Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn.: Odbudowa budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie.

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2016-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn.: Odbudowa budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w tym m.in. decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn.: Odbudowa budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie. 3.4. Zakres prac obejmuje: -wykonanie inwentaryzacji budowlanej wraz z badaniami architektonicznymi i oceną stanu technicznego obiektu -wykonanie dwóch wariantów koncepcji z wizualizacjami z projektem zagospodarowania terenu na podstawie wcześniej wykonanej inwentaryzacji z uwzględnieniem wniosków z badań architektonicznych. Koncepcje będą podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wybrana przez Zamawiającego koncepcja stanowić będzie podstawę rozpoczęcia prac projektowych, -projekt budowlany i projekt wykonawczy wszystkie wymienione branże: ?projekt zagospodarowania terenu wokół teatru wraz z elementami małej architektury i uwzględnieniem dwóch kandelabrów przed frontem oraz istniejącą zielenią wysoką ?architektoniczna wraz z projektem badań architektonicznych oraz z projektem akustycznym, ?konstrukcyjna, ?sanitarna - wod. kan., ppoż, centralnego ogrzewania, centralnego odkurzania, wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła, klimatyzacja, ciepła technologicznego dla wentylacji mechanicznej i klimatyzacji (w porozumieniu z WPEC Legnica s.a.), automatyka (dla wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacji ppoż), zewnętrzne instalacje i przyłącza ?telekomunikacyjna - instalacje plus przyłącze ?elektryczna - instalacja gniazd, oświetleniowa, technologiczna, fotowoltaika, instalacje elektryczne słaboprądowe i niskiego napięcia, wytyczne technologiczne oraz projekt technologiczny współzależności urządzeń i wyposażenia związane z przeznaczeniem obiektu z rozwiązaniami budowlanymi - automatyka budynkowa ?projekt sceny z jej podziałem na części wraz z zapadniami. ?system scenicznego oświetlenia regulowanego i nieregulowanego, instalację nagłośnienia elektroakustycznego, instalację projekcji wielkoekranowej wideo wraz ze stałym ekranem w przestrzeni technicznej nadscenia (równolegle do sztankietów), instalację inspicjenta wraz ze wszelkimi niezbędnymi urządzeniami, okablowanie, sterowaniem. Systemy te powinny obejmować między innymi: urządzenia systemu oświetlenia sceny, okablowanie dla systemów oświetlenia artystycznego; wyposażenie dla realizatora światła sceny; urządzenia systemu nagłośnienia elektroakustycznego, okablowanie teletechniczne dla systemów nagłośnienia elektroakustycznego; wyposażenie pomieszczenia realizatora dźwięku; okablowanie teletechniczne dla systemów projekcji wideo; urządzenia systemu projekcji wideo; okablowanie teletechniczne dla systemów inspicjenta; urządzenia systemu inspicjenta ?projekt aranżacji wnętrz wraz z wyposażeniem wnętrz we wszystkie stałe elementy, włącznie z meblami- komplet dla całego obiektu ?oprócz projektu wykonawczego Wykonawca przeprowadzi pomiary akustyczne przestrzenne w pomieszczeniu Sali Głównej (Teatralnej) oraz dokona ich opracowania/ analizy ?technologia obiektu- zakres projektów technologicznych oprócz tradycyjnej technologii obiektu powinien obejmować kompletne opracowanie dotyczące technologii teatralnej, które zostaną uwzględnione i skoordynowane z pozostały branżami: architekturą, konstrukcją, instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi. Wymogi i potrzeby technologiczne obiektu służące jego podstawowemu przeznaczeniu teatralnemu, uzgodnione z przedstawicielami Zamawiającego należy traktować jako nadrzędne dla wszystkich pozostałych branż. Rozwiązania przyjęte w projektach: architektonicznym, konstrukcyjnym i instalacyjnych muszą być podporządkowane potrzebom technologicznym obiektu wynikającym z jego funkcji. Zamawiający wymaga aby ostateczna dokumentacja projektowa zawierała projekty wykonawcze w następujących branżach: Technologia ogólna obiektu. Scena i orkiestron wraz z zapleczem Widownia wraz ze stanowiskiem technicznym na widowni Magazyn i zaplecze sceniczne Garderoby i pomieszczenia służące artystom Foyer wraz z pomieszczeniami służące artystom Inne pomieszczenia, które z uwagi na swoją służebność technologiczną względem pomieszczeń wymienionych powyżej powinny zostać objęte projektem technologicznym i akustycznym. Mechanika sceniczna Oświetlenie technologiczne Akustyka (izolacyjność akustyczna, akustyka wnętrz) Elektroakustyka (systemy elektroakustyczne, system inspicjenta, system nagraniowy) Multimedia ze stałym ekranem spuszczanym z przestrzeni nadscenia pozostałe wymagane prawem dla przedmiotowego zadania w/w projekty winny uwzględniać założenia projektowe opisane w części III pkt. 2 - opis przedmiotu zamówienia winny również uwzględniać wytyczne technologiczne oraz współzależności urządzeń i wyposażenia związane z przeznaczeniem obiektu z rozwiązaniami budowlanymi, w szczególności: -wytyczne związane z bezpieczeństwem i ochrona zdrowia -rozwiązania w zakresie charakterystyki akustycznej odbudowywanego obiektu -charakterystykę energetyczną budynku oraz analizę możliwości racjonalnego wykorzystania pod względem technicznym ekonomicznym i środowiskowym odnawialnych źródeł energii, -projekt budowlany i projekt wykonawczy przyłączy kanalizacji deszczowej, -projekt budowlany i projekt wykonawczy cz. drogowej - drogi, dojścia do teatru i miejsca postojowe -projekt usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą na terenie objętym projektowaniem -projekt zagospodarowania terenu wokół teatru wraz z elementami małej architektury -dokumentacja geologiczna terenu -projekty technologiczne branżowe i wyposażenia i aranżacja wszystkich pomieszczeń budynku -projekt instalacji p.poż., instalacji multimedialnej, instalacji monitoringu -w głównej sali koncertowej należy zapewnić możliwość rejestracji audio-wideo odbywających się wydarzeń artystycznych zapewnić łatwości obsługi i automatyki dostosowania systemów audiowizualnych zgodnie z wymaganą aranżacją sal -oferowanie rozwiązań praktycznie zweryfikowanych w realizacjach podobnych obiektów o wysokim standardzie wyposażenia, -wybór urządzeń i systemów autoryzowanych przez producentów na rynek polski, z pełnymfachowym serwisem. 3.5.Wykonawca jest zobowiązany do: 1.uzyskania wszelkich niezbędnych warunków do projektowania i map do celów projektowych (zakres mapy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno -kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie - Dz. U. 1995.25.133) 2.wykonania projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich wymaganych branż. Projekty te winny być sporządzone przez projektantów posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie wymagane dla każdej z branż. Projekty zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 5 egz. każda branża w wersji papierowej, w wersji pdf oraz w wersji edytowalnej: opisy *doc, i rysunki *.dwg lub *.dxf Uwaga: Wykonanie projektów wykonawczych w żaden sposób nie może prowadzić do zmiany projektu budowlanego, na podstawie którego Zamawiający otrzymał decyzję pozwolenia na budowę. 3.wykonania kosztorysów inwestorskich z podziałam na dwa obiekty B1 i B2. Kosztorysy wszystkich branż zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.ath Kosztorysy inwestorskie, Wykonawca wykona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004 Nr.130, poz. 1389). 4.wykonania przedmiarów robót z podziałam na dwa obiekty B1 i B2. Przedmiary wszystkich branż zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.ath 5.sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zostanie przekazana Zamawiającemu w ilości 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.doc Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych Wykonawca sporządzi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tekst pierwotny Dz.U. 2004r. Nr 202 poz. 2027, tekst jednolity: Dz. U. 2013r poz. 1129) 6.uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji urzędowych i uzgodnień projektu wraz z pozwoleniem na budowę- wszystkie dokumenty przekazane będą Zamawiającemu na bieżąco w formie skanów w rozszerzeniu pdf, 7.zapewnienia nadzoru autorskiego w zakresie 30 pobytów - na budowie w trakcie realizacji zadania na wezwania Zamawiającego. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia ilości pobytów, wynagrodzenie w tym zakresie ustalone zostanie na podstawie odrębnej umowy. 8.Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia zrealizować kompletne projekty budowlane i projekty wykonawcze niezbędne do prawidłowego funkcjonowania odbudowywanego budynku teatru zgodnie z przeznaczeniem. Opracowana dokumentacja musi umożliwić wykonanie planowanej odbudowy teatru tj. przekazania go po zrealizowaniu do użytkowania i prawidłowego jego użytkowania w zgodzie z obowiązującymi przepisami. 3.6.Dodatkowe czynności do wykonania przez Wykonawcę: 1.Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco uzgadniał wszystkie czynności z Zamawiającym, w szczególności: a)wymagania Zamawiającego dotyczące akustyki. b)wymagania Zamawiającego dotyczące demontaży i rozbiórek oraz organizacji robót c)wymagania Zamawiającego dotyczącego doboru standardu i jakości urządzeń i materiałów d)wymagania Zamawiającego dotyczące aranżacji i wystroju wnętrz 2.Wykonawca zobowiązany jest do przekładania Zamawiającemu raportów z wykonanych przez niego czynności w ramach przedmiotu zamówienia - w ramach raportów Wykonawca będzie przedkładał Zmawiającemu kopie złożonych wniosków i innej korespondencji dotyczącej uzgodnień z pozostałymi organami. 3.Raporty, o których mowa przekładane będą Zamawiającemu na każdej wyznaczonej naradzie 4.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uczestnictwa upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy, które odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego, nie rzadziej niż jeden raz na 30 dni. 5.W przypadku wniesienia uwag, uzgodnione (z wnoszącymi) uwagi zostaną przez wykonawcę naniesione do opracowania, a poprawione dokumenty lub odpowiednie jego części Wykonawca przekaże zwrotnie Zamawiającemu. 6.Terminy narad ustalone będą każdorazowo na zakończenie narady. W przypadku nieustalenia terminu na zakończenie narady - kolejny termin, ustali Zamawiający i poinformuje o tym Wykonawcę, co najmniej na 5 dni przed planowaną naradą. 7.Z narad spisywane będą przez Zamawiającego protokoły, które Zamawiający przekaże niezwłocznie po naradzie Wykonawcy. 3.7. Koncepcja i projekty będą podlegać zaopiniowaniu przez Zespół Konsultacyjny ds. przygotowania założeń do projektu związanego z odbudowa budynku Teatru, który koordynował będzie opiniowanie wykonanych koncepcji i projektów przez poszczególne Wydziały Urzędu Miejskiego w Głogowie. 3.8 Zamawiający informuje, iż wystąpił do WKZ we Wrocławiu Delegatura w Legnicy o wydanie decyzji pozwolenia na przeprowadzenie badań archeologicznych w obszarze przylegającym do ruin od strony południowej. Po otrzymaniu tej Decyzji Zamawiający we własnym zakresie przeprowadzi badania archeologicznych i zapewni nadzór archeologiczny w zakresie niezbędnym do wykonania prac projektowych objętych niniejszym zamówieniem. Koszt tych badań archeologicznych leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym i wskazaną przez Zamawiającego osobą pełniącą nadzór archeologiczny nad realizacją zadania. Uwagi: - Wykonawca ma prawo w obecności przedstawiciela Zamawiającego sprawdzić miejsce realizacji zamówienia. W tym celu należy się skontaktować z osobą upoważnioną do kontaktów celem ustalenia terminu wizyty. - Zamawiający informuje, iż na odbudowę budynku teatru wraz z jego wyposażeniem dysponował będzie środkami finansowymi w wysokości nie przekraczającej kwoty brutto ok. 20.000.000,- zł. Wobec powyższego łączna suma kosztów wynikających z opracowanych przez wykonawcę kosztorysów inwestorskich na odbudowę budynku teatru wraz z jego wyposażeniem nie może przekroczyć kwoty brutto (łącznie z podatkiem VAT) 20.000.000,- zł. - Dokumentacja będzie stanowiła podstawę do ubiegania się o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, m.in. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Szczegółowy zakres wynika z SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 21000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość kar umownych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach