Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego na przebudowę ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Spokojnej w Międzyrzeczu

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7412846 , fax. 095 7420228
  • Data zamieszczenia: 2010-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7412846, fax. 095 7420228
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego na przebudowę ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Spokojnej w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego w ramach zadania pn. Przebudowa ul. Konstytucji 3 Maja oraz ul. Spokojnej w Międzyrzeczu wraz z przebudową nawierzchni jezdni , przebudową i budową chodników, odwodnieniem dróg, przebudową i budową parkingów budową ścieżki rowerowej, przebudową i budowa oświetlenia drogowego: 1)dokumentacja projektowa w tym: a)projekty budowlane w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych - 4 egzemplarze, b)projekty wykonawcze - 4 egzemplarze, projekt budowlany i wykonawczy musi uwzględniać branżę drogową, elektryczną, odwodnieniową dróg (terenu); odwodnienie powierzchniowe i za pomocą kanalizacji deszczowej wg potrzeb; c)przedmiary robót z określeniem ilości z podziałem na branże - 1 egzemplarz, 2)specyfikacja technicznej wykonania i odbioru robót z podziałem na branże - 1 egzemplarz, 3)projekt zagospodarowania terenu - 1 egzemplarz, 4)projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót - 2 egzemplarze, 5)projekt stałej organizacji ruchu - 2 egzemplarze, 6)opracowania kosztorysowe w skład których wchodzą: a)kosztorysy inwestorskie uproszczone - 1 kpl., b)kosztorys inwestorski szczegółowy z zestawieniem materiałów i sprzętu - 1 egzemplarz, c)kosztorys szczegółowy bez cen - 1 egzemplarz, d)kosztorys uproszczony ofertowy - 1 egzemplarz, e)zbiorcze zestawienie kosztów realizacji całego zadania - 1 egzemplarz, 7)dokumentacji geotechnicznej, 8)mapy do celów projektowych, 9)Całość planowanego zadania winna być podzielona na dwa etapy, podział winien być uzgodniony z Zamawiającym. 2.Przewidywany zakres opracowania został przedstawiony na mapie stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Orientacyjna długość projektowanej drogi wynosi około 2 500 m, i obejmuje całą długość ul. Konstytucji 3 Maja (około 2 200 m) tj. od skrzyżowania z drogą gminną ul. Świerczewskiego w Międzyrzeczu do torów PKP (stacja SUW) oraz ul. Spokojną w Międzyrzeczu. 4.Zamawiający oczekuje, że Wykonawca, po zapoznaniu się w terenie z aktualnym stanem dróg zaproponuje najbardziej optymalne rozwiązanie projektowe tj. jej niezbędne i możliwe do zaprojektowania parametry (np. szerokość jezdni, przebieg chodników i ścieżki rowerowej, miejsca postojowe, oświetlenie, odwodnienie, zieleń, itp.). 5.W ramach odwodnienia drogi należy rozważyć możliwość sprowadzenia wody do: a)istniejącej kanalizacji deszczowej , do zbiorników wodnych (rzeka Paklica i rowy melioracyjne) b)rowy które należy zaprojektować albo przewidzieć odtworzenie istniejących. 6.Opracowanie musi uwzględniać uzyskanie celów określonych w Narodowym Programie Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011, w tym w szczególności wyposażenie drogi w rozwiązania i elementy wyposażenia drogi poprawiające bezpieczeństwo ruchu drogowego oraz powodujące zmianę zachowań uczestników ruchu drogowego, tzw. uspokojenie ruchu. 7.Zamówienie musi być wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn. Zm.) lub ustawę o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003r. (tj. Dz.U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 ze zm. , rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz.1133 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. (Dz. U. Nr 202, poz 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, natomiast projekty organizacji ruchu muszą być zgodne z art. 10 ust. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w związku z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729). 8.Zakres opracowania musi obejmować ewentualne projekty branżowe przebudowy infrastruktury podziemnej i nadziemnej wynikającej z uzgodnień branżowych z właścicielami sieci. 9.Dokumentację projektową oraz opracowania kosztowe należy opracować z podziałem na branże, a dodatkowo przed przystąpieniem do wykonywania opracowań kosztowych ich podział na części należy uzgodnić z Zamawiającym. 10.Dokumentacja projektowa musi zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę do przyjętych rozwiązań projektowych. 11.Dokumentacja projektowa musi uwzględniać postanowienia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, zatwierdzenia oraz jeśli będą wymagane: pozwolenie wodno-prawne, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach stosowne zezwolenia na realizację inwestycji. Wykonawca obowiązany jest również uzyskać decyzję o pozwoleniu - zezwoleniu na budowę wraz z zatwierdzeniem dokumentacji. Wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca. 12.Ilości podane w pkt. 1 nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania stosownych uzgodnień i decyzji. 13.Przekazanie przedmiotu umowy w ilościach określonych w pkt. 1 wraz pozwoleniem na budowę nastąpi w siedzibie Zamawiającego i wymaga protokolarnego potwierdzenia. 14.Wszelkie opracowania muszą zostać przekazane Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej w formacie otwartym (np. PDF, JPG), natomiast opracowania kosztowe dodatkowo musza być opracowane w programie umożliwiającym ich edycję w programie NORMA, do którego posiada dostęp Zamawiający. Dodatkowo przedmiary robót muszą być sporządzone w wersji elektronicznej w formacie Excel. 15.W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia łącznie z kosztami wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji oraz wszelkie inne koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 16.Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru. 17.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7- Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 18.Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 224, poz. 1796) średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 3,839 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach