Przetargi.pl
opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu kapitalnego budynku katedry Chemii Rolnej i Biogeochemii Środowiska Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2011-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu kapitalnego budynku katedry Chemii Rolnej i Biogeochemii Środowiska Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót remontu kapitalnego budynku katedry Chemii Rolnej. Szczegółowo zakres robót obejmuje: a) wykonanie koncepcji architektonicznej budynku wraz z infrastrukturą na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Zamawiającego b) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji obiektu, c) wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego remontu kapitalnego wraz z infrastrukturą w wersji elektronicznej - pliki PDF,DWG i w 5 egz. w wersji drukowanej - na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej, d) uzyskanie niezbędnych opinii rzeczoznawców sanitarnych, pożarowych, inspekcji pracy, itd., e) uzgodnienia projektu ze wszystkimi instytucjami, które są niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, f) wykonanie kosztorysów ślepych w wersji drukowanej i elektronicznej - pliki ath oraz w arkuszu kalkulacyjnym Excel w 2 egzemplarzach, g) wykonanie kosztorysów inwestorskich w wersji drukowanej i elektronicznej- pliki ath oraz w arkuszu kalkulacyjnym Excel w 2 egzemplarzach, h) wykonanie specyfikacji wykonania i odbioru robót technicznych w poszczególnych branżach oraz informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- BIOZ i) w trakcie wykonywania projektu współpraca z firmą, osobą wykonującą na zlecenie Inwestora studium wykonalności; j) wykonanie, uzyskanie mapy zasadniczej do celów projektowych m) uzyskanie pozwolenia na budowę; n) pełnienie nadzoru autorskiego. Wymogi funkcjonalne, użytkowe i techniczne: a. wykonanie koncepcji projektu budynku wraz z infrastrukturą i po uzyskaniu pisemnej akceptacji Koordynatora projektu ze strony przyszłego Użytkownika oraz Zastępcy Kanclerza ds. technicznych wykonanie projektu bud-wykonawczego, b. projekt bud-wykonawczy , zgodny z programem funkcjonalno-użytkowym, c. projekt wnętrz - umeblowanie pomieszczeń w meble laboratoryjne, biurowe oraz aparaturę , kolorystyka wnętrz; d. projekt elektryczny silnoprądowy i niskoprądowy/telefony, internet, domofony, sieć logiczna, kontroli dostępu, monitoring wizyjny, instalację alarmowe: przeciw pożarowe i antywłamaniowe, e. projekt instalacji centralnego ogrzewania-węzła cieplnego, wod-kan., wentylacji mechanicznej, klimatyzacji; f. projekt zagospodarowania terenu w zakresie najbliższego otoczenia budynku - mała architektura, parkingi , drogi, chodniki, zieleń, g. projekt drogowy, h. projekt zieleni. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z przygotowaniem projektu. Wszystkie koszty związane z wykonaniem projektu i uzyskania wszystkich uzgodnień oraz pozwoleń ponosi Wykonawca. W koszcie oferty należy uwzględnić sprawowanie nadzoru autorskiego. Zamawiający oszacowuje realizację inwestycji wykonanej na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem obecnego postępowania przetargowego na kwotę nie przekraczającą 4 mln. złotych. Oznacza to, że wartość kosztorysu inwestorskiego na roboty budowlano-instalcyjne wraz z wyposażeniem nie powinna przekraczać podanej kwoty. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie przez podwykonawców: projektu instalacyjnego w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych ,C.O., projektu wentylacyjnego w zakresie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, projektu elektrycznego w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych wysoko i niskoprądowej. Nie może to spowodować wydłużenia czasu ani wzrostu kosztów oferowanych prac. Wykonawca odpowiada za dobór podwykonawców pod względem kwalifikacji oraz za jakość i terminowość prac jak za działania własne. Zlecenie prac podwykonawcom wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 8 lat od daty odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do 21 października do godz. 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach