Urząd Gminy Koszęcin ogłasza przetarg
- Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
- Data zamieszczenia: 2013-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Koszęcin
ul. Powstańców 10 10
42-286 Koszęcin, woj. śląskie
tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
REGON: 00054274100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin .pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWY HALI SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W RUSINOWICACH ULICA LOMPY 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres obejmuje : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano- wykonawczego budowy Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej w Rusinowicach ulica Lompy 9 dz nr 414/4 na aktualnych podkładach geodezyjnych w skali 1:500 z podziałem na etapy Etap I Koncepcja funkcjonalno-użytkowa winna zawierać : a/ opis funkcjonalno użytkowy - opis ogólny przedmiotu zamówienia - charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakresu robót budowlanych, przewidziane do zabudowy materiały i urządzenia. -aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia -ogólne właściwości funkcjonalno użytkowe -powierzchnie użytkowe poszczególnych pomieszczeń wraz z określeniem ich funkcji. b/część rysunkową : - inwentaryzacja budynku szkoły w zakresie dotyczącym wspólnego funkcjonowania obu obiektów. - zagospodarowanie działki -rzuty poszczególnych kondygnacji - konieczne przekroje - rysunki elewacji -wizualizacje wewnętrzne i zewnętrzne c/ opracowanie dotyczące szacunkowych kosztów realizacji przedmiotowego zamierzenia budowlanego Koncepcja wymaga uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego którą należy przedstawić w terminie trzech tygodni od dnia odpisania umowy. Etap II Projekt budowlano - wykonawczy dla przyjętego i zatwierdzonego rozwiązania/koncepcji/opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi./ustawa -prawo budowlane ,rozporządzenia wykonawcze/ obejmującego opracowanie kompletnej dokumentacji zawierającej wszelkie uzgodnienia, opinie i pozwolenia konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę i wymaganymi załącznikami . Zakres projektowania: II. I. Opis architektoniczno - budowlany 1/budynek hali sportowej obejmujący : . - płytę boiska o wymiarach minimum 12 m x 24 m i wysokości minimum 6 m z wpisanymi boiskami do piłki nożnej, małej koszykówki 20,00 mx 11,00 m, siatkówki 18,00 mx9,00m ,badmintonu 13,40 m x 10,00 m o ile przyjęta do zaprojektowania powierzchnia płyty boiska pozwoli na takie rozwiązanie względnie inne lub dodatkowe. ( boiska wyposażone w urządzenia do prowadzenia w/w gier). Podłoga sportowa : o konstrukcji elastycznej, wentylowana na legarach, wykończenie podłogi wykładzina sportowa z malowaniem linii do poszczególnych gier), widownię z ławkami - zespół sanitarny ogólno dostępny 1 szt damski, 1 szt męski ,oba przystosowane do korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne - zespoły szatniowo sanitarne 2 szt dla dwóch grup uczniów obejmujące dla każdego z nich szatnie z wyposażeniem, plus węzeł sanitarny obejmujący umywalki ,kabiny sanitarne ,kabiny z natryskami ,miejsca do mycia nóg. - pomieszczenie gospodarcze do przechowywania sprzętu do utrzymywania środków czystości - pomieszczenie trenera 2 sztuki obejmujące gabinet , łazienką z umywalką, sanitariatem i natryskiem ,oraz zasobnikiem ciepłej wody dla całej hali sportowej. -gabinet lekarski z wyposażeniem umywalka ,kozetka do badań, biurko lekarskie, fotel lekarski, taboret na śrubę wiadro pedałowe na odpadki ,wieszak na ręczniki. - magazyn sprzętu sportowego. -korytarze i inne niezbędnie pomieszczenia techniczne dla prawidłowego funkcjonowania obiektu. 2/ łącznik pomiędzy szkołą ,a budynkiem hali sportowej z niezależnymi dwoma wyjściami na zewnątrz obiektu. 3/budynek szkoły podstawowej -przebudowa w zakresie wydzielenia korytarza - połączenie budynku z łącznikiem, modernizacja istniejącej kotłowni-względnie zaprojektowanie innego rozwiązania w zakresie ogrzewania hali sportowej wraz łącznikiem 4/ dojścia -chodnik 5/ przyłącze energetyczne, wody , kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej ,hydrantu DN 80,drenżu opaskowego w zależności od potrzeb. II.II Opis instalacji Budynek hali sportowej, zaplecza i łącznika wyposażony w następujące instalacje: - instalację wodno - kanalizacyjną, dla celów przeciwpożarowych- należy zaprojektować instalację hydrantową. - instalację centralnego ogrzewania - należy zaprojektować dla hali sportowej, zaplecza, łącznika ogrzewanie za pomocą grzejników płytowych, wraz z instalacją pomiędzy salą a kotłownią z modernizacją istniejącego źródła zasilania/kotły miałowe /względnie zaprojektowanie innej instalacji z źródłem cieplnym dla ogrzewania budynku hali sportowej. - instalację elektryczną dla potrzeb sali, zaplecza i łącznika, tj. oświetlenie i gniazda wtyczkowe, oświetlenie ewakuacyjne, instalacja piorunochronowa ,przyłącze energetyczne - instalację sygnalizacji przeciwpożarowej dla sali gimnastycznej i zaplecza - instalację monitoringu sali gimnastycznej i zaplecza - instalację wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, należy zaprojektować wentylację mechaniczną , nawiewno - wywiewną zrównoważoną oraz wentylację grawitacyjną. II.III. Przedłożenie przez Projektanta w terminie do trzech tygodni od zawarcia niniejszej umowy projektu koncepcji hali sportowej z zapleczem i łącznikiem w Rusinowicach Wójtowi Gminy w Koszęcinie do akceptacji. II.IV..Opracowanie informacji dot Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia II.V. Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko o ile zajdzie taka konieczność II.VI.Ocena oddziaływania na środowisko o ile zajdzie taka konieczność II.VII. Wystąpienie do Starostwa Powiatowego w Lublińcu z wnioskiem o uzyskanie decyzji o pozwolenie na budowę i uzyskanie takiej decyzji. Strony uznają, za termin zakończenia prac projektowych jest dniem wystąpienia o wydanie decyzji pozwolenia na budowę Hali Sportowej z zapleczem i łącznikiem w Rusinowicach.. II.VIII Zakres opracowania dokumentacji projektowo - wykonawczej: - mapa dla celów projektowych/1 egz .z klauzulą dla Zamawiającego + egzemplarze dla potrzeb projektowania/ - dokumentacja geologiczna - 2 egz. - projekt budowlano wykonawczy branży architektonicznej, konstrukcyjnej oraz zagospodarowania terenu budynku hali sportowe z zapleczem i łącznikiem - 6egz. - projekt budowlano wykonawczy branży elektrycznej i piorunochronowej - 6 egz. - projekt budowlano wykonawczy branży sanitarnej tj. wod - kan, wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej oraz instalacji centralnego ogrzewania - 6 egz. - projekt budowlano wykonawczy branży drogowej - 6 egz. - projekt budowlano wykonawczy sygnalizacji przeciwpożarowej i monitoringu - 6 egz. - projekt aranżacji wnętrza sali gimnastycznej i zaplecza ( kolorystyka ścian, podłogi Sali sportowej, kolorystyka ścian zaplecza, wykładzin podłogowych, płytek podłogowych i płytek na ścianach w łazienkach, kolorystyka okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych itp.) - 6 egz. - opracowanie informacji dot Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -6 egz - opracowanie oceny oddziaływania na środowisko o ile zajdzie taka konieczność-2 egz - 0pracowanie raportu oddziaływania na środowisko o ile zajdzie taka konieczność - 2 egz - charakterystykę energetyczną obiektu - 6egz - przedmiary robót do poszczególnych projektów -2 egz - kosztorys ofertowy do poszczególnych projektów- 2egz -kosztorysy inwestorskie do poszczególnych projektów z zestawieniem całości inwestycji - 2 egz. - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót objętych opracowaniem - 2 egz Projekty budowlano wykonawcze winne być wykonane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót ,kosztorysu inwestorskiego ,przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych. Dokumentacja projektowo - wykonawcza musi spełniać wymagania dotyczące formy dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego ( Dz. U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) W/w projekty budowlane i branżowe należy spiąć w jedną teczkę projektu - 6 kompletów egz. , bez dokumentacji geologicznej. .Dla w/w zakresu należy załączyć płytę CD zawierającą - projekty budowlano - wykonawcze wraz z rysunkami branżowymi w formacie PDF i DWG/autokad/ -kosztorysy i przedmiary w formacie PDF i ATH/norma/lub innym kontatybilnym -warunki techniczne w formacie PDF i doc. -opis techniczny do projektu ze wszystkich branż w formacie PDF i doc. -specyfikacja techniczna w formacie PDF i doc - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 2000,00zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszecin.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie studium wykonalności dla adaptacji pomieszczeń Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach przy ul. B. Krzywoustego 9 na Oddział Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą zewnętrzną w ramach projektu WPF - MALUCH - Utworzenie dwóch nowych Oddziałów Żłobka Miejskiego
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie studium wykonalności dla budowy Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Boya-Żeleńskiego 30 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą zewnętrzną w ramach projektu WPF - MALUCH - Utworzenie dwóch nowych Oddziałów Żłobka Miejskiego
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji RLOEE Leśnik
Dodano: 2016-05-30 - Wykonanie ostatecznej koncepcji architektonicznej zagospodarowania i zabudowy Starego Rynku w Częstochowie wraz z odcinkami ulic: Mirowskiej, Senatorskiej i Stary Rynek oraz wykonanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
Dodano: 2016-03-04 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej architektoniczno-budowlano- wykonawczej i kosztorysowej wszystkich branż dla zadania p.n.: Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych poprzez przebudowę i modernizację budynków Nowy Jerzy i Przewiązka oraz przynależnego parku rehabilitacji ruchowej Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
Dodano: 2016-02-16 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej i kosztorysowej wszystkich branż dla zadania pn. Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych poprzez przebudowę i modernizację infrastruktury budynków Mariensztat i Olimp oraz przynależnego parku rehabilitacji ruchowej Beskidzkiego Zespołu leczniczo-rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu oraz przynależnego parku rehabilitacji zdrojowej
Dodano: 2016-02-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz projektem budowlanym i projektem wykonawczym dla zadania inwestycyjnego pt. Podniesienie jakości i dostępności świadczeń opieki zdrowotnej poprzez rozbudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w Katowicach.
Dodano: 2015-12-31 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych w budynkach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2015-12-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych w budynkach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2015-11-20 - Pakiet 1: Wyk. dokumentacji proj. modernizacji (remontu) pomieszczeń w budynkach SUM w K-cach,tj.:-sal audytoryjnych nr A i B zlokalizowanych przy ul.Medyków 14 w K-cach-Ligocie (nieruchomość użytkowana na podstawie umowy użyczenia przez Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. K. Gibińskiego SUM w K-cach; - sal wykładowych (nr 109 i 110) w auli A2, zlokalizowanej przy ul.Medyków 18 w K-cach-Ligocie na terenie ZTM WL w K-cach SUM w K-cach. Pakiet 2: Wyk. dokumentacji proj. nagłośnienia auli A3 im. W. Zahorskiego ZTM WL w K-cach SUM w K-cach przy ul. Medyków 18 w K-cach
Dodano: 2015-10-29