Urząd Gminy Koszęcin ogłasza przetarg
- Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
- Data zamieszczenia: 2013-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Koszęcin
ul. Powstańców 10 10
42-286 Koszęcin, woj. śląskie
tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
REGON: 00054274100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWY KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI RUSINOWICE DLA ULIC ZIELONEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKAMI ,JOANNY PIECUCH ,KOLONIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres obejmuje : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano -wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej/grawitacyjnej, tłocznej, przepompowni ,zasilania przepompowni z oświetleniem przepompowni/na aktualnych podkładach geodezyjnych z podziałem na etapy Etap I Obejmuje ulice Joanny Piecuch z ulicą Kolonia Etap II Obejmuje ulice Zielona wraz z łącznikami obejmujących: 1.Projekt kanalizacji grawitacyjnej z przyłączami Etap I i II. 2Projekt rurociągu tłocznego. Etap I 3.Projekt przepompowni Etap I 4 Projekt zasilania przepompowni z oświetleniem przepompowni Etap I 5.Wykonanie badan geotechnicznych dla rurociągów i przepompowni Etap I i II 6.Uzyskanie warunków technicznych dla przyłącza energetycznego przepompowni Etap I 7 Przygotowanie niezbędnych materiałów celem decyzji o warunkach lokalizacji inwestycji celu publicznego Etap I i II 8 przygotowanie niezbędnych materiałów celem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji Etap I i II 9.Opracowanie operatu wodno prawnego celem uzyskania pozwolenia wodno prawnego ,jeśli zajdzie taka potrzeba Etap I i II 10.Opracowanie raportu oddziaływana na środowisko ,jeśli zajdzie taka potrzeba Etap I i II 11.Opracowanieinformacji dot. Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Etap I i II 12 Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Etap I i II 13.Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich/w przedmiarach i kosztorysach należy wyodrębnić sieci, przyłącza, przepompownie w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym przy czym dla ulicy Zielonej wraz z łącznikami należy dla kanału grawitacyjnego i przyłączy przedmiar i kosztorys inwestorski opracować jako etap 2 14.Uzyskanie niezbędnych uzgodnień z instytucjami opiniodawczymi wraz z uzyskaniem pisemnej zgody właścicieli działek oraz władających nieruchomościami gruntowymi ,na których będzie prowadzona inwestycja z wskazaniem w uzgodnieniu lokalizacji budowanego obiektu/sieci ,przyłącza ,przepompowni itp./ 15.W projektem obejmującym ulice Zielona z przyległymi objąć odprowadzenie ścieków z Ośrodka Rehabilitacyjnego w Rusinowicach. 15.Przygotowanie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i opracowaniami niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę Opracowanie należy wykonać : 1 Projekty budowlano wykonawcze 4 egz wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna 2.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2 egz. wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna 3.Badania geotechniczne 2 egz. wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna 4.Kosztorysy i przedmiary 4 egz wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna 5.Opracowanie informacji dot Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 4 egz wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna 6 Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko oraz opracowanie operatu wodno prawnego o ile zajdzie taka konieczność 4 egz wersja papierowa 1 egz wersja elektroniczna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 1000,00zł Dopuszczalne formy wadium: -Pieniądz. -Poręczenia bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. -Gwarancje bankowe. -Gwarancje ubezpieczeniowe. -Poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Informacje dodatkowe o wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelew na rachunek zamawiającego, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 2) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek wykonawcy wskazany na piśmie, a wniesionego w innej formie w kancelarii Zamawiającego. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek Urzędu Gminy w Koszęcinie w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 10:00 dnia17.06.2013r. oferta była zabezpieczona wadium: BS KOSZĘCIN 84 82880004 2000 0000 0013 0010 Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy. Wyżej wymienione gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Bankowe i winny zawierać niżej wymienione elementy: - nazwę dającego zlecenie i adres jego siedziby, - kwota wadium, która ma być zabezpieczona gwarancją, - zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne, doręczone przez zamawiającego żądanie zapłaty, - warunki utraty wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 5 ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. - okres obowiązywania, - warunki wygaśnięcia, Okres gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, należy złożyć w siedzibie zamawiającego - w kasie przed terminem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszecin.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup projektu i wykonanie monitoringu obiektu, zakup projektu i wykonanie instalacji przyzywowej, zakup projektu i wykonanie systemu nagłaśniającego oraz zakup i montaż agregatu prądotwórczego w ramach XI/2 ETAPU zadania, pn.: HOSPICJUM WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PARKINGIEM I DOJAZDEM NA PARCELACH NR 3613/54, 3615/34 i 1905/55, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. ŻORSKIEJ W TYCHACH
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi bocznej ul. Polnej 26 w Pawłowicach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z przyłączami na terenie Gminy Milówka
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie drogowych dokumentacji projektowych
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinka sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej do działek gminnych na terenie gminy Łodygowice
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego budowy kolektora sanitarnego, kanału tłocznego wraz z budową tłoczni umożliwiająca przejęcie ścieków sanitarnych z terenów Strefy Aktywności Gospodarczej w ramach zadania pn.: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. /Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2927S z drogą powiatową Nr 2916S wraz z uspokojeniem ruchu na ul. Olchowej w Żernicy/
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej: zagospodarowanie otoczenia budynku położonego przy ul. Mały Rynek 9 oraz zagospodarowanie terenu - część działki 3708/1
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, ulic i obiektów mostowych na terenie miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-26