Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2244499, 2244516 , fax. 032 2244499 w. 226
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
ul. Chopina 8 8
43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
tel. 032 2244499, 2244516, fax. 032 2244499 w. 226
REGON: 27773689300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.mikolow.bipgov.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE PROJEKTU REMONTU CIĄGU DROGI POWIATOWEJ UL. DWORCOWEJ W ORNONTOWICACH I MIKOŁOWIE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ WYBRANYCH ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 roku. Opracowanie powinno obejmować między innymi uregulowanie szerokości jezdni na całej długości objętej opracowaniem tj. od skrzyżowania z DW 925 ul. L.Spyry do wjazdu na teren posesji nr 2 ul. Orzeska (km 1+180,00). Należy przewidzieć nowy chodnik po stronie północnej do obrębu skrzyżowania z ul. Kolejową. UWAGA! Szerokość chodnika na terenie gminy Mikołów 1,5m za linią drzew do skrzyżowania z ul. Polną na dalszym odcinku 2,0m do obrębu skrzyżowania z ul. Kolejową. Kolorystykę kostki w nawiązaniu do koloru istniejącego na chodniku od ul. Kolejowej do skrzyżowania z ul. Orzeską. Nawierzchnię chodników przyjąć z kostki betonowej grubość 6 cm behaton. Wykonać uzupełnienie odwodnienia drogi, pozostawiając po stronie południowej rów otwarty, a po północnej wykorzystując istniejący kanał deszczowy na odcinku od skrzyżowani z ul. Kolejową do ul. Orzeskiej. Na dalszym odcinku odwodnienie drogi należy poprzez wpusty deszczowe włączyć do rowu otwartego po stronie południowej. Dopuszcza się odcinkową rozbudowę kanałów deszczowych. W pracach projektowych przewidzieć remont nawierzchni jezdni na całej zaprojektowanej (nowej) szerokości z dostosowaniem nośności do kategorii ruchu KR3. Zaprojektować utwardzenie pobocza drogi po stronie południowej w tym przewidzieć należy nawierzchnię w kostce betonowej grubości 8 cm typu behaton lub nawierzchnię z mieszanki asfaltowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie odgięć osi drogi, wyspy centralne, wyniesione przejście itp. W opracowaniu należy ująć niezbędną regulację z wymianą nawierzchni zjazdów po obu stronach drogi. Zadanie należy wykonać w podziale na dwa etapy robót: etap I gmina Ornontowice, etap II gmina Mikołów, każdy w rozbiciu na zadania: - odwodnienie - roboty brukarskie/chodniki - roboty bitumiczne nawierzchniowe/jezdnia - oznakowanie docelowe i na czas robót (w uzgodnieniu z inwestorem), odrębnie kosztorysowane. W zadaniu należy wykonać projekt oświetlania ulicznego na odcinku ul. Dworcowej w Mikołowie w nawiązaniu do istniejącego oświetlenia na odcinku przebiegającym na terenie gminy Ornontowice. Oświetlenie uliczne należy potraktować jako osobne opracowanie. Należy przewidzieć pozyskanie podkładów geodezyjnych, ich aktualizację oraz przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień oraz dokumentów pozwalających na przystąpienie do robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówieniach na usługi zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 10 000zł (brutto) - przy wykonywanych pracach będą dysponować pracownikiem z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. b) musi wynikać zakres działalności oferenta, sposób reprezentacji oferenta, osoby które są uprawnione do reprezentowania oferenta na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku gdy nie wynika to z dokumentu załączonego do oferty i określonego w pkt. b), należy dołączyć również do oferty statut, uchwałę lub inny dokument c) w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; d) wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 10 000zł co najmniej 2 usługi dla każdego zadania - wypełnić druk nr 3 e) dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wykonanych usług wykonane zostały z należytą starannością. f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - (na zał. nr 4) Uwaga! minimum 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Uwaga: powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. i - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.mikolow.bipgov.info.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup projektu i wykonanie monitoringu obiektu, zakup projektu i wykonanie instalacji przyzywowej, zakup projektu i wykonanie systemu nagłaśniającego oraz zakup i montaż agregatu prądotwórczego w ramach XI/2 ETAPU zadania, pn.: HOSPICJUM WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PARKINGIEM I DOJAZDEM NA PARCELACH NR 3613/54, 3615/34 i 1905/55, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. ŻORSKIEJ W TYCHACH
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi bocznej ul. Polnej 26 w Pawłowicach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z przyłączami na terenie Gminy Milówka
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie drogowych dokumentacji projektowych
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinka sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej do działek gminnych na terenie gminy Łodygowice
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego budowy kolektora sanitarnego, kanału tłocznego wraz z budową tłoczni umożliwiająca przejęcie ścieków sanitarnych z terenów Strefy Aktywności Gospodarczej w ramach zadania pn.: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. /Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2927S z drogą powiatową Nr 2916S wraz z uspokojeniem ruchu na ul. Olchowej w Żernicy/
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej: zagospodarowanie otoczenia budynku położonego przy ul. Mały Rynek 9 oraz zagospodarowanie terenu - część działki 3708/1
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, ulic i obiektów mostowych na terenie miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-26