Przetargi.pl
Opracowanie programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - 10 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne i przekazanie dokumentu do personelu projektu. 2. Przeprowadzenie 24 godzin zajęć pozalekcyjnych w zakresie języka angielskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku o rozszerzonej podstawie programowej w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresie wrzesień 2014 - 05 grudzień 2014 r. Zajęcia pozalekcyjne mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - porozumiewanie się w językach obcych - umiejętność uczenia się - świadomość i ekspresja kulturalna Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Osoba prowadząca zajęcia na podstawie testu sprawdzającego posiadaną wiedzę dokona diagnozy braków edukacyjnych 10 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne - 1 egzemplarz niewypełnionego testu i pisemny raport z diagnozy otrzyma Zamawiający wraz z rachunkiem opracowanym autorskim programem nauczania. 2. Osoba prowadząca zajęcia na podstawie przeprowadzonego testu opracuje i przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć autorski program nauczania, który musi zawierać następujące informacje: a) metryczka programu (ogólne informacje o programie - autor, adresat, geneza programu, koncepcja programu, organizacja zajęć, liczba godzin), b) cele ogólne i szczegółowe, c) plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar, d) przewidywane osiągnięcia - efekty kształcenia uczniów/uczennic, e) literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.). Dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w programie nauczania przez osoby prowadzące zajęcia zmian prowadzących do uzyskania lepszego zrealizowania celów zajęć pozalekcyjnych oraz większego dostosowania ich do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej oraz uzyskać akceptację przedstawiciela Zamawiającego. 1. Osoba prowadząca zajęcia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu zajęć pozalekcyjnych w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Harmonogram zawiera listę planowanych tematów, wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz terminy realizacji zajęć. Harmonogram należy ustalić z koordynatorem merytorycznym każdej ze szkół, personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w harmonogramie zajęć pozalekcyjnych wraz z uzasadnieniem powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 2. Osoba prowadząca przekaże Zamawiającemu informację o terminie pierwszych zajęć co najmniej 5 dni przed ich datą. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji na zajęcia pozalekcyjne, w tym list obecności i dziennika zajęć pozalekcyjnych na bieżąco - monitorowania obecności uczestników na zajęciach pozalekcyjnych w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki. 4. Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do informowania na bieżąco Zamawiającemu (Biuro Projektu) o nieobecności uczestników bądź rezygnacji - informacja w formie e-mailu lub informacja pisemna powinna wpłynąć do Biura Projektu co szóstą godzinę zajęć pozalekcyjnych. Informacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko ucznia, ilość nieobecności na zajęciach, ewentualnie przyczynę nieobecności. W przypadku braku takiej informacji naliczane będą kary umowne w wysokości 10% wynagrodzenia miesięcznego BRUTTO. 5. Zleceniobiorca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i wydania uczestnikom zajęć pozalekcyjnych po ich ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć pozalekcyjnych, odpowiednich zaświadczeń zaopatrzonych w odpowiednie logotypy oraz informację o współfinansowaniu (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). Warunkiem otrzymania w/w dokumentu jest udział ucznia/uczennicy, w co najmniej 80% zajęć pozalekcyjnych przewidzianych w danym działaniu (tj. obecność na minimum 20 godzinach zajęć) - 24 godz. całość. 6. W ramach zajęć pozalekcyjnych należy zaplanować pracę własną uczniów, w tym np. wykonywanie dodatkowych zadań, pracę metodą projektu w grupach kilku uczniów itp. 7. Zamawiający wymaga, aby co najwyżej 25 % czasu każdych zajęć stanowiły wykłady/prezentacje, natomiast pozostały czas przeznaczony powinien zostać na zajęcia z wykorzystaniem metod aktywizujących ucznia. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą 1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania w formie pisemnej lub elektronicznej dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć pozalekcyjnych. Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom zajęć pozalekcyjnych po ich ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć pozalekcyjnych odpowiednich zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w zajęciach pozalekcyjnych. 2. Wykonawca lub osoba prowadząca zajęcia będą zobowiązane do dostarczenia Zamawiającemu: a) prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic uczestniczących w realizacji zajęć według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy) b) w ciągu 7 dni od zakończenia każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć pozalekcyjnych - kserokopię dziennika zajęć potwierdzony za zgodność z oryginałem lub oryginał - kserokopię listy obecności potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub oryginał - miesięczną kartę czasu pracy zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin - dokumentację fotograficzną - min. 3 zdjęcia z każdego zrealizowanego miesiąca c) w ciągu 5 dni od zakończenia zajęć pozalekcyjnych: - rejestr wydanych zaświadczeń - kserokopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem - listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń - oryginał dziennika zajęć - oryginał listy obecności - dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych zajęć pozalekcyjnych - pisemny raport z przeprowadzonych zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem postępów edukacyjnych uczniów (na podstawie przeprowadzonej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć diagnozy zgodnie z opracowanymi narzędziami diagnostycznymi) - harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy wystąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym) 3. Po zakończeniu każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć pozalekcyjnych Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz kompletnej oraz poprawnie wypełnionej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego określonej w punkcie 8 ppkt.2. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) 1. Nabór uczestników zajęć pozalekcyjnych przeprowadzi Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na zajęcia pozalekcyjne skierowanych przez Zamawiającego uczestników. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia zajęć pozalekcyjnych dodatkowych osób w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie - na etapie, kiedy będzie możliwe uzupełnienie przez nie brakujących zajęć. Wykonawca bierze aktywny udział w rekrutacji uczestników/uczestniczek zajęć. 2. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. 4. Zamawiający zapewni sprzęt/urządzenia niezbędne do zrealizowania zajęć, np.: zestawy multimedialne, tablice suchościeralne współfinansowane z EFS. 5. W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu na zajęcia. 6. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć pozalekcyjnych, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prowadzonych zajęć pozalekcyjnych, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia - odpowiedzialność materialną za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której są prowadzone zajęcia ponosi osoba prowadząca zajęcia. e) Wykonawca jest zobowiązany do stosowania regulacji prawnych dotyczących wykonania zamówienia zgodnych ze stanem prawnym obowiązującym w trakcie trwania umowy f) współpraca z kadrą projektu, g) w razie potrzeby przygotowanie bieżących informacji o stanie realizacji zadania. 7. Wykonawca zobowiązany jest również do: - bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach pozalekcyjnych w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki warunkiem wydania dokumentu potwierdzającego ukończenie zajęć pozalekcyjnych jest udział, w co najmniej 80% zajęć pozalekcyjnych przewidzianych w danym działaniu. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi frekwencję niższą niż 80% na zajęciach (w rozliczeniu miesięcznym), Wykonawca otrzyma dwa monity wzywające do zmiany metod prowadzenia zajęć. Po pierwszym i drugim monicie Zamawiający przeprowadzi ankietę/rozmowę wśród uczestników/uczestniczek zajęć, która wskaże problem. Po otrzymaniu wyników ankiety Wykonawca przedstawia w ciągu 4 dni do Biura Projektu metodologię rozwiązania problemu. Po trzecim monicie Zamawiający rozwiązuje umowę ze Wykonawcą ze skutkiem natychmiastowym, ze względu na nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę - prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć pozalekcyjnych, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników - przeprowadzenia wśród uczestników zajęć pozalekcyjnych ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie zajęć - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć pozalekcyjnych Wykonawca zbierze i przekaże Zamawiającemu ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców - opracowywania narzędzi diagnostycznych do badania efektów nauczania - realizowania zajęć zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego programem nauczania - odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozalekcyjnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) - opracowywania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć pozalekcyjnych oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach