Przetargi.pl
Opracowanie programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozaszkolnych w zakresie kółka dziennikarskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozaszkolnych w zakresie kółka dziennikarskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Opracowanie programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozaszkolnych w zakresie kółka dziennikarskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Opracowanie programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozaszkolnych w zakresie kółka dziennikarskiego dla 12 uczniów lub uczennic w wymiarze 24 godzin. 2. Adresaci Grupę docelową w projekcie stanowić będzie 865 uczennic i uczniów (550K i 315M). Zgodnie z SZOP będą to uczennice i uczniowie dwóch placówek oświatowych, prowadzących kształcenie ogólne, posiadających miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie woj. pomorskiego uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 (ZSO nr 1) i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 (ZSO nr 2) w Lęborku. Opracowanie programu nauczania i przeprowadzenia cyklu zajęć pozaszkolnych w zakresie kółka dziennikarskiego w wymiarze 24 godzin. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie programu nauczania- przekazanie dokumentu do personelu projektu 2. Przeprowadzenie 24 godzin zajęć w zakresie kółka dziennikarskiego dla uczniów lub uczennic ZSO nr 1 oraz ZSO nr 2 w oparciu o opracowany program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresie od września 2014 r. do 05 grudnia 2014 r. Cele ogólne zajęć: 1. Rozwijanie zainteresowania publicystyką. 2. Opanowanie historii dziennikarstwa prasowego. 3. Poznanie zasad funkcjonowania redakcji gazety, czasopisma. 4. Doskonalenie warsztatu stylistycznego. 5. Przygotowanie do pracy w redakcji gazety, np. szkolnej, przygotowanie do wydania biuletynu. Rezultaty do osiągnięcia: 1. Przygotowanie jednego biuletynu dziennikarskiego. 2. Wykonanie co najmniej 12 fotografii do biuletynu dziennikarskiego (innych niż wykonane dotychczas w ramach kółka) 3. Przeprowadzenie jednego wywiadu z mieszkańcami powiatu lęborskiego zaangażowanymi w społeczno-gospodarczy rozwój powiatu lęborskiego 4. Przygotowanie relacji z przedstawienia teatralnego i wystawy fotograficznej. Każdy uczestnik/uczestniczka zajęć przygotuje co najmniej dwa artykuły z podanych wyżej form podpisane z imienia i nazwiska. 3. Czas trwania zajęć pozaszkolnych Zajęcia będą się odbywać w grupie 12 osobowej. Łączna liczba godzin zajęć pozaszkolnych to 24 godziny, w okresie od września 2014 r. do 05 grudnia 2014 r. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia pozaszkolne należy przeprowadzić w dni robocze dla uczniów lub uczennic ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Lęborku poza obowiązkowymi godzinami lekcyjnymi lub w weekendy (w przypadku wyrażenia takiej woli przez uczestników lub uczestniczki) według harmonogramu w ujęciu tygodniowym ustalonym z koordynatorem merytorycznym każdej ze szkół, personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia przedstawicielowi Zamawiającego. Terminy i godziny zajęć pozaszkolnych dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców zajęć. 4. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) 1. Osoba prowadząca zajęcia opracuje i przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia pierwszych zajęć program nauczania, który musi zawierać następujące informacje: a) metryczka programu (ogólne informacje o programie - autor, adresat, geneza programu, koncepcja programu, organizacja zajęć, liczba godzin), b) cele ogólne i szczegółowe, c) plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar, d) przewidywane osiągnięcia uczniów, e) dostępną bibliografię. 2. Osoba prowadząca zajęcia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu zajęć pozaszkolnych w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Harmonogram zawiera wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz terminy realizacji zajęć. Harmonogram należy ustalić z koordynatorem merytorycznym każdej ze szkół, personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w harmonogramie zajęć pozaszkolnych powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez przedstawiciela Zamawiającego (koordynatora szkolnego) uczestników. 4. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 5. Usługi należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni robocze dla ZSO nr 1 w Lęborku po obowiązkowych godzinach lekcyjnych. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców - godziny od 8:00 do 19:00. W weekendy, dni wolne od zajęć szkolnych oraz poza wyznaczonymi godzinami - w przypadku wyrażenia pisemnej woli przez uczestników i uczestniczki. 6. Harmonogram należy ustalić z dyrekcją szkoły i personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały papiernicze Zleceniobiorca zapewni we własnym zakresie. 8. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. 9. Zamawiający zapewni sprzęt, urządzenia i inne materiały dydaktyczne niezbędne do zrealizowania usług, które zakupił zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 10. W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć pozaszkolnych 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 13. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest również do: - opracowywania narzędzi diagnostycznych do badania efektów nauczania w celu opracowania raportu ewaluacyjnego na zakończenie zajęć - przeprowadzenia wśród uczestników zajęć pozaszkolnych ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie zajęć - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. - bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach i indywidualnego doradztwa w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie, - sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań (z każdego miesiąca zrealizowanych zajęć min. 3 zdjęcia) - odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozaszkolnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). - opracowywania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi. 17. Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do opracowania we własnym zakresie i wydania uczestnikom zajęć pozaszkolnych po ich ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć pozaszkolnych, odpowiednich zaświadczeń zaopatrzonych w odpowiednie logotypy oraz informację o współfinansowaniu (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). Warunkiem otrzymania w/w dokumentu jest udział ucznia lub uczennicy, w co najmniej 80% zajęć pozaszkolnych przewidzianych w danym działaniu. 18. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji po zakończeniu każdego miesiąca: a) prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic biorących udział w zajęciach pozaszkolnych według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy). b) dziennik zajęć, który musi zawierać następujące informacje: listy obecności, zestawienie zrealizowanych zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania, liczbą godzin i tematów zajęć za przepracowany miesiąc c) miesięczną kartę czasu pracy zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin, d) dokumentacje fotograficzną ze zrealizowanych zajęć pozaszkolnych 5. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą 1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania w formie pisemnej lub elektronicznej dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc prowadzenia zajęć pozaszkolnych. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć pozaszkolnych. 6. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) 1. Nabór uczestników zajęć pozaszkolnych przeprowadzi Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na zajęcia pozaszkolne skierowanych przez Zamawiającego uczestników. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia zajęć pozaszkolnych dodatkowych osób w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie - na etapie, kiedy będzie możliwe uzupełnienie przez nie brakujących zajęć. 2. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki warunkiem wydania dokumentu potwierdzającego ukończenie zajęć pozaszkolnych jest udział, w co najmniej 80% zajęć pozaszkolnych przewidzianych w danym działaniu. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi frekwencję niższą niż 80% na zajęciach (w rozliczeniu miesięcznym), Wykonawca otrzyma dwa monity wzywające do zmiany metod prowadzenia zajęć. Po pierwszym i drugim monicie Zamawiający przeprowadzi ankietę/rozmowę wśród uczestników/uczestniczek zajęć, która wskaże problem. Po otrzymaniu wyników ankiety Wykonawca przedstawia w ciągu 4 dni do Biura Projektu metodologię rozwiązania problemu. Po trzecim monicie Zamawiający rozwiązuje umowę z Wykonawcą ze skutkiem natychmiastowym, że względu na nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę. 4. Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do informowania na bieżąco Zamawiającemu (Biuro Projektu) o nieobecności uczestników bądź rezygnacji - informacja w formie e-mailu lub informacja pisemna powinna wpłynąć do Biura Projektu co szóstą godzinę zajęć pozaszkolnych. Informacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko ucznia, ilość nieobecności na zajęciach, ewentualnie przyczynę nieobecności. W przypadku braku takiej informacji naliczane będą kary umowne w wysokości 10% wynagrodzenia miesięcznego. 5. W ramach zajęć pozaszkolnych należy zaplanować pracę własną uczniów, w tym np. wykonywanie dodatkowych zadań, pracę metodą projektu w grupach kilku uczniów itp. 6. Zamawiający wymaga, aby co najwyżej 25% czasu każdych zajęć stanowiły wykłady lub prezentacje, natomiast pozostały czas przeznaczony powinien zostać na zajęcia z wykorzystaniem metod aktywizujących ucznia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach