Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 31
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3255313, 3271068, 3271069 , fax. 068 3253468
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze
ul. Bohaterów Westerplatte 31 31
65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, fax. 068 3253468 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu dla drogi krajowej nr 2 relacji granica państwa - Świecko - Poznań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu dla drogi krajowej nr 2 relacji granica państwa - Świecko - Poznań odcinku o długości 70,071 km - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI Warunki ogólne 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1) i 4) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki opisane w pkt 2) i 3) Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Warunki szczegółowe Potencjał ekonomiczno-finansowy a) w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawca musi złożyć podpisane oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości zapewniającej realizację przedmiotowego zamówienia, b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony wyżej spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do rodzaju zadań, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowiska wymienione poniżej. 1. Stanowisko (funkcja): Projektant Minimalne wykształcenie i uprawnienia: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do projektowania oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Minimalna liczba pracowników: 1 Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych: Staż po uzyskaniu uprawnień - 4 lata; Wykonał 3 podobne opracowania (wykazać w załączniku nr 3 w rubryce nr 5 - Doświadczenie zawodowe w realizacji dokumentacji projektowych). 2. Stanowisko (funkcja): Sprawdzający Minimalne wykształcenie i uprawnienia: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do projektowania oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Minimalna liczba pracowników: 1 Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych: Staż po uzyskaniu uprawnień - 4 lata; Sprawdził lub wykonał 3 podobne opracowania (wykazać w załączniku nr 3 w rubryce nr 5 - Doświadczenie zawodowe w realizacji dokumentacji projektowych). Przez użyte wyżej określenie podobne opracowania należy rozumieć dokumentację projektową o zakresie i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Projektant będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony wyżej. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe, z których każda jest rodzajowo porównywalna z przedmiotem zamówienia i o wartości zbliżonej do wartości składanej oferty. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony wyżej. Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem o odpowiedniej klasie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Wyszczególnienie (nazwa lub rodzaj): Sprzęt/wyposażenie komputerowe Min. liczba jednostek: 1 szt. Wymagania: Zestaw komputerowy Wyszczególnienie (nazwa lub rodzaj): Oprogramowanie licencjonowane Min. liczba jednostek: 1 szt. Wymagania: Do projektowania Programy umożliwiające realizację zamówienia oraz dające możliwość odczytu przez Zamawiającego (oprogramowanie kompatybilne z MS Office oraz do projektowania typu CAD). Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony wyżej. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu wymagań finansowych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Wykaz osób, które będą skierowane do wykonania zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6. Wykaz posiadanego potencjału technicznego wymaganego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych urządzeń. 7. Wykaz wykonanych usług na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt 1) i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 2. - 4. albo odpowiadające im określone wyżej powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 5.-7. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu uliczek na ul. Wojska Polskiego pomiędzy blokami 15, 17, 32 i 33
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu budynku gminnego w Głoguszu nr 30,pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej - II przetarg
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę budynku stołówki w Campusie A pod potrzeby Instytutu Inżynierii Elektrycznej; znak sprawy RA-Z-03/2016
Dodano: 2016-07-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie wód opadowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. - etap I
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa ulic Wapiennej i Okrężnej w miejscowości Zabór - 2
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu przedszkola nr 5 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu przedszkola nr 6 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji i remontu budynku gminnego w Głoguszu nr 30, pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie
Dodano: 2016-07-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej linii oświetleniowej wraz z Wykonaniem projektu instalacji elektrycznej oświetlenia wsi - sołectwo Nowy Świat
Dodano: 2016-06-20