Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego drogi gminnej z kostki betonowej na ul. Przysiółki w Łaziskach Górnych

Burmistrz Miasta Łaziska Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248000 , fax. 032 3248006
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Łaziska Górne
    pl. Ratuszowy 1 1
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 032 3248000, fax. 032 3248006
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego drogi gminnej z kostki betonowej na ul. Przysiółki w Łaziskach Górnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem Zamówienia jest:Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego drogi gminnej z kostki betonowej na ul. Przysiółki w Łaziskach Górnych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania. 2.Oferent zobowiązany jest do: a.Opracowania wyceny prac projektowych na podstawie Środowiskowych Zasad Wycen Prac Projektowych, którą należy dołączyć do oferty; b.Min. 3 pobytów na budowie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego. 3.Zakres rzeczowy projektu budowlanego obejmuje: a.Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem o łącznej długości około 280 mb., b.Opracowanie projektu organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót budowlanych i docelowy, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 4.Prace przedprojektowe, przygotowawcze, uzgodnienia: a. Inwentaryzacja terenu objętego opracowaniem, b. Uzyskanie map zasadniczych do celów projektowych, c. Uzyskanie opinii lokalizacyjnej, d. Uzyskanie wszystkich uzgodnień z instytucjami i dostawcami mediów w tym ZUD, e. Uzyskanie zatwierdzenie projektu budowlanego, łącznie z decyzją o pozwoleniu na budowę. 5.Opracowanie projektowo-kosztorysowe powinno zawierać: a.Projekt budowlano - wykonawczy drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem - 2 egz. PB + 3 egz. PW, b.Pokolorowane plansze zbiorcze z naniesieniem projektowanych i istniejących obiektów wraz z uzbrojeniem - 2 egz. c.Projekt organizacji ruchu na czas budowy i docelowy, zatwierdzony i uzgodniony z administratorem drogi i Policją - 3 egz., d.Dokumentacja geotechniczna - 3 egz., e.Komplet uzgodnień z właścicielami terenu - 2 egz., f.Dokumentacja ZUD - 2 egz., g.Zbiór odpisów (kserokopii) uzyskanych: opinii, uzgodnień, warunków technicznych i dokumentów tech-nicznych - 3 egz., h.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przez którą należy rozumieć opracowanie zawiera-jące zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru - 3 egz. i.Przedmiar robót z podziałem na zadania oraz na 2 etapy realizacji dróg - 2 egz. j.Kosztorys inwestorski z podziałem na zadania oraz na 2 etapy realizacji dróg - 2 egz. k.Zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK) opracowane na podstawie kosztorysów inwestorskich - 3 egz. l.Harmonogram Realizacji i Finansowania (HRF) - 3 egz. m.Plan BIOZ - 3 egz. 6. Uwagi dodatkowe: Opracowaną dokumentację wymienioną w pkt. 5 a - m Jednostka Projektowa przekaże w formie cyfrowej z takim zastrzeżeniem aby przedmiar robót i kosztorys inwestorski był w formacie *.ath lub * kst. Ilość egzemplarzy dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego nie uwzględnia dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i uzgodnień branżowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM NIE JEST WYMAGANE
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty pochodzące od wykazanych osób potwierdzające nadanie wymaganych w pkt 6.1.5 specyfikacji uprawnień. Do oferty należy również dołączyć aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia w wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych osób. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-030-09
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach