennej wraz z Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta; zakończone oddaniem realizacji bez uwag i zarzutów klienta, o wartości min. 100 000,00 zł łącznie, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Kierownikiem projektu - 3 letnie doświadczenie przy wdrożeniu Systemu Informacji Przestrzennej (dalej: SIP) w jednostkach samorządu terytorialnego (dalej: JST) lub w przedsiębiorstwie wodnokanalizacyjnym oraz certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, udział w minimum 1 wdrożeniu systemu SIP wraz z eBOK dla JST lub w przedsiębiorstwie wodnokanalizacyjnym o wartości co najmniej 100 000,00 zł, - Programistą aplikacji – (minimum 1 osoba), powinna ona posiadać doświadczenie jako programista aplikacji przy realizacji dwóch zamówień polegających na dostarczeniu i wdrożeniu e-usług na 3 poziomie dojrzałości oraz integracji systemów informatycznych poprzez interfejsy lub webserwisy, - Specjalistą ds. baz danych GIS (min. 1 osoba) – posiada ona doświadczenie, jako specjalista ds. baz danych GIS przy realizacji co najmniej jednej usługi informatycznej lub teleinformatycznej polegającej na analizie danych przestrzennych, projektowaniu baz danych przestrzennych oraz tworzeniu systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat, - Specjalistą w zakresie programowania GIS (min. 1 osoba): osoba posiadająca doświadczenie jako specjalista w programowaniu rozwiązań GIS przy realizacji co najmniej 3 projektów z realizacją e-usług w okresie ostatnich 3 lat, Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 4 osób, które spełniają łącznie powyższe wymogi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załącznikach wykaz dostaw i usług oraz wykaz osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty. 3. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach