Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLAMO-WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA-ROZBUDOWY DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 462 W MIEJSCOWOŚCI JANÓW

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLAMO-WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA-ROZBUDOWY DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 462 W MIEJSCOWOŚCI JANÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 462 w granicach administracyjnych miejscowości Janów zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 71.32.20.00-1 - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a prace geodezyjne: podział działek - 60 działek, opracowanie mapy do celów projektowych b prace projektowe: projekt budowlano - wykonawczy oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, projekt organizacji ruchu - docelowy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, część kosztorysowa (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, przedmiar robót, kalkulacja cen jednostkowych), raport oddziaływania na środowisko, operat wodno-prawny, badanie hałasu (2 punkty), badanie gruntu-odwierty (8 szt.), badanie nośności nawierzchni metodą ugięć (2,0 km - dwa pasy ruchu), inne elementy niezbędne do realizacji zadania. 3. Zadanie, którego dotyczy przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1 Inwentaryzacja stanu istniejącego ( nawierzchnia, uzbrojenie, oznakowanie, wjazdy). 2 Rozbudowa drogi na długości ok. 1,0 km w miejscowości Janów (w granicach administracyjnych miejscowości) - zgodnie z załącznikiem mapowym-klasa techniczna Z, KR3-100 kN, szerokość jezdni 7,0m, szerokość korony 10,0 m. 3 Budowa chodników na terenie miejscowości oraz ścieżki pieszorowerowej, 4 Przebudowa skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, 5 Przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, 6 Przebudowę zatoki autobusowej, 7 Kompleksową budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej, 8 Przebudowa ewentualnych urządzeń nie związanych z gospodarką drogową ( np. sieć gazowa, telekomunikacyjna, elektroenergetyczna), 9 Urządzenie zieleni, 10 Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu, 11 Przebudowa ogrodzeń i budowa elementów bezpieczeństwa ruchu, 12 Dokumentację geologiczno - inżynierską oraz geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych wynikające z właściwych rzeczowo i przedmiotowo przepisów, 13 Sporządzenie stosownych opracowań geodezyjnych, 14 Badania hałasu w terenach zabudowanych, 15 Stosownie do potrzeb, uzyskanie oświadczeń właściwych jednostek organizacyjnych o zapewnieniu dostaw energii, odbioru ścieków oraz o warunkach przyłączenia obiektu do sieci kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych oraz dróg lądowych. 16 Inne elementy niezbędne do wykonania zadania. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) o wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 66 i 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższy warunek. 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 1 projekt drogowy budowlano-wykonawczy o wartości co najmniej 150.000,00 PLN brutto, który dotyczył budowy lub przebudowy drogi wojewódzkiej lub krajowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) projektant branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba, b) projektant branży mostowej posiadający uprawnienia budowlane oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz ważniejszych projektów budowlano-wykonawczych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 2 . 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3 ., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o których mowa w podpunkcie 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach